Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Ahmet Aytenur ağabey..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Hamiyetkar" data-source="post: 11825" data-attributes="member: 597"><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: red">İstanbul hukuk fakültesini yeni kazanmış ve istanbul'da bir dersanede kalmaya başlamıştım..</span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">O zamana kadar ne nurları adamakıllı biliyordum ne de tasavvufî adabı..</span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Bir gün bulunduğumuz dersaneye Ahmet Aytemur ağabey telefon açtı, telefonu ben kaldırdım. ahmet ağabey beni tanımadığı için kim olduğumu sordu. Ben de cevaben:</span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">-Ben fakir Ömer, dedim!</span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Ne fakiri kardeşim, sen fakir misin diye sordu Ahmet ağabey. Ben de, evet, ben fakir ömerim dedim. aklımca fakir diyerek, enaniyet yapmıyor ve nefsimi hiç sayarak tevazu yapıyordum. </span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Halbuki tasavvufta fakir tabiri "Ben" tabirinin yerine kullanılır. Yani fakir ifadesini kullanırsın ki, beni kullanmak zorunda kalmayasın.. Halbuki ben, üstüne basa basa "BEN FAKİR ÖMER" diyerek, benlik yapıyormuşum.. </span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">O telefon konuşması üzerine, Ahmet ağabey beni görünce: fakir ömer ne yapıyorsun diye takılırdı..</span></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Ufak bir hatıram.. Sizlerle paylaşmak istedim..</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamiyetkar, post: 11825, member: 597"] [SIZE=4][COLOR=red]İstanbul hukuk fakültesini yeni kazanmış ve istanbul'da bir dersanede kalmaya başlamıştım..[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]O zamana kadar ne nurları adamakıllı biliyordum ne de tasavvufî adabı..[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]Bir gün bulunduğumuz dersaneye Ahmet Aytemur ağabey telefon açtı, telefonu ben kaldırdım. ahmet ağabey beni tanımadığı için kim olduğumu sordu. Ben de cevaben:[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]-Ben fakir Ömer, dedim![/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]Ne fakiri kardeşim, sen fakir misin diye sordu Ahmet ağabey. Ben de, evet, ben fakir ömerim dedim. aklımca fakir diyerek, enaniyet yapmıyor ve nefsimi hiç sayarak tevazu yapıyordum. [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]Halbuki tasavvufta fakir tabiri "Ben" tabirinin yerine kullanılır. Yani fakir ifadesini kullanırsın ki, beni kullanmak zorunda kalmayasın.. Halbuki ben, üstüne basa basa "BEN FAKİR ÖMER" diyerek, benlik yapıyormuşum.. [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]O telefon konuşması üzerine, Ahmet ağabey beni görünce: fakir ömer ne yapıyorsun diye takılırdı..[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#ff0000]Ufak bir hatıram.. Sizlerle paylaşmak istedim..[/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Ahmet Aytenur ağabey..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst