Bediüzzaman hapisteyken aşure gelirdi

harp

Well-known member
Son Şahitler'den İbrahim Fakazlı anlatıyor:
(Afyon hapishanesinde Bediüzzaman Said Nursi ve Nur talebelerini anlatıyor.)
Mübarek Kandil Gecelerinde, bayramlarda ve Muharrem ayında hapishaneye aşure ve tatlı gibi yiyecekler gelirdi.
Hz. Üstad onları teberrük diyerek alıp yememizi tavsiye ederdi.
(Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)
 
Üst