Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="MahirTuðba" data-source="post: 241402" data-attributes="member: 1010606"><p><strong>Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...</strong></p><p></p><p>Selamün aleyküm.Aslında yazıp yazmamada çok terettüt etmiştim ama kimseyi tanımadığım için burada bir nebze olsun rahatım...Bir kaç ay önce kayınpederimin daveti üzerine İstanbula gitmiştim.O zamanlarda Menzil Şeyhi Gavs Hz. leri gelmişti.Kayınpederim sofi olduğu için benimde sofi olmamı çok istiyordu.Elhamdülillah meşrebimden ve Üstadımdan Allah razı olsun en ufak bir meyilim yoktu ama yinede davete icabet edeyim Allah dostudur diye gittim.Orada tövbe alma vs.konular oldu daha sonra adaplar vardı.Onları yapmam istendi ama ben yaparken hiç meşrebimin dışına çıktığımı düşünmedim..Neyse adapların en sonu olan istihare namazı...onu kılıp yattım.Rüyamda Üstad Hz.lerini gördüm.Bana baş parmağını kaldırıp hiddetle sen benim talebemsin,bana ittiba edeceksin..Gavs bizim kardeşimizdir ama benim ve Hizmetin makamı çok büyük dedi azarlayarak....Ben bu hadiseyi bana ısrarla rüya görüp görmediğimi adaplardan sonra sormaları neticesinde kayınpederim ve sofilere anlattım..Fakat bana bunun şeytani bir rüya olduğunu söylediler<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" />))))ya şimdi ne cevap vereceğimide bilemedim..İçimde kaldı bişey demedim kendilerine ama nedense enaniyetim mi kabardı anlayamadım ama çok aşırı adavet besler oldum kendilerine...Ne yapmam gerekli abilerim ablalarım yardım ederseniz dua ederim inşallah...:048:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MahirTuðba, post: 241402, member: 1010606"] [b]Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...[/b] Selamün aleyküm.Aslında yazıp yazmamada çok terettüt etmiştim ama kimseyi tanımadığım için burada bir nebze olsun rahatım...Bir kaç ay önce kayınpederimin daveti üzerine İstanbula gitmiştim.O zamanlarda Menzil Şeyhi Gavs Hz. leri gelmişti.Kayınpederim sofi olduğu için benimde sofi olmamı çok istiyordu.Elhamdülillah meşrebimden ve Üstadımdan Allah razı olsun en ufak bir meyilim yoktu ama yinede davete icabet edeyim Allah dostudur diye gittim.Orada tövbe alma vs.konular oldu daha sonra adaplar vardı.Onları yapmam istendi ama ben yaparken hiç meşrebimin dışına çıktığımı düşünmedim..Neyse adapların en sonu olan istihare namazı...onu kılıp yattım.Rüyamda Üstad Hz.lerini gördüm.Bana baş parmağını kaldırıp hiddetle sen benim talebemsin,bana ittiba edeceksin..Gavs bizim kardeşimizdir ama benim ve Hizmetin makamı çok büyük dedi azarlayarak....Ben bu hadiseyi bana ısrarla rüya görüp görmediğimi adaplardan sonra sormaları neticesinde kayınpederim ve sofilere anlattım..Fakat bana bunun şeytani bir rüya olduğunu söylediler:)))))ya şimdi ne cevap vereceğimide bilemedim..İçimde kaldı bişey demedim kendilerine ama nedense enaniyetim mi kabardı anlayamadım ama çok aşırı adavet besler oldum kendilerine...Ne yapmam gerekli abilerim ablalarım yardım ederseniz dua ederim inşallah...:048: [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst