Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Tasavvuf
Nakşıbendi ve Nakşıbendilik
Allah Dostlarinda Inciler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="seydanur" data-source="post: 23627" data-attributes="member: 920"><p><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><em><img src="http://www.tevbe.org/forum/besmele1.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></em></span></p><p><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: deepskyblue"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><em><span style="font-size: 18px"><u><span style="color: darkorchid">GAVS-I SANİ’DEN </span><span style="color: darkorchid">İNCİLER</span></u></span></em></span></span></span></strong></p><p> </p><p> </p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">” Baskalarina hizmet etmek isteyenler, kendilerini islah etsin yeter.</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">Çünkü nefsini islah eden kimse baskalarina fayda verebilir ve güzel</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">seyleri temsil edebilir.Sadat-i Kiram,nefislerini islah edip güzel ahlaki</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">elde ettikleri için <img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> yolunda insanlara büyük fayda vermislerdir.</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">En büyük hizmet,güzel ahlakli ve edepli bir insan olmaktir.”</span></span></strong></em></span></p><p> </p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">” Kalbin gidasi zikirdir.Günahlar ise, seytanin gidasidir.Kalbini diriltmek</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">ve beslemek isteyen kimse Yüce <img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" />’in zikrini çok yapmalidir.</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">Günah işleyenler,kalplerini zayiflatip seytani kuvvetlendirmis olurlar.</span></span></strong></em></span></p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">Seytani kuvvetli olanin dini zayif olur.Onun için haramlardan uzak durmalidir.</span></span></strong></em></span></p><p> </p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">” Bu dünya bir han gibidir; ahiret yolcusu bütün hazirligini bu handa yapmalidir.Yolda tedarik görülmez. Zira kervan yola çikmistir. Ölümle baslayan bir yolculugun geri dönüsü yoktur. Yola çikan kimsenin,hedefine ulasmasi için belli bir yol ve usul takip etmesi gerekir.Basi bos ve hedefsiz yol giden kimsenin hedefine varmasi mümkün degildir. Onun nereye varacagi da belli olmaz. <img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> yolu da böyledir. O yol da Hz. Rasulullah (s.a.v) in izinden baska <img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" />’a giden bir yol ve kapi yoktur. Hz. Rasulullah’in (s.a.v) hayatini yasamak için de ulu Sadatlara uymak gerekir. Hz. Peygamber’e (s.a.v) hakkiyla uymanin en güzel yolu,sünnet üzere yasayan sadatlari takip etmektir. Sadatlar, sünnet-i seniyyeyi kal olarak degil,hal olarak yasar ve yayarlar. Onlara uymakla iman selameti ile ölmek nasib olur. Böylece ebedi ahiret yolculugu iman ile baslamis olur. En büyük saadet te budur.”</span></span></strong></em></span></p><p> </p><p><span style="color: deepskyblue"><em><strong><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 18px">Gavs-i Sani Hz. :Insanin kalbi yumruk kadardir.Bunun içinde muhabbetullah olmasi lazimdir…Sonra orda yanan isigi göstererek;Su anda isik yaniyor,etraf aydinlik.Bu isik sönerse etraf karanlik olacak.Ayni anda hem isik hem karanlik olmaz.Isik yanarsa aydinlik olur;sönerse karanlik olur.Kalbin durumu da böyledir.Onun içinde muhabbetullah/<img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> sevgisi olmasi lazimdir.Muhabbetullah yoksa baska seyler vardir.Baska seyler olunca kalbe <img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> muhabbeti girmez.<img src="http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> muhabbetini elde etmek için su dört seye sofi devam etmesi gerekir;Mürsidi ziyaret,Mürsid sohbeti,Rabita,Vird…</span></span></strong></em></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seydanur, post: 23627, member: 920"] [FONT=Palatino Linotype][I][IMG]http://www.tevbe.org/forum/besmele1.gif[/IMG][/I][/FONT] [B][SIZE=5][COLOR=deepskyblue][FONT=Palatino Linotype][I][SIZE=5][U][COLOR=darkorchid]GAVS-I SANİ’DEN [/COLOR][COLOR=darkorchid]İNCİLER[/COLOR][/U][/SIZE][/I][/FONT][/COLOR][/SIZE][/B] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]” Baskalarina hizmet etmek isteyenler, kendilerini islah etsin yeter.[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]Çünkü nefsini islah eden kimse baskalarina fayda verebilir ve güzel[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]seyleri temsil edebilir.Sadat-i Kiram,nefislerini islah edip güzel ahlaki[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]elde ettikleri için [IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG] yolunda insanlara büyük fayda vermislerdir.[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]En büyük hizmet,güzel ahlakli ve edepli bir insan olmaktir.”[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]” Kalbin gidasi zikirdir.Günahlar ise, seytanin gidasidir.Kalbini diriltmek[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]ve beslemek isteyen kimse Yüce [IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG]’in zikrini çok yapmalidir.[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]Günah işleyenler,kalplerini zayiflatip seytani kuvvetlendirmis olurlar.[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]Seytani kuvvetli olanin dini zayif olur.Onun için haramlardan uzak durmalidir.[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]” Bu dünya bir han gibidir; ahiret yolcusu bütün hazirligini bu handa yapmalidir.Yolda tedarik görülmez. Zira kervan yola çikmistir. Ölümle baslayan bir yolculugun geri dönüsü yoktur. Yola çikan kimsenin,hedefine ulasmasi için belli bir yol ve usul takip etmesi gerekir.Basi bos ve hedefsiz yol giden kimsenin hedefine varmasi mümkün degildir. Onun nereye varacagi da belli olmaz. [IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG] yolu da böyledir. O yol da Hz. Rasulullah (s.a.v) in izinden baska [IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG]’a giden bir yol ve kapi yoktur. Hz. Rasulullah’in (s.a.v) hayatini yasamak için de ulu Sadatlara uymak gerekir. Hz. Peygamber’e (s.a.v) hakkiyla uymanin en güzel yolu,sünnet üzere yasayan sadatlari takip etmektir. Sadatlar, sünnet-i seniyyeyi kal olarak degil,hal olarak yasar ve yayarlar. Onlara uymakla iman selameti ile ölmek nasib olur. Böylece ebedi ahiret yolculugu iman ile baslamis olur. En büyük saadet te budur.”[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [COLOR=deepskyblue][I][B][FONT=Palatino Linotype][SIZE=5]Gavs-i Sani Hz. :Insanin kalbi yumruk kadardir.Bunun içinde muhabbetullah olmasi lazimdir…Sonra orda yanan isigi göstererek;Su anda isik yaniyor,etraf aydinlik.Bu isik sönerse etraf karanlik olacak.Ayni anda hem isik hem karanlik olmaz.Isik yanarsa aydinlik olur;sönerse karanlik olur.Kalbin durumu da böyledir.Onun içinde muhabbetullah/[IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG] sevgisi olmasi lazimdir.Muhabbetullah yoksa baska seyler vardir.Baska seyler olunca kalbe [IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG] muhabbeti girmez.[IMG]http://www.tevbe.org/forum/images/smilies/allah.gif[/IMG] muhabbetini elde etmek için su dört seye sofi devam etmesi gerekir;Mürsidi ziyaret,Mürsid sohbeti,Rabita,Vird…[/SIZE][/FONT][/B][/I][/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Tasavvuf
Nakşıbendi ve Nakşıbendilik
Allah Dostlarinda Inciler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst