Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman'a karakolun karşısında bir ev tuttuk
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="FaKiR" data-source="post: 160973" data-attributes="member: 10"><p><strong>"Üstada selâm verdiğim için bir hafta hapse attılar"</strong></p><p> </p><p>"Üstadın mahkemesi olacaktı. Şarktan, garptan insanlar Afyon'a akın ettiler. Sokaklar, caddeler mahşer gibiydi, yol değiştirmek zorunda kalıyorlardı. </p><p> </p><p>Üstadı, elli tane, yüz tane adamı öldürmüş katil gibi mahkemeye götürüyorlardı. Ben de o zaman vazifeliydim. Bediüzzaman'la karşı karşıya geldim.</p><p> </p><p> Hemen selâm çaktım. O sırada bizim süvari muavini geçiyormuş. Üstada selâm verdiğimi görmüş. Meydanda bağırdı, çağırdı,</p><p> </p><p> </p><p>"Yakalayın şunu askerler' dedi. Beni yakaladılar. Bölük komutanının odasına soktular. Süvari muavini olanı biteni anlattı. 'Bu jandarma, Bediüzzaman'a selâm vermiş' dedi. Komutan, muavinden de betermiş. Oturduğu yerde deliriyor, tepiniyor, saçını başını yolacak oluyor neredeyse.</p><p> </p><p> </p><p>"Sen hocaya selâm vermişsin?'</p><p>"Ben gâvur muyum yahu? Müslümanım.'</p><p> </p><p>"Falakaya yatırın bunu' diye deli gibi bağırdı. Beni falakaya yatırdılar. Onlar kızılcık sopası ile ayaklarıma vurdukça ben, </p><p> </p><p>"Üstadla konuştum ya, ona selâm verdim ya, fedâ olsun herşeyim' diyordum.</p><p>"Bu sefer daha da çıldırıyorlardı:</p><p> </p><p>"Asker, hocaya selâm veremez.'</p><p> </p><p>"Verir' diyordum ben de. 'Nasıl veremezmiş. Asker gavur mu?"</p><p> </p><p>"Bölük komutanı öfkesini alamadı, beni bir hafta hapse attı.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FaKiR, post: 160973, member: 10"] [B]"Üstada selâm verdiğim için bir hafta hapse attılar"[/B] "Üstadın mahkemesi olacaktı. Şarktan, garptan insanlar Afyon'a akın ettiler. Sokaklar, caddeler mahşer gibiydi, yol değiştirmek zorunda kalıyorlardı. Üstadı, elli tane, yüz tane adamı öldürmüş katil gibi mahkemeye götürüyorlardı. Ben de o zaman vazifeliydim. Bediüzzaman'la karşı karşıya geldim. Hemen selâm çaktım. O sırada bizim süvari muavini geçiyormuş. Üstada selâm verdiğimi görmüş. Meydanda bağırdı, çağırdı, "Yakalayın şunu askerler' dedi. Beni yakaladılar. Bölük komutanının odasına soktular. Süvari muavini olanı biteni anlattı. 'Bu jandarma, Bediüzzaman'a selâm vermiş' dedi. Komutan, muavinden de betermiş. Oturduğu yerde deliriyor, tepiniyor, saçını başını yolacak oluyor neredeyse. "Sen hocaya selâm vermişsin?' "Ben gâvur muyum yahu? Müslümanım.' "Falakaya yatırın bunu' diye deli gibi bağırdı. Beni falakaya yatırdılar. Onlar kızılcık sopası ile ayaklarıma vurdukça ben,[B][COLOR=blue] [/COLOR][/B] [B][COLOR=blue][/COLOR][/B] "Üstadla konuştum ya, ona selâm verdim ya, fedâ olsun herşeyim' diyordum. "Bu sefer daha da çıldırıyorlardı: "Asker, hocaya selâm veremez.' "Verir' diyordum ben de. 'Nasıl veremezmiş. Asker gavur mu?" "Bölük komutanı öfkesini alamadı, beni bir hafta hapse attı. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzaman'a karakolun karşısında bir ev tuttuk
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst