Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
İslamiyet
Resûlüllah (Aleyhisselatü Vesselam)
Peygamberimiz İçin
bu zamanda seni sevmek, var şimdi.!!!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="medine gülü" data-source="post: 16654" data-attributes="member: 221"><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Bu zamanda seni sevmek, var şimdi...</em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Artık ne sıradan bir aşk , </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Ne de geçici sevgi alamaz yerini. </span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Veremem sana olan sevgimi hiç kimseye </em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Ben yıllardır yanarken hasretinle; </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Olurda bir gün, bir gün değer verdiklerimin </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">En başında yer almanı hayal ederken </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Şimdi; değerlerin en değerlisi ve sevgilerin en yücesindesin, Sevgili. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Nasıl sunabilirim sana açtığım bu aşk kapısını bir başkasına. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sen ki huzur veriyorsun her ağlayışımda bana, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sen ki rahatlatıyorsun benliğimi her anışımda seni. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Dertlerim sevinç oldu bana, senin çektiğin çile yanında </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Derdimi unutuyorum ey Sevgili! Her anışımda seni. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Seni sevmek bu kadar tatlı, bu kadar güzelken </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Başka aşklarda işim ne... </span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Dostum sensin, yarim sensin şimdi bana. </em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sen beni büyük bir rahmetle kucaklıyorsun. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Geceler boyunca sana ağlıyorum; </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Göz yaşlarım aktıkça seviniyorum, çünkü ben başkasına değil </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sana ağlıyorum!!! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Hiç ağlarken bu kadar sevinmemiştim, ey Sevgili! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sevinç göz yaşları, hasret göz yaşları bunlar, hasretim sana şimdi, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Nasıl toprak susarsa suya, bende toprak gibi susadım sana. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sen ki ümmetine feda ediyorsun sevdiklerini! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Fatıma, Zehra, Hatice, Kübra, Hasan ve Hüseyin'im </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Feda olsun ümmetime diyorsun... </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Ne cenneti, ne Burak'ı ne de Mahmut makamını </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">İstemem ümmetim olmayınca diyorsun... </span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Ey Sevgili! Senin ümmetin bunlara layık değil ki, </em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sevdiklerini feda ettiğin bu ümmet; nasıl şefaatini bekleyebilir ki? </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bizler! Acizane kullarız, şefkatine muhtacız. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Gün değişti,mevsimler değişti,insanlar değişti </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Artık çağdaş yaşantı varmış bu zamanda </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Ümmeti için onca çile çeken, göz yaşı döken Habib'i </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Örnek almak yok şimdi, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Körpecik yürekler perişan, gençler neyin mutsuzluğunu yaşıyor </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Onu bile bilmiyorlar; seni sevmek ayıp geliyor şimdi ki çağa </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Senin hayatını yaşamak, hem de hiç eksiksiz yaşamak var şimdi, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bunu yaşatmak; gelecek nesillerde bu yaşantıyı görmek var. </span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Seni yürekten sevmek var şimdi. </em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Ben sana aşığım ya Rasulallah! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Başka aşk istemem gönlümde; göz yaşlarım sana aksın, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sözlerim seni söylesin, ahlakım senin ahlakın olsun! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Şimdi güllerde solgun, senin hasretinden susamışlar suya! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sana kavuşmayı günbegün arzuluyorum ey Sevgili! </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bitsin artık benim dünya sürgünüm... </span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>Seni sevmek var şimdi; </em></span></span></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Körpecik yüreklerde seni sevmek, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Gelecek nesillerde seni sevmek, </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bu zamanda seni sevmek, var şimdi</span></span></em></p><p> </p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Böyle bir dostunuz oldumu? Daima düşünceli idi.Susması konuşmasından uzun sürerdi; lüzumsuz yere konuşmaz konuştuğunda ne fazla, ne de eksik söz kullanırdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Dünya işleri için kızmazdı. Kendi şahsı için asla öfkelenmez ve öç almazdı. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Kötü söz söylemezdi... Affediciliği tabii idi. İntikam almazdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Düşmanlarını sadece affetmekle kalmaz, onlara şeref ve değer de verirdi.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Kendisini üç şeyden alıkoymuştu; Kimseyle çekişmezdi, çok konuşmazdı, faydasız boş şeylerle uğraşmazdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Umanı, umutsuzluğa düşürmezdi; hoşlanmadığı bir şey hakkında susardı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Hiç kimseyi ne yüzüne karşı, ne de arkasından kınamaz, ayıplamazdı, kimsenin kusurunu araştırmazdı. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Kimseye hakkında hayırlı olmayan sözü söylemezdi.Yanında en son konuşanı, ilk önce konuşan gibi dikkatli dinlerdi.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bir toplulukta bulunduğu zaman bir şeye gülerlerse O da güler, bir şeye hayret ederlerse O da onlara uyarak hayret ederdi</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Gerçeğe aykırı övmeyi kabul etmezdi.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Her zaman ağırbaşlıydı. Konuşurken çevresindekileri adeta kuşatırdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Kelimeleri parıldayan inci dizileri gibi tatlı ve berraktı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Yürürken beraberindekilerin gerisinde yürürdü, ayaklarını yerden canlıca kaldırır, iki yanına salınmaz, adımlarını geniş atar, yüksek bir yerden iner gibi öne doğru eğilir vakar ve sükunetle rahatça yürürdü.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Kapısına yardım için gelen kimseyi geri çevirmezdi.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Bir gün kendisinden yaşça küçük bir dostunun omuzlarından tutarak şöyle demişti</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">"Sen dünyada garip bir kimse yahut bir yolcu gibi yaşa!"</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Her zaman hüzünlü ve mütebessim bir haletle dururdu, yüzünde daima ışıldayan bir parlaklık olurdu.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Adet üzere sarf edilen hiçbir kötü söz ağzına almadı. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sıkıntılı hallerinde kabalaşmaz, bağırmazdı. </span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Fakirlerle birlikte yerdi, öyle ki onlardan ayırt edilmezdi.Önüne ne konulursa yerdi.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sade kıyafetler giyer, gösterişten hoşlanmazdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Konuşurken yüzünü başka tarafa çevirmez, bulunduğu mecliste ayrıcalıklı bir yere oturmazdı.</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sabahları evinden çıkarken şöyle söylerdi: "İlahi doğru yoldan sapmaktan ve saptırılmaktan, kanmaktan ve kandırılmaktan, haksızlık etmekten ve haksızlığa maruz kalmaktan, saygısızlık etmekten ve saygısızlığa uğramaktan sana sığınırım."</span></span></em></p><p><em><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred">Sıradan değildi; sıradan insanlar gibi yaşadı.</span></span></em></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>iSTE O, PEYGAMBER EFENDIMIZ SALLALLAHU ALEYHI VE SELLEM İDİ... </em></span></span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkred"><em>alıntı</em></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="medine gülü, post: 16654, member: 221"] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Bu zamanda seni sevmek, var şimdi...[/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Artık ne sıradan bir aşk , [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Ne de geçici sevgi alamaz yerini. [/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Veremem sana olan sevgimi hiç kimseye [/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Ben yıllardır yanarken hasretinle; [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Olurda bir gün, bir gün değer verdiklerimin [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]En başında yer almanı hayal ederken [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Şimdi; değerlerin en değerlisi ve sevgilerin en yücesindesin, Sevgili. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Nasıl sunabilirim sana açtığım bu aşk kapısını bir başkasına. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sen ki huzur veriyorsun her ağlayışımda bana, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sen ki rahatlatıyorsun benliğimi her anışımda seni. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Dertlerim sevinç oldu bana, senin çektiğin çile yanında [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Derdimi unutuyorum ey Sevgili! Her anışımda seni. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Seni sevmek bu kadar tatlı, bu kadar güzelken [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Başka aşklarda işim ne... [/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Dostum sensin, yarim sensin şimdi bana. [/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sen beni büyük bir rahmetle kucaklıyorsun. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Geceler boyunca sana ağlıyorum; [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Göz yaşlarım aktıkça seviniyorum, çünkü ben başkasına değil [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sana ağlıyorum!!! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Hiç ağlarken bu kadar sevinmemiştim, ey Sevgili! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sevinç göz yaşları, hasret göz yaşları bunlar, hasretim sana şimdi, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Nasıl toprak susarsa suya, bende toprak gibi susadım sana. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sen ki ümmetine feda ediyorsun sevdiklerini! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Fatıma, Zehra, Hatice, Kübra, Hasan ve Hüseyin'im [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Feda olsun ümmetime diyorsun... [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Ne cenneti, ne Burak'ı ne de Mahmut makamını [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]İstemem ümmetim olmayınca diyorsun... [/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Ey Sevgili! Senin ümmetin bunlara layık değil ki, [/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sevdiklerini feda ettiğin bu ümmet; nasıl şefaatini bekleyebilir ki? [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bizler! Acizane kullarız, şefkatine muhtacız. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Gün değişti,mevsimler değişti,insanlar değişti [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Artık çağdaş yaşantı varmış bu zamanda [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Ümmeti için onca çile çeken, göz yaşı döken Habib'i [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Örnek almak yok şimdi, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Körpecik yürekler perişan, gençler neyin mutsuzluğunu yaşıyor [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Onu bile bilmiyorlar; seni sevmek ayıp geliyor şimdi ki çağa [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Senin hayatını yaşamak, hem de hiç eksiksiz yaşamak var şimdi, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bunu yaşatmak; gelecek nesillerde bu yaşantıyı görmek var. [/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Seni yürekten sevmek var şimdi. [/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Ben sana aşığım ya Rasulallah! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Başka aşk istemem gönlümde; göz yaşlarım sana aksın, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sözlerim seni söylesin, ahlakım senin ahlakın olsun! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Şimdi güllerde solgun, senin hasretinden susamışlar suya! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sana kavuşmayı günbegün arzuluyorum ey Sevgili! [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bitsin artık benim dünya sürgünüm... [/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]Seni sevmek var şimdi; [/I][/COLOR][/SIZE] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Körpecik yüreklerde seni sevmek, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Gelecek nesillerde seni sevmek, [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bu zamanda seni sevmek, var şimdi[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Böyle bir dostunuz oldumu? Daima düşünceli idi.Susması konuşmasından uzun sürerdi; lüzumsuz yere konuşmaz konuştuğunda ne fazla, ne de eksik söz kullanırdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Dünya işleri için kızmazdı. Kendi şahsı için asla öfkelenmez ve öç almazdı. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Kötü söz söylemezdi... Affediciliği tabii idi. İntikam almazdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Düşmanlarını sadece affetmekle kalmaz, onlara şeref ve değer de verirdi.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Kendisini üç şeyden alıkoymuştu; Kimseyle çekişmezdi, çok konuşmazdı, faydasız boş şeylerle uğraşmazdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Umanı, umutsuzluğa düşürmezdi; hoşlanmadığı bir şey hakkında susardı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Hiç kimseyi ne yüzüne karşı, ne de arkasından kınamaz, ayıplamazdı, kimsenin kusurunu araştırmazdı. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Kimseye hakkında hayırlı olmayan sözü söylemezdi.Yanında en son konuşanı, ilk önce konuşan gibi dikkatli dinlerdi.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bir toplulukta bulunduğu zaman bir şeye gülerlerse O da güler, bir şeye hayret ederlerse O da onlara uyarak hayret ederdi[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Gerçeğe aykırı övmeyi kabul etmezdi.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Her zaman ağırbaşlıydı. Konuşurken çevresindekileri adeta kuşatırdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Kelimeleri parıldayan inci dizileri gibi tatlı ve berraktı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Yürürken beraberindekilerin gerisinde yürürdü, ayaklarını yerden canlıca kaldırır, iki yanına salınmaz, adımlarını geniş atar, yüksek bir yerden iner gibi öne doğru eğilir vakar ve sükunetle rahatça yürürdü.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Kapısına yardım için gelen kimseyi geri çevirmezdi.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Bir gün kendisinden yaşça küçük bir dostunun omuzlarından tutarak şöyle demişti[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]"Sen dünyada garip bir kimse yahut bir yolcu gibi yaşa!"[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Her zaman hüzünlü ve mütebessim bir haletle dururdu, yüzünde daima ışıldayan bir parlaklık olurdu.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Adet üzere sarf edilen hiçbir kötü söz ağzına almadı. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sıkıntılı hallerinde kabalaşmaz, bağırmazdı. [/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Fakirlerle birlikte yerdi, öyle ki onlardan ayırt edilmezdi.Önüne ne konulursa yerdi.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sade kıyafetler giyer, gösterişten hoşlanmazdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Konuşurken yüzünü başka tarafa çevirmez, bulunduğu mecliste ayrıcalıklı bir yere oturmazdı.[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sabahları evinden çıkarken şöyle söylerdi: "İlahi doğru yoldan sapmaktan ve saptırılmaktan, kanmaktan ve kandırılmaktan, haksızlık etmekten ve haksızlığa maruz kalmaktan, saygısızlık etmekten ve saygısızlığa uğramaktan sana sığınırım."[/COLOR][/SIZE][/I] [I][SIZE=3][COLOR=darkred]Sıradan değildi; sıradan insanlar gibi yaşadı.[/COLOR][/SIZE][/I] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]iSTE O, PEYGAMBER EFENDIMIZ SALLALLAHU ALEYHI VE SELLEM İDİ... [/I][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred][I]alıntı[/I][/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
İslamiyet
Resûlüllah (Aleyhisselatü Vesselam)
Peygamberimiz İçin
bu zamanda seni sevmek, var şimdi.!!!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst