Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Cinayet mi? Intihar mi?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="akna" data-source="post: 188454" data-attributes="member: 1004668"><p>Öğle sıraları mahalleden geçen 2 genç yerde kanlar içinde yatmakta olan cesedi görüp dehşete düşerler ve hemen polise haber verirler. Polisler gelir, kendi evinin önünde ölü bulunan cesedin etrafını tebeşirle çizerler. Toplanan kalabalığı olay mahallinden uzak tutmak için gerekli önlemleri alırlar. Adamın evini incelemesi için gelicek olan dedektifi beklerken içeriye kimseyi almazlar ve komşuları sorguya çekerler. Komşuları kimseyle konuşmadığını zaten normal bir insan olmadıığını söylerler. Polisler kendilerince intihar olduğuna kanaat getirmişlerdir. Fakat o sırada dedektif gelir, polislere içeriye girip girmediklerini sorar. "Hayır sizi bekledik" cevabını alınca, ukala bir sırıtmayla binaya girer. Merdivenlerden çıkıp eve geldiğinde cebinden çıkardığı mendille kapıyı açar, odaları kolaçan eder. Evin inanılmaz düzeni kafasını karıştırır ve şaşkınlık uyandırır. Sonra salona girer tekrar mendilini çıkarıp camı açar, vücudunun yarısına kadar dışarıya sarkar ve cebinden çıkardığı kırmızı dolma kalemi aşağıya atar. Kalem tam tebeşirle çizilen bölgenin ortasına düşer ve aşağıya inip polislere bu bir cinayettir der. </p><p> </p><p> </p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: red"><strong>Nasıl anlamıştır ???</strong></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="akna, post: 188454, member: 1004668"] Öğle sıraları mahalleden geçen 2 genç yerde kanlar içinde yatmakta olan cesedi görüp dehşete düşerler ve hemen polise haber verirler. Polisler gelir, kendi evinin önünde ölü bulunan cesedin etrafını tebeşirle çizerler. Toplanan kalabalığı olay mahallinden uzak tutmak için gerekli önlemleri alırlar. Adamın evini incelemesi için gelicek olan dedektifi beklerken içeriye kimseyi almazlar ve komşuları sorguya çekerler. Komşuları kimseyle konuşmadığını zaten normal bir insan olmadıığını söylerler. Polisler kendilerince intihar olduğuna kanaat getirmişlerdir. Fakat o sırada dedektif gelir, polislere içeriye girip girmediklerini sorar. "Hayır sizi bekledik" cevabını alınca, ukala bir sırıtmayla binaya girer. Merdivenlerden çıkıp eve geldiğinde cebinden çıkardığı mendille kapıyı açar, odaları kolaçan eder. Evin inanılmaz düzeni kafasını karıştırır ve şaşkınlık uyandırır. Sonra salona girer tekrar mendilini çıkarıp camı açar, vücudunun yarısına kadar dışarıya sarkar ve cebinden çıkardığı kırmızı dolma kalemi aşağıya atar. Kalem tam tebeşirle çizilen bölgenin ortasına düşer ve aşağıya inip polislere bu bir cinayettir der. [SIZE=4][COLOR=red][B]Nasıl anlamıştır ???[/B][/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Cinayet mi? Intihar mi?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst