Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Bu forumu seviyorum cunki:))
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="NurYolcusu" data-source="post: 131146" data-attributes="member: 12837"><p><strong>Cevap: Bu siteyi seviyorum çünkü...</strong></p><p></p><p></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong>Kardeşim üzerimde selamının kalmasını istemem ama önüme gelen herkese </strong></span></span></span><a href="http://www.tevhid.gen.tr" target="_blank"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong>www.tevhid.gen.tr</strong></span></span></span></a><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong> forum sitesinde GÖNÜLSIZIM rumuzlu mübarek bir kardeşimiz var onun selamı var mı diiiicem yoksa yüksek bi tepeye çıkıp sivasa mı seslenecegim."Ey sivas dinle beni size öyle mübarek bi selam getirdimki selamı almayanların bu gün işleri rast gitmeyecek duyduk duymadık demeyin" mi diyecem...</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong>Ve aleyküm selam kardeş inşaallah ileteceğim selamını.... Selam ve dua ile....:021::021:</strong></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NurYolcusu, post: 131146, member: 12837"] [b]Cevap: Bu siteyi seviyorum çünkü...[/b] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B]Kardeşim üzerimde selamının kalmasını istemem ama önüme gelen herkese [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][URL="http://www.tevhid.gen.tr"][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B]www.tevhid.gen.tr[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/URL][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B] forum sitesinde GÖNÜLSIZIM rumuzlu mübarek bir kardeşimiz var onun selamı var mı diiiicem yoksa yüksek bi tepeye çıkıp sivasa mı seslenecegim."Ey sivas dinle beni size öyle mübarek bi selam getirdimki selamı almayanların bu gün işleri rast gitmeyecek duyduk duymadık demeyin" mi diyecem...[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B]Ve aleyküm selam kardeş inşaallah ileteceğim selamını.... Selam ve dua ile....:021::021:[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Bu forumu seviyorum cunki:))
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst