Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman ve bayram
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 222097" data-attributes="member: 1008315"><p><strong>Cevap: Bediüzzaman ve bayram 16 Kasım 2010 Salı 06:21 Bediüzzaman bayramla</strong></p><p></p><p><span style="color: red">Said Nursi'ye kurban eti gelince ne dedi?</span></p><p> 16 Kasım 2010 / 06:00</p><p> Bir Kurban Bayramı'nda komşumuz Cafer Ağa kurban kesmişti. Israr etti, "Et getireceğim, kabul edin' diye....</p><p> </p><p> <span style="color: #0000FF"><u><strong>Risale Haber-Haber Merkezi</strong></u></span></p><p> <em><strong>Son Şahitler'den Abdullah Yeğin anlatıyor:</strong></em></p><p> (Bediüzzaman Said Nursi'nin) yanında, hizmetinde kaldığımız müddetçe otuz kuruş tayinat parasından başka da bir şey vermiyordu. Kimseden hediye kabul edemiyorduk. Bazan otuz kuruşa bir kilo un alır ve un çorbası yapardık.</p><p> Bir Kurban Bayramı'nda komşumuz Cafer Ağa kurban kesmişti. Israr etti, "Et getireceğim, kabul edin' diye.... Ben içimden "Üstad gücenir" diye kabul etmek istemedim. Fakat kalben "kabul etsem ne olur, bu bayramdır" diye düşünüyordum.</p><p> Bir müddet sonra Cafer Ağa, Üstad'ı gördü ve beni şikâyet etti. "Kurban payı veriyorum, almıyor" diye. Daha evvel Üstad, benim kalbimi okumuş ki, "Sana bayramda et kabul etmene müsaade ediyorum" demişti. Bu durum beni hem çok mahçup etmiş, hem de sevindirmişti.</p><p> <em>(Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 222097, member: 1008315"] [b]Cevap: Bediüzzaman ve bayram 16 Kasım 2010 Salı 06:21 Bediüzzaman bayramla[/b] [COLOR=red]Said Nursi'ye kurban eti gelince ne dedi?[/COLOR] 16 Kasım 2010 / 06:00 Bir Kurban Bayramı'nda komşumuz Cafer Ağa kurban kesmişti. Israr etti, "Et getireceğim, kabul edin' diye.... [COLOR=#0000FF][U][B]Risale Haber-Haber Merkezi[/B][/U][/COLOR] [I][B]Son Şahitler'den Abdullah Yeğin anlatıyor:[/B][/I] (Bediüzzaman Said Nursi'nin) yanında, hizmetinde kaldığımız müddetçe otuz kuruş tayinat parasından başka da bir şey vermiyordu. Kimseden hediye kabul edemiyorduk. Bazan otuz kuruşa bir kilo un alır ve un çorbası yapardık. Bir Kurban Bayramı'nda komşumuz Cafer Ağa kurban kesmişti. Israr etti, "Et getireceğim, kabul edin' diye.... Ben içimden "Üstad gücenir" diye kabul etmek istemedim. Fakat kalben "kabul etsem ne olur, bu bayramdır" diye düşünüyordum. Bir müddet sonra Cafer Ağa, Üstad'ı gördü ve beni şikâyet etti. "Kurban payı veriyorum, almıyor" diye. Daha evvel Üstad, benim kalbimi okumuş ki, "Sana bayramda et kabul etmene müsaade ediyorum" demişti. Bu durum beni hem çok mahçup etmiş, hem de sevindirmişti. [I](Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)[/I] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman ve bayram
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst