Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bilgisayar İlk Yardım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Hersiniyen" data-source="post: 74952" data-attributes="member: 475"><p>1.Internet Explorer 6 tamiri :</p><p>Eger internet Explorer istediginiz gibi calismiyorsa ve hatalar veriyorsa yeniden kurmak en akillica yol, ama nasil, Program ekle kaldirdan bu isi yaparsaniz bozukluklarin hicbirini giderme sansiniz olmayacaktir , peki nasil yapmak lazim:</p><p>1. WIndows XP kurulum CD nizi takin.</p><p>2. Start/Run. Deyip komut satirina asagidakini aynen yazin (copy paste en iyisi)</p><p></p><p>rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%infie.inf</p><p></p><p></p><p>2.Internet Explorer 6 tamiri 2:Start > Run > regedit</p><p>HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE MicrosoftActive SetupInstalled Components</p><p>{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} </p><p></p><p>IsInstalled,i arayin ve 0 (Null). degerini verin</p><p></p><p>Bundan sonra IE6 yi yeniden kurmamiz mümkün.Bunun icin Microsofttan i.e exploreri download etmemiz gerekir.</p><p></p><p>Download: ie6setup.exe </p><p></p><p>Dosyayi örnegin. C:IE6_Setup. diye kaydedin.</p><p></p><p>Start > Run</p><p>C:IE6_Setupie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" (yandakini copy paste yapin) </p><p></p><p>ok dedikten sonra kurulum asistani baslayacaktir.</p><p></p><p></p><p></p><p>3.Internet explorer Link problemleriDiyelimki bir linke tikladiginizda yeni bir pencere aciliyor ama sayfa görüntülenmiyor / veya sag tikladiginizda ayni sey oluyor, Bir sorun var ama nedir diyorsunuz .</p><p></p><p>Sorun Bir veya birkac Internet Explore DLL sinin registriert olmamasindandir</p><p></p><p>Cözüm asagida:</p><p>Start -> Run -> regsvr32 urlmon.dll (OK). </p><p></p><p>Eger Problem devam ediyorsa asagidakilerini uygulayin:</p><p>Start -> Run -></p><p></p><p>regsvr32 actxprxy.dll</p><p>regsvr32 shdocvw.dll</p><p></p><p>Bu da ise yaramadiysa IE yi yeniden kurun.</p><p></p><p></p><p>_________________________________________________<strong>Tabi bu yukarıdakileri uygulamaya geçmeden önce </strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>explorera çift tıklayıp açacaksın, yukarıda görünümü tıklayacan <span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff2700">Görünüm--->Araç Çubukları--->Adres Çubuğu </span> </span> nu seçili hale getireceksin eğer olmadıysa sonra yukarıdaki işlemlere geçersin.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hersiniyen, post: 74952, member: 475"] 1.Internet Explorer 6 tamiri : Eger internet Explorer istediginiz gibi calismiyorsa ve hatalar veriyorsa yeniden kurmak en akillica yol, ama nasil, Program ekle kaldirdan bu isi yaparsaniz bozukluklarin hicbirini giderme sansiniz olmayacaktir , peki nasil yapmak lazim: 1. WIndows XP kurulum CD nizi takin. 2. Start/Run. Deyip komut satirina asagidakini aynen yazin (copy paste en iyisi) rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%infie.inf 2.Internet Explorer 6 tamiri 2:Start > Run > regedit HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE MicrosoftActive SetupInstalled Components {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} IsInstalled,i arayin ve 0 (Null). degerini verin Bundan sonra IE6 yi yeniden kurmamiz mümkün.Bunun icin Microsofttan i.e exploreri download etmemiz gerekir. Download: ie6setup.exe Dosyayi örnegin. C:IE6_Setup. diye kaydedin. Start > Run C:IE6_Setupie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" (yandakini copy paste yapin) ok dedikten sonra kurulum asistani baslayacaktir. 3.Internet explorer Link problemleriDiyelimki bir linke tikladiginizda yeni bir pencere aciliyor ama sayfa görüntülenmiyor / veya sag tikladiginizda ayni sey oluyor, Bir sorun var ama nedir diyorsunuz . Sorun Bir veya birkac Internet Explore DLL sinin registriert olmamasindandir Cözüm asagida: Start -> Run -> regsvr32 urlmon.dll (OK). Eger Problem devam ediyorsa asagidakilerini uygulayin: Start -> Run -> regsvr32 actxprxy.dll regsvr32 shdocvw.dll Bu da ise yaramadiysa IE yi yeniden kurun. _________________________________________________[b]Tabi bu yukarıdakileri uygulamaya geçmeden önce explorera çift tıklayıp açacaksın, yukarıda görünümü tıklayacan [size=4][color=#ff2700]Görünüm--->Araç Çubukları--->Adres Çubuğu [/color] [/size] nu seçili hale getireceksin eğer olmadıysa sonra yukarıdaki işlemlere geçersin.[/b] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bilgisayar İlk Yardım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst