Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="teblið" data-source="post: 241508" data-attributes="member: 1011058"><p><strong>Cevap: Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...</strong></p><p></p><p><strong>Hocamızın ruyanızla ilgili yapmış olduğu tabiri aynen aktarıyorum kardeşim;</strong></p><p> </p><p><strong>İster gavs hz'lerini tarikatı ister Üstad hz'lerinin nur yolu hepsi Rahmani yoldur..ve görmüş olduğunuz ruyada Allah'ın izni keremiyle Rahmani ruyadır..Üstad 'hz'leri Allah'ın veli kuludur...;</strong></p><p> </p><p><strong>Bu ruyanın hikmeti;</strong></p><p><strong>hayatınızda şu sıralar;</strong></p><p><strong>dilinizle değilde kalben belki bir ara üstadın derslerine ve nur külliyatına gereken önemde eksiklik göstermiş olabilirsiniz..bu ruyayı uyarı mahiyetinde kabul ediniz..ve zamanınızı biraz daha nur alemine ayırmanız ve gereken titizliği göstermeniz gerektiği hususundadır kardeşim..vwe üstadı ruyada görmek rahmet bereket hizmet mahiyetindedir..her şekilde hayırlıdır inşl..</strong></p><p> </p><p><strong>hocamızın yaptığı tabir bu şekildedir...Rabbim hayra çıkarsın..</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="teblið, post: 241508, member: 1011058"] [b]Cevap: Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...[/b] [B]Hocamızın ruyanızla ilgili yapmış olduğu tabiri aynen aktarıyorum kardeşim;[/B] [B]İster gavs hz'lerini tarikatı ister Üstad hz'lerinin nur yolu hepsi Rahmani yoldur..ve görmüş olduğunuz ruyada Allah'ın izni keremiyle Rahmani ruyadır..Üstad 'hz'leri Allah'ın veli kuludur...;[/B] [B]Bu ruyanın hikmeti;[/B] [B]hayatınızda şu sıralar;[/B] [B]dilinizle değilde kalben belki bir ara üstadın derslerine ve nur külliyatına gereken önemde eksiklik göstermiş olabilirsiniz..bu ruyayı uyarı mahiyetinde kabul ediniz..ve zamanınızı biraz daha nur alemine ayırmanız ve gereken titizliği göstermeniz gerektiği hususundadır kardeşim..vwe üstadı ruyada görmek rahmet bereket hizmet mahiyetindedir..her şekilde hayırlıdır inşl..[/B] [B]hocamızın yaptığı tabir bu şekildedir...Rabbim hayra çıkarsın..[/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediuzzaman Hz.lerini rüyamda gördüm...Yorum yapabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst