Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Bilim ve Sanat
adaletli evler..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="GuLSerbeti" data-source="post: 17273" data-attributes="member: 19"><p>Feza'nin evi bu konudan cikmis demek <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> yeni gordum ben burayi.. </p><p>yeni bolume ilk konuyu acmissiniz...ellerinize saglik ebrar.. guzel olmus...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite6" alt=":cool:" title="Cool :cool:" loading="lazy" data-shortname=":cool:" /></p><p> </p><p> </p><p>dogrusu bende boyle bir yerde devamli yasamayi pek istemezdim... 1 hafta yeterdi sanirim..<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite11" alt=":rolleyes:" title="Roll eyes :rolleyes:" loading="lazy" data-shortname=":rolleyes:" /> </p><p> </p><p>bu binayi yapacak olanlar ingiliz firmasidir... Arap sermayesini guzel kullaniyorlar.. para sahiplerininde islerine geliyor dogrusu... Araplar satafat ve gosterisi pek severler... ama bu gibi luks binalarda yasayanlar.. siradan Musluman insanlar degil.. yine kendilerince hak tanidiklari yabanci, ozellikle avrupali ve amerikan ust sinif(?) insanlardir... </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p>herseye ragmen.. insan aklinin ve hayal gucunun sinirlarini zorluyorlar... cok guzel... </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GuLSerbeti, post: 17273, member: 19"] Feza'nin evi bu konudan cikmis demek :) yeni gordum ben burayi.. yeni bolume ilk konuyu acmissiniz...ellerinize saglik ebrar.. guzel olmus...:cool: dogrusu bende boyle bir yerde devamli yasamayi pek istemezdim... 1 hafta yeterdi sanirim..:rolleyes: bu binayi yapacak olanlar ingiliz firmasidir... Arap sermayesini guzel kullaniyorlar.. para sahiplerininde islerine geliyor dogrusu... Araplar satafat ve gosterisi pek severler... ama bu gibi luks binalarda yasayanlar.. siradan Musluman insanlar degil.. yine kendilerince hak tanidiklari yabanci, ozellikle avrupali ve amerikan ust sinif(?) insanlardir... herseye ragmen.. insan aklinin ve hayal gucunun sinirlarini zorluyorlar... cok guzel... . [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Bilim ve Sanat
adaletli evler..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst