Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="MahirTuðba" data-source="post: 241413" data-attributes="member: 1010606"><p><strong>Cevap: Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...</strong></p><p></p><p>Allah razı olsun...Cevaplarınız memnun etti beni.Sayın Fahris bende son söz olan 'Şeyh tayin ettim'i demedim.Enteresandır ki bütün kelimeleri anladım tekrar ettim ama son cümleyi 'Şeyh Hz.leri şahit olsun'diye algıladım...Bana neden demedin diye sordular ben bu şekilde algıladım dedim ve zaten doğru duysaydım tekrarlamazdım demiştim.Kendileride Nur talebesi olabilirsin ama tarikat içine girmende behis yok dediler.Bende İmam Rabbani Hz.lerinin hatırımda kaldığı kadarıyla bir mektubunda''bir yere gidiyorsanız heryere gidiyosunuzdur,her yere gidiyorsanız hiç bir yere gitmiyorsunuz'' anlamında bir kesitini iletmiştim...</p><p> </p><p> </p><p>İnşallah Sayın Tebliğ bekleyeceğim cevabınızı...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MahirTuðba, post: 241413, member: 1010606"] [b]Cevap: Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...[/b] Allah razı olsun...Cevaplarınız memnun etti beni.Sayın Fahris bende son söz olan 'Şeyh tayin ettim'i demedim.Enteresandır ki bütün kelimeleri anladım tekrar ettim ama son cümleyi 'Şeyh Hz.leri şahit olsun'diye algıladım...Bana neden demedin diye sordular ben bu şekilde algıladım dedim ve zaten doğru duysaydım tekrarlamazdım demiştim.Kendileride Nur talebesi olabilirsin ama tarikat içine girmende behis yok dediler.Bende İmam Rabbani Hz.lerinin hatırımda kaldığı kadarıyla bir mektubunda''bir yere gidiyorsanız heryere gidiyosunuzdur,her yere gidiyorsanız hiç bir yere gitmiyorsunuz'' anlamında bir kesitini iletmiştim... İnşallah Sayın Tebliğ bekleyeceğim cevabınızı... [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst