Normal
Bidat olan bir ibadet şeklinde nasıl kaynak aranır anlamış değilim hoca efendi. Bidat sonradan çıkan ibadet şekli ise sonradan çıkan bir hususun kaynağı mı olur mubarek bu yuzden dıyorum ya rabıtayı öne süren ahalinin kaynaklarıyla ispatlaması gerekiyor bunun sonradan cıkmadıgını rabıtaya bidat diyenin ispatlayacak bir delile ihtiyacı yoktur. düşünsenize bizim savunduğumuz zaten bu idabet şeklinin kaynağının delilinin olmadığı yönündedir. sonradan çıktığını da bu yuzden savunuyoruz ya hani!!! şimdi biz rabıtanın kaynaklarda gecmediğini savunurken nasıl olur da bizden rabıta ile alakalı kaynak istersiniz ) umarım anlaşılmışımdır.. he bu arada yazınızda anlattığınız delil değil kıyas ve örnekler topluluğudur. ve şahsınızı tenziye ederek demeliyim ki çoğu da ispat niteliği taşımayan örneklerdir.. sağlıcakla kalın.