Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bütün e-maillerimiz abd' de toplaniyor!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="guftepira" data-source="post: 115579" data-attributes="member: 9856"><p><strong> <span style="color: DarkRed">"<u>Devletin otorite olması gereken yerde, özel sektörde ki bir firma otorite</u> konumunda. Tüm dünyada Telekom benzeri firmalar özelleştiriliyor, </span></strong></p><p><strong><span style="color: DarkRed">ama onların sadece tahsis ve dağıtımları özelleştiriliyor. </span></strong></p><p><strong><span style="color: DarkRed"></span></strong></p><p><strong><span style="color: DarkRed">Asıl giriş ve çıkışların yapıldığı, bilgilerin toplandığı yerler tamamen devletin elinde kalıyor. <u>Bizde ise sistemin tamamı özelleştirilmiş durumda.</u>"</span></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong><strong>belki yazı size biraz abatılı gibi gözüksede,</strong></p><p><strong></strong><strong>emin olun </strong><strong>eksiği var fazlazı yok..</strong></p><p><strong> </strong></p><p><strong>bu sektörde çalışan birisi olarak;</strong></p><p><strong>hala, ülkenin tüm haberleşme sistemini,</strong></p><p><strong>bizlerin verilerinin geliş ve gidişini</strong></p><p><strong>yabancı insanların insiyatifine bırakılmasını</strong></p><p><strong>anlayabilmiş değilim..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>bunu yapanlar ve bunu yapanları o makamlara getiren gafiller </strong></p><p><strong>bu dünyada olmasada ahirette bu rezilliğin hesabını vereceklerdir..</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong>ALLAH razı olsun hiç hoş olmayan lakin bilgilendirici bir paylaşım...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guftepira, post: 115579, member: 9856"] [B] [COLOR=DarkRed]"[U]Devletin otorite olması gereken yerde, özel sektörde ki bir firma otorite[/U] konumunda. Tüm dünyada Telekom benzeri firmalar özelleştiriliyor, ama onların sadece tahsis ve dağıtımları özelleştiriliyor. Asıl giriş ve çıkışların yapıldığı, bilgilerin toplandığı yerler tamamen devletin elinde kalıyor. [U]Bizde ise sistemin tamamı özelleştirilmiş durumda.[/U]"[/COLOR] [/B][B]belki yazı size biraz abatılı gibi gözüksede, [/B][B]emin olun [/B][B]eksiği var fazlazı yok..[/B] [B] bu sektörde çalışan birisi olarak; hala, ülkenin tüm haberleşme sistemini, bizlerin verilerinin geliş ve gidişini yabancı insanların insiyatifine bırakılmasını anlayabilmiş değilim.. bunu yapanlar ve bunu yapanları o makamlara getiren gafiller bu dünyada olmasada ahirette bu rezilliğin hesabını vereceklerdir.. [/B]ALLAH razı olsun hiç hoş olmayan lakin bilgilendirici bir paylaşım... [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Bütün e-maillerimiz abd' de toplaniyor!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst