Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bir İnşirah Ayetı kadar Sana Yaklaşmaya Geldım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="karia" data-source="post: 157368" data-attributes="member: 7490"><p><strong>Bir İnşirah Ayetı kadar Sana Yaklaşmaya Geldım</strong></p><p> </p><p> </p><p> </p><p><img src="http://farm2.static.flickr.com/1151/1216652366_a7daec428e.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><em><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #33ccff">İnşirâh…İnşirâh…İnşirâh…Hâra düştüm,dilime kan değdi yüreğime od.Dâra düştüm Ey Rab bana bir inşirah..Ah-u efgânımı bir dinleyiver, bu gece çok karanlık…katran karası olmuş göğsümü bir açıver…Daraldım…Bir bakıver.. </span></span></span></em></p><p></p><p> </p><p style="text-align: center"><em><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><u><span style="color: #cc0000"><span style="font-size: 18px"><span style="color: #ff6666">"Biz senin göğsünü açıp genişletmedik mi?"(inşirah/1)</span></span></span></u></span></span></em></p><p></p><p> </p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px"><em><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="color: #66cccc">Genişlettin ey yar! Dünyadan bunaldığım her vakit,yağmur yağmur yüreğime,damla damla gözlerime düştün.Semalarda yerim yok bilirim,arşlardan ta ki gönlüme düştün.Yaralar bedenimde yol çizerken adeta,tuz değil ,sen gönlüme tılsım sürdün.Dünya zemininde ayaklarım kayarken bir bilinmezliğe, tut n'olursun bırakma bilmediğim alemlere…Gece ve ben iki biçâre yine kapındayım.Soluklanmak istiyorum Ya Rab! Gece yeminli konuşmuyor benimle.Gece küskün bana, yalnız bıraktım onu gelirim diye.Gitmedim ona Ya Rab! Geceler bensiz geçti,seccadeler eşsiz,yıldızlar yoldaşsız kaydı.Geceye söz verdim gelirim diye,gitmedim.İhanetim var ona..Gece yeminli..Ben sana bugün yalnız geldim.Terkedilmiş sevdaların mekanından geliyorum.Yıllanmış sevgilerin koynundan.Ayrılıklardan geliyorum.Yalnızlıktan…Gönlümün tenhasından geliyorum.Gecenin günahlarımı örtmeyen mahremiyetinden geliyorum.Dünyanın arkamdan yırttığı gömleğimle.Kimsenin duymadığı ama kulağımı çınlatan aff sesleriyle geliyorum.Ademin utangaç bakışlarıyla,Nuh'un terk-i diyarıyla bir yunus affı edasıyla geliyorum.Daraldım Ya Rab! 'kabul' ümidinin ferahlığıyla geliyorum.Yüreğim üşüyor artık,mahşeri bir yalnızlıkla geliyorum.Aç Ya Rab n'olursun aç göğsümü tekrar bir köz değdir.İçimin vahalarından kurtar beni.İnşirah inşirah inşirah…ayet ayet genişlet beni.</span></span></em></span></p><p></p><p> </p><p style="text-align: center"><em><span style="font-size: 15px"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><u><span style="color: #cc0000"><span style="font-size: 18px"><span style="color: #ff6666">"Yükünü senden alıp atmadık mı? O senin belini büken yükü ."(inşirah/2) </span></span></span></u></span></span></em></p><p></p><p> </p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px"><em><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="color: #33ccff">Attın ey yar! Ben bilemedim yükümün azaldığını ama sen hafiflettin beni.Dünyanın omuzlarıma yüklediği bu ağırlık, yüzümü yere düşürmeye başlamışken,bu yükü benden alarak belimi sen doğrulttun.Rükuya eğilen bir beden senin karşında yüce makama erdi.Secdeye değen baş,merhametinle sana erdi.Oysa ben bilemedim.Kirlenmiş yüreğimle,sözlerimi dünyaya aşina ettim kapıldım bu misafirhanenin işvesine.Şimdi temaşa bile edemiyorum masivayı.Aydınlanmıyor gözlerim,yeşermiyor kırık düşlerim.Yoksa Ey Rab ben,sen olan benliğimi çoktan mı tükettim…Züleyha kadar günahkarım,Yusuf kadar masum olmak isterdim oysa ama ben düştüğüm zindanda ezilecek kadar günah topladım.yüküm ağır…Tüm zerrelerim affına sığındı…Mecalsizim,hissizim,bir o kadar da cahilim…Al yükümü Ya Rab n'olursun al belimi büken bu yükü tekrar hafiflet beni.Doğrult ki beni,yüzüm sana dönebileyim.Elimi sana açabileyim.İnşirah inşirah inşirah…ayet ayet doğrult beni.</span></span></em></span></p><p></p><p> </p><p style="text-align: center"><img src="http://farm3.static.flickr.com/2292/2216584697_47dbf3e2da.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center">[FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif]<em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #666600"><span style="color: #cc0000"><u><span style="font-size: 18px"><span style="color: #ff6666">"Senin şânını ve ününü yüceltmedik mi?"(inşirah/4)</span></span></u></span></span></span></em>[/FONT]</p><p><span style="color: #666600"></span></p><p> <span style="color: #666600"></span></p><p style="text-align: center"><span style="color: #666600"><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif]<span style="color: #66cccc">Yücelttin ey yar! En şerefli varlık olarak açtım dünyaya gözlerimi.Mahlukata halife eyledin.İns-an makamında ruhuma can verdin..verdin de ben kıymetimi bilemedim.Aklımı sürgün ettim mantığın hiç uğramadığı yalancı uğraşlara.Her mevsim yağmur yağarken ruhuma,nadasa bıraktım kurak gönlümü.Her insan ektiği biçer değil mi Ya Rab! Günah ektiğim bahçelerde kara güller büyüdü,kokusuz renksiz.Işığım bir mumun aydınlandığı kadar,verdiğim bir aldığım kadar fakat ben olamadım bir senin bana biçtiğin değer kadar.biraz mağrur,biraz bizâr,biraz da kendimi şekva ile geldim.Değersizliğimi bilerek,mecruh bir hal ile geldim işte…Sen şanımı yüceltirken,ben bir o kadar acziyetimle,nasır tutmuş ayaklarımla,kör olmuş gözlerimle,karalanmış hanemle geldim.Kalbimi avcuma sıkıştırarak,rengini kimse görmesin diye saklayarak getirdim.Amansızım,dermansızım,fermansızım.N'olurs un Ya Rab yeniden yücelt beni gönül gözümden geçir beni.Gözyaşına gark eyle beni eyle ki insan bileyim kendimi.İnşirah inşirah inrişah ayet ayet yücelt beni.</span>[/FONT]</em></span></p><p></span></p><p style="text-align: center"><span style="color: #666600"></p><p></span><p style="text-align: center">[FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif]<em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #cc0000"><u><span style="font-size: 18px"><span style="color: #ff6666">"Yalnız Rabbine yönel."</span></span></u></span></span></em>[/FONT]</p><p></p><p> </p><p style="text-align: center">[FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif]<span style="font-size: 15px"><span style="color: #66cccc"><em>Hayatın koylarından çıkıp senin limanına yöneldim Yar Rab!Sen ki sana gelmeyene dahi lütfederken,bilirim geri çevirmezsin beni kapından.Nihayetsiz acziyetimle,dünyevi arzuların kıvrımlarından,yokuşlu yollarından,ben kendimden geçerek sana geldim bu gece.'kün' diyerek eyleyiverirsin diye bir ferman,ben ahvalimi dökerek sana geldim Ya Rab!.Benim sana anlatmaya halimi kelama ne hacet,sen beni bilirsin benim halim zaten aşikâr.Kurtar n'olursun bitsin artık bu esaret! Nefsanîyetin haysiyetini huzurda kırmaya geldim.Bakıp görmeyen gözlerimi sende açmaya,atıp yanmayan kalbimi sende yakmaya,her boşluğa sayan ama her daim seni anmayan dilimi konuşturmaya,sana muhtaçlığın şerefini başıma taç etmeye geldim.Sevdası her şeyden âlâ n'olursun aç yüreğimi ben senden bir inşirah istemeye geldim…İnşirah inşirah inşirah ayet ayet ferahlamaya geldim.N'ola ahh n'ola Ya Rab , ben sende kalmaya geldim.Bir inşirah ayeti kadar sana yönelmeye geldim…</em></span></span>[/FONT]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karia, post: 157368, member: 7490"] [B]Bir İnşirah Ayetı kadar Sana Yaklaşmaya Geldım[/B] [IMG]http://farm2.static.flickr.com/1151/1216652366_a7daec428e.jpg[/IMG] [CENTER][I][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=#33ccff]İnşirâh…İnşirâh…İnşirâh…Hâra düştüm,dilime kan değdi yüreğime od.Dâra düştüm Ey Rab bana bir inşirah..Ah-u efgânımı bir dinleyiver, bu gece çok karanlık…katran karası olmuş göğsümü bir açıver…Daraldım…Bir bakıver.. [/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/CENTER] [CENTER][I][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][U][COLOR=#cc0000][SIZE=5][COLOR=#ff6666]"Biz senin göğsünü açıp genişletmedik mi?"(inşirah/1)[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/U][/SIZE][/FONT][/I][/CENTER] [CENTER][SIZE=4][I][FONT=Palatino Linotype][COLOR=#66cccc]Genişlettin ey yar! Dünyadan bunaldığım her vakit,yağmur yağmur yüreğime,damla damla gözlerime düştün.Semalarda yerim yok bilirim,arşlardan ta ki gönlüme düştün.Yaralar bedenimde yol çizerken adeta,tuz değil ,sen gönlüme tılsım sürdün.Dünya zemininde ayaklarım kayarken bir bilinmezliğe, tut n'olursun bırakma bilmediğim alemlere…Gece ve ben iki biçâre yine kapındayım.Soluklanmak istiyorum Ya Rab! Gece yeminli konuşmuyor benimle.Gece küskün bana, yalnız bıraktım onu gelirim diye.Gitmedim ona Ya Rab! Geceler bensiz geçti,seccadeler eşsiz,yıldızlar yoldaşsız kaydı.Geceye söz verdim gelirim diye,gitmedim.İhanetim var ona..Gece yeminli..Ben sana bugün yalnız geldim.Terkedilmiş sevdaların mekanından geliyorum.Yıllanmış sevgilerin koynundan.Ayrılıklardan geliyorum.Yalnızlıktan…Gönlümün tenhasından geliyorum.Gecenin günahlarımı örtmeyen mahremiyetinden geliyorum.Dünyanın arkamdan yırttığı gömleğimle.Kimsenin duymadığı ama kulağımı çınlatan aff sesleriyle geliyorum.Ademin utangaç bakışlarıyla,Nuh'un terk-i diyarıyla bir yunus affı edasıyla geliyorum.Daraldım Ya Rab! 'kabul' ümidinin ferahlığıyla geliyorum.Yüreğim üşüyor artık,mahşeri bir yalnızlıkla geliyorum.Aç Ya Rab n'olursun aç göğsümü tekrar bir köz değdir.İçimin vahalarından kurtar beni.İnşirah inşirah inşirah…ayet ayet genişlet beni.[/COLOR][/FONT][/I][/SIZE][/CENTER] [CENTER][I][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype][U][COLOR=#cc0000][SIZE=5][COLOR=#ff6666]"Yükünü senden alıp atmadık mı? O senin belini büken yükü ."(inşirah/2) [/COLOR][/SIZE][/COLOR][/U][/FONT][/SIZE][/I][/CENTER] [CENTER][SIZE=4][I][FONT=Palatino Linotype][COLOR=#33ccff]Attın ey yar! Ben bilemedim yükümün azaldığını ama sen hafiflettin beni.Dünyanın omuzlarıma yüklediği bu ağırlık, yüzümü yere düşürmeye başlamışken,bu yükü benden alarak belimi sen doğrulttun.Rükuya eğilen bir beden senin karşında yüce makama erdi.Secdeye değen baş,merhametinle sana erdi.Oysa ben bilemedim.Kirlenmiş yüreğimle,sözlerimi dünyaya aşina ettim kapıldım bu misafirhanenin işvesine.Şimdi temaşa bile edemiyorum masivayı.Aydınlanmıyor gözlerim,yeşermiyor kırık düşlerim.Yoksa Ey Rab ben,sen olan benliğimi çoktan mı tükettim…Züleyha kadar günahkarım,Yusuf kadar masum olmak isterdim oysa ama ben düştüğüm zindanda ezilecek kadar günah topladım.yüküm ağır…Tüm zerrelerim affına sığındı…Mecalsizim,hissizim,bir o kadar da cahilim…Al yükümü Ya Rab n'olursun al belimi büken bu yükü tekrar hafiflet beni.Doğrult ki beni,yüzüm sana dönebileyim.Elimi sana açabileyim.İnşirah inşirah inşirah…ayet ayet doğrult beni.[/COLOR][/FONT][/I][/SIZE][/CENTER] [CENTER][IMG]http://farm3.static.flickr.com/2292/2216584697_47dbf3e2da.jpg[/IMG][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif][I][SIZE=4][COLOR=#666600][COLOR=#cc0000][U][SIZE=5][COLOR=#ff6666]"Senin şânını ve ününü yüceltmedik mi?"(inşirah/4)[/COLOR][/SIZE][/U][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/I][/FONT][COLOR=#666600][/COLOR][/CENTER][COLOR=#666600] [CENTER][SIZE=4][I][FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif][COLOR=#66cccc]Yücelttin ey yar! En şerefli varlık olarak açtım dünyaya gözlerimi.Mahlukata halife eyledin.İns-an makamında ruhuma can verdin..verdin de ben kıymetimi bilemedim.Aklımı sürgün ettim mantığın hiç uğramadığı yalancı uğraşlara.Her mevsim yağmur yağarken ruhuma,nadasa bıraktım kurak gönlümü.Her insan ektiği biçer değil mi Ya Rab! Günah ektiğim bahçelerde kara güller büyüdü,kokusuz renksiz.Işığım bir mumun aydınlandığı kadar,verdiğim bir aldığım kadar fakat ben olamadım bir senin bana biçtiğin değer kadar.biraz mağrur,biraz bizâr,biraz da kendimi şekva ile geldim.Değersizliğimi bilerek,mecruh bir hal ile geldim işte…Sen şanımı yüceltirken,ben bir o kadar acziyetimle,nasır tutmuş ayaklarımla,kör olmuş gözlerimle,karalanmış hanemle geldim.Kalbimi avcuma sıkıştırarak,rengini kimse görmesin diye saklayarak getirdim.Amansızım,dermansızım,fermansızım.N'olurs un Ya Rab yeniden yücelt beni gönül gözümden geçir beni.Gözyaşına gark eyle beni eyle ki insan bileyim kendimi.İnşirah inşirah inrişah ayet ayet yücelt beni.[/COLOR][/FONT][/I][/SIZE][/CENTER] [CENTER][/CENTER][/COLOR][CENTER][FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif][I][SIZE=4][COLOR=#cc0000][U][SIZE=5][COLOR=#ff6666]"Yalnız Rabbine yönel."[/COLOR][/SIZE][/U][/COLOR][/SIZE][/I][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype, Palatino, sans-serif][SIZE=4][COLOR=#66cccc][I]Hayatın koylarından çıkıp senin limanına yöneldim Yar Rab!Sen ki sana gelmeyene dahi lütfederken,bilirim geri çevirmezsin beni kapından.Nihayetsiz acziyetimle,dünyevi arzuların kıvrımlarından,yokuşlu yollarından,ben kendimden geçerek sana geldim bu gece.'kün' diyerek eyleyiverirsin diye bir ferman,ben ahvalimi dökerek sana geldim Ya Rab!.Benim sana anlatmaya halimi kelama ne hacet,sen beni bilirsin benim halim zaten aşikâr.Kurtar n'olursun bitsin artık bu esaret! Nefsanîyetin haysiyetini huzurda kırmaya geldim.Bakıp görmeyen gözlerimi sende açmaya,atıp yanmayan kalbimi sende yakmaya,her boşluğa sayan ama her daim seni anmayan dilimi konuşturmaya,sana muhtaçlığın şerefini başıma taç etmeye geldim.Sevdası her şeyden âlâ n'olursun aç yüreğimi ben senden bir inşirah istemeye geldim…İnşirah inşirah inşirah ayet ayet ferahlamaya geldim.N'ola ahh n'ola Ya Rab , ben sende kalmaya geldim.Bir inşirah ayeti kadar sana yönelmeye geldim…[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bir İnşirah Ayetı kadar Sana Yaklaşmaya Geldım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst