Brand Finance'in yaptığı marka araştırması sonucuna göre “Türkiye'nin en değerli markası” sıralamasında teknoloji perakendeciliğinin öncü firması Bimeks 31 milyon dolarla 78. Sırada yer aldı.Uluslararası marka değerlendirme şirketi Brand Finance 7. kez "Türkiye'nin En Değerli Markalar" listesini yayımladı. 2012 verileri ile hazırlanan listeye göre 100 markanın toplamı 31 milyar 240 milyon dolar değerinde oldu.Son 10 yılda sektörünün üzerinde büyümesi ile dikkat çeken Bimeks 31 milyon dolarla listedeki 2 teknoloji perakende şirketinden biri olarak 78. sırada yerini aldı.Hizmet ve verimliliğe sürekli yatırım yapan, hızlı ve esnek bir biçimde değişen koşullara hızla ayak uydurabilen sistemler oluşturan Bimeks tutarlı bir biçimde markasına sahip çıkarak, itibar yönetimi konusuna büyük özen göstererek sadık müşteri sayılarını artırıyor.İnovasyona önem veren Bimeks internetten alışveriş teslimatını 30 dakika ile 180 dakika arasında hızlandıran “bidakka” ve müşterisini 3 gün içerisinde fiyat düşüşünden koruyan “bipara” hizmetleri ile sektörde öne çıkıyor.Yapılanmasını tüm dünyada iş yapabilecek şekilde yapılandıran Bimeks yeni pazarlarda kendisine yer açmanın yollarını arıyor. 2014 itibariyle ise Afrika'da 4-5 ülkede yatırım yapmayı değerlendiriyor.Türkiye Teknoloji ürünleri pazarı 2013’ün ilk çeyreğinde geçen senenin aynı dönemine göre %23.1 büyüme ile 7.2 milyar TL değerini elde etti. Rekabet koşulları ve satış-pazarlama teknikleri ile pazarın büyümesinde önemli rol oynayan Bimeks de 2013 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre gösterdiği %30’un üzerindeki büyüme performansı ile 2013'te hedeflediği 650 milyon TL'lik satış hedefi ve yüzde 30'luk büyüme hedefinin rahatlıkla üzerine çıkacağı ve Pazar payını artıracağı sinyallerini veriyor.
Devami...