Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
2007 SEMPOZYUM NOTLARI - GIDEMEYENLER MUTLAKA OKUYUN !!!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="istiðna" data-source="post: 75566" data-attributes="member: 4075"><p>Bir ateş böceği ile bir karıncanın hikaye si. </p><p></p><p> Ateş böceği, gece karanlığında seyaha t eder dururm uş. Kendi vücudundan aldığı ışıkla etrafını ve yolunu aydınlatır, rahatlıkla seyaha t edermiş. Ama bilmez miş ışığın nerede n geldiğini. Önünü aydınlatan ışığın nerede n geldiğinin farkında değilmiş. Ta ki bir gün karınca ile karşılaşıncaya kadar. Karıncanın kendis ini neden bu kadar hayran lıkla ve sevgiy le baktığını anlaya mayan ateş böceği, karıncaya doğru yaklaşmış. Ve onun gözlerinde ilk defa kendi ışını görmüş. ve etkile nmiş bu ışıktan. Ne kadar güzel olduğunun farkına varmış. Ve karıncaların niye kendis ine sevgiy le heyeca nla hayran lıkla baktığını anlamış. </p><p></p><p> <strong>İşte Türkiye ateş böceğidir. </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong> Risale-i nur onun ışığı. </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong> Bu ülke henüz bunu bilmiy or olabil ir. Ama ekonom ik gelişmesi,siyasi gelişmesi de bu ışıktan kaynak lanmak tadır. Henüz risale-i Nurun ışığı net bir şekilde parıldamış da değildir. İnşallah siz de bir gün ne kadar muhteşem bir ışığa sahip olduğunuzun farkına varırsınız. Başka millet lerden sizin ışığınızı seyred enler ve biz Filipi nliler bu kıssadaki karıncalarız. Eğer bizim ile temasa geçer ve sizin arkanızdan neden bu cazibe ye kapılmış olarak koşuşturduğumuzu merak ederse niz, gözlerimizin içine bakars anız bu ışığı göreceksiniz. </strong></p><p><strong> Bize dua edin. Bize dua edin de bizler de bir gün ateş böcekleri olalım ve etrafımızı ve 7100 Filipi n adasını aydınlatalım ve diğer başka millet leri.</strong></p><p></p><p>ne kadar güzel notlardı ya.Allah razı olsun.bunu abimden de dinlemiştim cok begendim Allah razı olsun.bu kadar güzel paylasımlar için Allah ebeden razı olsun.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="istiðna, post: 75566, member: 4075"] Bir ateş böceği ile bir karıncanın hikaye si. Ateş böceği, gece karanlığında seyaha t eder dururm uş. Kendi vücudundan aldığı ışıkla etrafını ve yolunu aydınlatır, rahatlıkla seyaha t edermiş. Ama bilmez miş ışığın nerede n geldiğini. Önünü aydınlatan ışığın nerede n geldiğinin farkında değilmiş. Ta ki bir gün karınca ile karşılaşıncaya kadar. Karıncanın kendis ini neden bu kadar hayran lıkla ve sevgiy le baktığını anlaya mayan ateş böceği, karıncaya doğru yaklaşmış. Ve onun gözlerinde ilk defa kendi ışını görmüş. ve etkile nmiş bu ışıktan. Ne kadar güzel olduğunun farkına varmış. Ve karıncaların niye kendis ine sevgiy le heyeca nla hayran lıkla baktığını anlamış. [b]İşte Türkiye ateş böceğidir. Risale-i nur onun ışığı. Bu ülke henüz bunu bilmiy or olabil ir. Ama ekonom ik gelişmesi,siyasi gelişmesi de bu ışıktan kaynak lanmak tadır. Henüz risale-i Nurun ışığı net bir şekilde parıldamış da değildir. İnşallah siz de bir gün ne kadar muhteşem bir ışığa sahip olduğunuzun farkına varırsınız. Başka millet lerden sizin ışığınızı seyred enler ve biz Filipi nliler bu kıssadaki karıncalarız. Eğer bizim ile temasa geçer ve sizin arkanızdan neden bu cazibe ye kapılmış olarak koşuşturduğumuzu merak ederse niz, gözlerimizin içine bakars anız bu ışığı göreceksiniz. Bize dua edin. Bize dua edin de bizler de bir gün ateş böcekleri olalım ve etrafımızı ve 7100 Filipi n adasını aydınlatalım ve diğer başka millet leri.[/b] ne kadar güzel notlardı ya.Allah razı olsun.bunu abimden de dinlemiştim cok begendim Allah razı olsun.bu kadar güzel paylasımlar için Allah ebeden razı olsun..... [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
2007 SEMPOZYUM NOTLARI - GIDEMEYENLER MUTLAKA OKUYUN !!!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst