Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Cinayet mi? Intihar mi?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 188963" data-attributes="member: 157"><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">bildiğim kadarıyla silahı yok komşunun </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">ama belli mi olur belkide vardır <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">hem oda birşey mi bizim eskiden oturduğumuz apartman tamamen kendimize aitti </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">dedem ve annanem en üst katta otururlardı </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">dedemlerin kapısında dışardan yani sürekli anahtar takılı olurdu</span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">hatta bizim evin kapısına anahtar takmıyoruz diye annanem rahmetli çok kızardı :005:</span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">derdi "görende sanır evde altınlarınız elmaslarınız var" <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'">he birde dipnot dedem rahmetlinin silahı vardı :dft003:</span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 188963, member: 157"] [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS]bildiğim kadarıyla silahı yok komşunun ama belli mi olur belkide vardır :D :D hem oda birşey mi bizim eskiden oturduğumuz apartman tamamen kendimize aitti dedem ve annanem en üst katta otururlardı dedemlerin kapısında dışardan yani sürekli anahtar takılı olurdu hatta bizim evin kapısına anahtar takmıyoruz diye annanem rahmetli çok kızardı :005: derdi "görende sanır evde altınlarınız elmaslarınız var" :D he birde dipnot dedem rahmetlinin silahı vardı :dft003: [/FONT][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Cinayet mi? Intihar mi?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst