Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Yemeklerimiz ve Yemek Tarifleri
çaylı kek...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 4606" data-attributes="member: 157"><p>arkadaşlar tarifimiz çaylı kek...</p><p>malzemeler:</p><p>3 yumurta</p><p>1.5 s.b şeker</p><p>yarım paket krem şanti</p><p>2 çorba kaşığı kakao</p><p>1 s.b demli çay ılık olacak</p><p>1 paket kabartma tozu</p><p>yarım su bardağı z.yağı..dahada az olabilir..</p><p>un ben 2.5 s.b kadar koydum..göz kararı yani..<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p> </p><p>yapılışı:</p><p>önce 3 yumurtayla şekeri krema kıvamı alıncaya kadar çırpın z.yağını ekleyip devam edin....ardından kremşanti kakao ve çayı ilave edip çırpmaya devam edin..daha sonra kabartma tozu ve unu ilave edip tekrar çırpın ve yağlanmış kalıba boşaltın..bu arada ben kek kalıbı yerine boş süt kutularını kullanıyorum yanlarından kesiyorum kalıp oluyo mis gibi..<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p>unutmadan fırınınızı keki yapmaya başladığınızda açın ancak ısısı karar bulur..150 derece fırında 30 dakika pişirin ...afiyet olsun...</p><p><img src="http://www.hizliresim.com/2008/4/5/1458.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" />ebrarın yarısı çoktan yenm,ş tazecik keki...</p><p> </p><p> </p><p> </p><p>bu resmi önceden koyuyorum tarif daha sonra...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite7" alt=":p" title="Stick out tongue :p" loading="lazy" data-shortname=":p" /> dün pişirdiğim etli hana sarması...<img src="http://www.hizliresim.com/2008/4/5/1560.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 4606, member: 157"] arkadaşlar tarifimiz çaylı kek... malzemeler: 3 yumurta 1.5 s.b şeker yarım paket krem şanti 2 çorba kaşığı kakao 1 s.b demli çay ılık olacak 1 paket kabartma tozu yarım su bardağı z.yağı..dahada az olabilir.. un ben 2.5 s.b kadar koydum..göz kararı yani..:) yapılışı: önce 3 yumurtayla şekeri krema kıvamı alıncaya kadar çırpın z.yağını ekleyip devam edin....ardından kremşanti kakao ve çayı ilave edip çırpmaya devam edin..daha sonra kabartma tozu ve unu ilave edip tekrar çırpın ve yağlanmış kalıba boşaltın..bu arada ben kek kalıbı yerine boş süt kutularını kullanıyorum yanlarından kesiyorum kalıp oluyo mis gibi..:) unutmadan fırınınızı keki yapmaya başladığınızda açın ancak ısısı karar bulur..150 derece fırında 30 dakika pişirin ...afiyet olsun... [IMG]http://www.hizliresim.com/2008/4/5/1458.jpg[/IMG]ebrarın yarısı çoktan yenm,ş tazecik keki... bu resmi önceden koyuyorum tarif daha sonra...:P dün pişirdiğim etli hana sarması...[IMG]http://www.hizliresim.com/2008/4/5/1560.jpg[/IMG] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Yemeklerimiz ve Yemek Tarifleri
çaylı kek...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst