Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Abilerimden Hizmet Önerileri İstiyorum....
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Nur_Yazar" data-source="post: 211289" data-attributes="member: 1007299"><p>SelamünAleyküm....</p><p>İzmir de oturuyorum...</p><p>Ben sanrım ekserinizden küçüğüm...lise 2 ye geçiyorum ALLAH'ın izniyle.....<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Malumunuz okullarda açılıyor...</p><p></p><p>bilirsiniz ve ya duymuşsunuzdur izmirin gavurlarının meşhur olduğunu:002:</p><p></p><p>İşte böyle kötü bir yerde ve de okullarda nasıl hizmetler edileceğine,bu insanlara karşı nasıl tepliğler edileceğine dahir sizden tecrübelerinizle birlikte önerilerinizi bekliyorum....:043:</p><p></p><p>Dipnot:İzmir de okullarda çok küfür var...Ama blmeden giriyorlar...Bazzılarıda bilerekten..Bazılarıda apaçık kendini kominist ilan ediyor..çok karışık bir yer diyebilirim...</p><p></p><p>Selametle...Biçare kardeşiniz Nur_Yazar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nur_Yazar, post: 211289, member: 1007299"] SelamünAleyküm.... İzmir de oturuyorum... Ben sanrım ekserinizden küçüğüm...lise 2 ye geçiyorum ALLAH'ın izniyle.....:) Malumunuz okullarda açılıyor... bilirsiniz ve ya duymuşsunuzdur izmirin gavurlarının meşhur olduğunu:002: İşte böyle kötü bir yerde ve de okullarda nasıl hizmetler edileceğine,bu insanlara karşı nasıl tepliğler edileceğine dahir sizden tecrübelerinizle birlikte önerilerinizi bekliyorum....:043: Dipnot:İzmir de okullarda çok küfür var...Ama blmeden giriyorlar...Bazzılarıda bilerekten..Bazılarıda apaçık kendini kominist ilan ediyor..çok karışık bir yer diyebilirim... Selametle...Biçare kardeşiniz Nur_Yazar [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Abilerimden Hizmet Önerileri İstiyorum....
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst