Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Bardak mı olmalı göl mü...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="TeFaNi1" data-source="post: 142608" data-attributes="member: 6677"><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><a href="http://sevgipinari01.blogcu.com/bardak-olmayi-birakalim-artik_15958451.html" target="_blank"><span style="color: #ccff33"><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">BARDAK OLMAYI BIRAKALIM ARTIK!</span></span></span></span></a></span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="color: black"><span style="font-size: 15px">Hintli yaşlı bir usta, çırağının sürekli her şeyden şikâyet</span><span style="font-size: 15px">etmesinden bıkmıştır. Bir gün çırağını tuz almaya gönderir.</span></span></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Hayatındaki her şeyden mutsuz olan çırak döndüğünde, yaşlı usta ona, bir avuç tuzu, bir bardak suya atıp içmesini söyler. </span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Çırak, yaşlı adamın söylediğini yapar ama içer içmez ağzındakileri tükürmeye başlar. Tadı nasıl?” diye soran yaşlı adama öfkeyle “acı” diye cevap verir.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Usta gülümseyerek çırağını kolundan tutar ve dışarı çıkarır.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Sessizce az ilerdeki gölün kıyısına götürür ve çırağına bu kez de bir avuç tuzu göle atıp, gölden su içmesini söyler.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Söyleneni yapan çırak, ağzının kenarlarından akan suyu koluyla</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">silerken, usta aynı soruyu sorar:</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">“Tadı nasıl?”</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">“Ferahlatıcı” diye cevap verir genç çırak.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">“Tuzun tadını aldın mı?” diye sorar yaşlı adam”</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">“hayır” diye cevaplar çırağı.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">Bunun üzerine yaşlı adam, suyun yanına diz çökmüş olan çırağının yanına oturur ve şöyle der:</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: black">“Yaşamdaki acılar tuz gibidir, ne azdır, ne de çok. Acının miktarı hep aynıdır. Ancak bu acının şiddeti, neyin içine konulduğuna bağlıdır. Acın olduğunda yapman gereken tek şey acı veren şeyle ilgili hislerini genişletmektir. Onun için sen de artık bardak olmayı bırak, göl olmaya çalış..”</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TeFaNi1, post: 142608, member: 6677"] [B][FONT=Arial][URL="http://sevgipinari01.blogcu.com/bardak-olmayi-birakalim-artik_15958451.html"][COLOR=#ccff33][FONT=Verdana][SIZE=4][COLOR=black]BARDAK OLMAYI BIRAKALIM ARTIK![/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/URL][/FONT][/B] [COLOR=black][SIZE=4]Hintli yaşlı bir usta, çırağının sürekli her şeyden şikâyet[/SIZE][SIZE=4]etmesinden bıkmıştır. Bir gün çırağını tuz almaya gönderir.[/SIZE][/COLOR] [CENTER][SIZE=4][COLOR=black]Hayatındaki her şeyden mutsuz olan çırak döndüğünde, yaşlı usta ona, bir avuç tuzu, bir bardak suya atıp içmesini söyler. [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]Çırak, yaşlı adamın söylediğini yapar ama içer içmez ağzındakileri tükürmeye başlar. Tadı nasıl?” diye soran yaşlı adama öfkeyle “acı” diye cevap verir.[/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][COLOR=black]Usta gülümseyerek çırağını kolundan tutar ve dışarı çıkarır.[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]Sessizce az ilerdeki gölün kıyısına götürür ve çırağına bu kez de bir avuç tuzu göle atıp, gölden su içmesini söyler.[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]Söyleneni yapan çırak, ağzının kenarlarından akan suyu koluyla[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]silerken, usta aynı soruyu sorar:[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]“Tadı nasıl?”[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]“Ferahlatıcı” diye cevap verir genç çırak.[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]“Tuzun tadını aldın mı?” diye sorar yaşlı adam”[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]“hayır” diye cevaplar çırağı.[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]Bunun üzerine yaşlı adam, suyun yanına diz çökmüş olan çırağının yanına oturur ve şöyle der:[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=black]“Yaşamdaki acılar tuz gibidir, ne azdır, ne de çok. Acının miktarı hep aynıdır. Ancak bu acının şiddeti, neyin içine konulduğuna bağlıdır. Acın olduğunda yapman gereken tek şey acı veren şeyle ilgili hislerini genişletmektir. Onun için sen de artık bardak olmayı bırak, göl olmaya çalış..”[/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Bardak mı olmalı göl mü...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst