Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzamanin namazdaki selami
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="topraktoprak" data-source="post: 166674" data-attributes="member: 11795"><p><img src="http://www.risalehaber.com/images/news/62927.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p><p>Bediüzzaman'ın namazdaki selamı</p><p>Son Şahitler'den Mustafa Sungur anlatıyor</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p><strong>Son Şahitler'den Mustafa Sungur anlatıyor: </strong></p><p> </p><p><em>(1929'da Eflâni'de doğdu. Kastamonu Göl Köy Enstitüsü mezunudur. Bediüzzaman Said Nursî'nin en yakın talebe ve hizmetkârlarındandır.) </em></p><p> </p><p>"Üstadımızın dua vakti çok ehemmiyetliydi. Afyon' da namazdan sonra namaz tesbihatına temasla; </p><p> </p><p>"Tesbihatta, 'Sübhanallah, Elhamdülillah, Allahu Ekber' derken kalbi hüşyar bir mü'min o vakitte namaz kılan, 'tesbihat eden milyonlar mü'minler cemaatı arasına manen girer, onlarla beraber söyler. Hatta daha ileri gitse bütün zaman ve mekânlardaki mü'minlerle beraber olarak, ortada Resûl-i Ekrem (a.s.m.) sağında enbiyalar, solunda evliyalar ve bütün mü'minler beraber tesbihat edebilir' demişti. </p><p> </p><p>"Yine birgün, 'Ben namazdan çıkışta (Esselâmü aleykûm ve rahmetullah) dediğimde, sağımda enbiyaları, sol tarafımda evliyaları niyet ederek öyle selâm veriyorum' demişlerdi. </p><p> </p><p><em>(Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="topraktoprak, post: 166674, member: 11795"] [IMG]http://www.risalehaber.com/images/news/62927.jpg[/IMG] Bediüzzaman'ın namazdaki selamı Son Şahitler'den Mustafa Sungur anlatıyor [B]Son Şahitler'den Mustafa Sungur anlatıyor: [/B] [I](1929'da Eflâni'de doğdu. Kastamonu Göl Köy Enstitüsü mezunudur. Bediüzzaman Said Nursî'nin en yakın talebe ve hizmetkârlarındandır.) [/I] "Üstadımızın dua vakti çok ehemmiyetliydi. Afyon' da namazdan sonra namaz tesbihatına temasla; "Tesbihatta, 'Sübhanallah, Elhamdülillah, Allahu Ekber' derken kalbi hüşyar bir mü'min o vakitte namaz kılan, 'tesbihat eden milyonlar mü'minler cemaatı arasına manen girer, onlarla beraber söyler. Hatta daha ileri gitse bütün zaman ve mekânlardaki mü'minlerle beraber olarak, ortada Resûl-i Ekrem (a.s.m.) sağında enbiyalar, solunda evliyalar ve bütün mü'minler beraber tesbihat edebilir' demişti. "Yine birgün, 'Ben namazdan çıkışta (Esselâmü aleykûm ve rahmetullah) dediğimde, sağımda enbiyaları, sol tarafımda evliyaları niyet ederek öyle selâm veriyorum' demişlerdi. [I](Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)[/I] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Bediüzzamanin namazdaki selami
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst