Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman yaramazlıklarımıza hiç kızmazdı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 238904" data-attributes="member: 1008315"><p>Abdullah Yeğin’le aramızıda “Büyük bir hoca varmış!” diyerek konuşmuş ve birlikte Üstad’ımızın ziyaretlerine gitmiştik</p><p>Son Şahitler'den Dr. Mustafa Oruç (Ramazanoğlu) anlatıyor:</p><p>Biz, Kastamonu Lisesi’nde, Abdullah Yeğin’le sınıf arkadaşıydık. Bizler, Üstad Bediüzzaman’ı ilk defa Kastamonu’da duymuş ve hemen ziyaretine gitmiştik. O sıralarda sanıyorum on beş yaşlarındaydık. Abdullah Yeğin’le aramızıda “Büyük bir hoca varmış!” diyerek konuşmuş ve birlikte Üstad’ımızın ziyaretlerine gitmiştik. Ben okulda yatılı okuyan bir öğrenci idim. O yüzden her zaman gidemiyordum.</p><p>O günlerde bizler birer çocuk olduğumuz için, bazen kendimizi tutamıyor, Üstad’ın yanında yaramazlık yapıyorduk. Ama Üstad Hazretleri bizlere hiç kızmıyordu. Sevgiyle, şefkatle ve sabırla, yüksek Kur’an gerçeklerini bizlere anlatıyordu.</p><p>(Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 238904, member: 1008315"] Abdullah Yeğin’le aramızıda “Büyük bir hoca varmış!” diyerek konuşmuş ve birlikte Üstad’ımızın ziyaretlerine gitmiştik Son Şahitler'den Dr. Mustafa Oruç (Ramazanoğlu) anlatıyor: Biz, Kastamonu Lisesi’nde, Abdullah Yeğin’le sınıf arkadaşıydık. Bizler, Üstad Bediüzzaman’ı ilk defa Kastamonu’da duymuş ve hemen ziyaretine gitmiştik. O sıralarda sanıyorum on beş yaşlarındaydık. Abdullah Yeğin’le aramızıda “Büyük bir hoca varmış!” diyerek konuşmuş ve birlikte Üstad’ımızın ziyaretlerine gitmiştik. Ben okulda yatılı okuyan bir öğrenci idim. O yüzden her zaman gidemiyordum. O günlerde bizler birer çocuk olduğumuz için, bazen kendimizi tutamıyor, Üstad’ın yanında yaramazlık yapıyorduk. Ama Üstad Hazretleri bizlere hiç kızmıyordu. Sevgiyle, şefkatle ve sabırla, yüksek Kur’an gerçeklerini bizlere anlatıyordu. (Son Şahitler, Necmeddin Şahiner) [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman yaramazlıklarımıza hiç kızmazdı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst