Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman'a Hediye Edilen Levha
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="müdavim" data-source="post: 192391" data-attributes="member: 5987"><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">Son Şahitler'den Emrullah Demirkaya anlatıyor:</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">Sohbet sırasında hattat olduğumu söyleyince, Bediüzzaman bu güzel mesleği nerede ve ne zaman öğrendiğini sordu. Aanlattım. Üstad: "Maşâallah" diyerek iltifatlar edip, kendisine de bir levha yazmamı söyledi.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">"Nasıl bir levha olsun?" deyince, Üstad, "Nasıl olursa olsun" dedi.</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">Daha sonraki günlerde şu mısraları bir levha yapıp, Üstad Bediüzzaman'a armağan olarak götürdüm:</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"><span style="font-size: 18px"><span style="color: Sienna"></span></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"><span style="font-size: 18px"><span style="color: Sienna">"Ağlatırsa gam yeme, bendesini Cebbar-ı Hakîm,</span></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"><span style="font-size: 18px"><span style="color: Sienna">"Lûtfuna mazhar düşüp nâgâh bir gün güldürür,</span></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"><span style="font-size: 18px"><span style="color: Sienna">"Bu meseldir 'Tu'ref'ü-l Eşyâü min Ezdâdihâ'</span></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"><span style="font-size: 18px"><span style="color: Sienna">"Pes anun içün, kahrın evvel, lûtfun sonra bildirir."</span></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">Bu levhayı ellerine alarak okuyan Üstad Bediüzzaman tebessüm ederek:</span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed"></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkRed">"Fesübhanallah kardaşım, sen benim aynen tercüme-i halimi yazmışsın, sen benim tarihçe-i hayatımı bir rübâi ile ifâde etmişsin. Ben artık, senin bu yâdigârını koynumda taşıyacağım" dedi.</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="müdavim, post: 192391, member: 5987"] [SIZE="4"][COLOR="DarkRed"]Son Şahitler'den Emrullah Demirkaya anlatıyor: Sohbet sırasında hattat olduğumu söyleyince, Bediüzzaman bu güzel mesleği nerede ve ne zaman öğrendiğini sordu. Aanlattım. Üstad: "Maşâallah" diyerek iltifatlar edip, kendisine de bir levha yazmamı söyledi. "Nasıl bir levha olsun?" deyince, Üstad, "Nasıl olursa olsun" dedi. Daha sonraki günlerde şu mısraları bir levha yapıp, Üstad Bediüzzaman'a armağan olarak götürdüm: [SIZE="5"][COLOR="Sienna"] "Ağlatırsa gam yeme, bendesini Cebbar-ı Hakîm, "Lûtfuna mazhar düşüp nâgâh bir gün güldürür, "Bu meseldir 'Tu'ref'ü-l Eşyâü min Ezdâdihâ' "Pes anun içün, kahrın evvel, lûtfun sonra bildirir."[/COLOR][/SIZE] Bu levhayı ellerine alarak okuyan Üstad Bediüzzaman tebessüm ederek: "Fesübhanallah kardaşım, sen benim aynen tercüme-i halimi yazmışsın, sen benim tarihçe-i hayatımı bir rübâi ile ifâde etmişsin. Ben artık, senin bu yâdigârını koynumda taşıyacağım" dedi.[/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman'a Hediye Edilen Levha
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst