Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Çocukluğumu Topluyorum Sokaklardan...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 17345" data-attributes="member: 183"><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Çocukluğumu topluyorum sokaklardan..Annemin kış çilesinde kırmızı ipim ben…Babamın kaldırımlara bıraktığı yokluk ağlamalarının vaveylasını işitiyorum..Gurbetin erken bulduğu bir mevsimde,bir damla yaşım ben..Oyundan uzak çileye yakın..Nasırlarımı kestiğim çok erkendi..Ağaçların kalın gövdelerinde ellerim..Arsız bir gerinme vardı aramda felekle ..O galip ben tedirgin..Omuzlarım zayıf..iniltim şuursuz…</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Eteklerini tutup ebeveynlerimizi taşıyoruz cumhuriyet meydanına..Bir solukluk direnişim var ötelere nazır denizsiz…Kefenimin kucağında ekmek kırıkları…Ben geldim demek için…İhzar ettiğim ..Duvarlarına yazı yazdığım gerçeğim..Nedenleri ela gözlerinde saklı..Bakmasaydın öyle yazmazdım…</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Kıyamet belki..Bir sedanın sevda sevkiyle elimde olan fidanı dikiyorum…</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Koşup gelin.. bir gül, bir dün ölmüş…Lalem lalezarsız..Mahrem şu üstü açılmış şiir…</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Kırağı düşmüş bir seherden güne ulaşmış..Ay ışığında bilenmişim…Sakince dehlizlerden akmışlarla akmışım...Yoksul düşlerimin amansız elemleriyle yamanmışım…Bir mutluluk görsem.. Bir gök kuşağı gülümsese semanın yüzünde ..Belki dönüp bakmayacağım…</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Böyle mi olmalı ?..Hep hicranı kıymıklayıp her tebessüme batırmalı mı?..Yetim kalmışlığına hep bir ağıtla öksüz bir dost çağırmalı mı?…Ya da umursuz bir pencere kenarından bakıp her geleni pembeye boyamalı mı<span style="color: black">?</span></span></span></strong><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Hayat.. Hey hayat!İncinmemiş bir kemiğin sızısından mahrum..Okşanmamış bir fidenin sesine mahkum yaşamak mı?…Yoksa küfesinden düşüp bir tahayyülün gerçek bu diyerek alışmak mı?</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Bir gün sonrasına..O güne ait bir resim yapamamaktan mıdır..Bu mazi muhtevalı işkenceler...Bir pırıltı bulamamak mıdır hazuruna taşınan gerekçeler..Yoksa anmanın firari anlardaki; yittiler, gittiler kaygısı mıdır düşünceler?…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Önce kendinden kurtulmalı belki..Sükunet ekmeli sekinet biçmeli..Bir ayna olmanın mukabil duruşunda belki her şey…Her görünen manzara bir sermedi temaşanın albenisi Ağladımı insan boyu uzamalı mesela..Bir daha ağladığında bir şeye değmeli…Ya da ulaşamadığı ona eğilmeli…değmeli bir şekilde bir şeylere değmeli…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Perdelerde kalan alkışlar..Sahnede meyyit tefeyyüzler…Beğeniye saplı serfuru serfirazları…Belki aşmalı kendini bir bende gereksiz…Bir bahar olsun da varsın kalsın kelebeksiz… </strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Divan-ı hümayunun ne getirdin İntizar-ı ciddiyetine..bir hoş kelam..Bir güzel selam diyebilmeli…Balonlarımı şişirdim kızgın güneşin altında pes paye saldım olmamalı..Kapısından geri döndü yarenler…Ne faydasız sevgidir..Ne keyfiyetsiz teselli…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Ah teklif-i malayutak olmayan teminat..Nedir bu endamı maluliyet?…Kimin hamakatidir omzumda ki gulyabani…Müstehzi ışıklar…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>Çocukluğumu topluyorum sokaklardan..geç’e kalmasın koşmalarıyla…Akşam olmuş..Ezan okunuyor…</strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: black"><strong>m_safiturk</strong></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 17345, member: 183"] [B][FONT=Arial][SIZE=4]Çocukluğumu topluyorum sokaklardan..Annemin kış çilesinde kırmızı ipim ben…Babamın kaldırımlara bıraktığı yokluk ağlamalarının vaveylasını işitiyorum..Gurbetin erken bulduğu bir mevsimde,bir damla yaşım ben..Oyundan uzak çileye yakın..Nasırlarımı kestiğim çok erkendi..Ağaçların kalın gövdelerinde ellerim..Arsız bir gerinme vardı aramda felekle ..O galip ben tedirgin..Omuzlarım zayıf..iniltim şuursuz… Eteklerini tutup ebeveynlerimizi taşıyoruz cumhuriyet meydanına..Bir solukluk direnişim var ötelere nazır denizsiz…Kefenimin kucağında ekmek kırıkları…Ben geldim demek için…İhzar ettiğim ..Duvarlarına yazı yazdığım gerçeğim..Nedenleri ela gözlerinde saklı..Bakmasaydın öyle yazmazdım… Kıyamet belki..Bir sedanın sevda sevkiyle elimde olan fidanı dikiyorum… Koşup gelin.. bir gül, bir dün ölmüş…Lalem lalezarsız..Mahrem şu üstü açılmış şiir… Kırağı düşmüş bir seherden güne ulaşmış..Ay ışığında bilenmişim…Sakince dehlizlerden akmışlarla akmışım...Yoksul düşlerimin amansız elemleriyle yamanmışım…Bir mutluluk görsem.. Bir gök kuşağı gülümsese semanın yüzünde ..Belki dönüp bakmayacağım… Böyle mi olmalı ?..Hep hicranı kıymıklayıp her tebessüme batırmalı mı?..Yetim kalmışlığına hep bir ağıtla öksüz bir dost çağırmalı mı?…Ya da umursuz bir pencere kenarından bakıp her geleni pembeye boyamalı mı[COLOR=black]?[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]… Hayat.. Hey hayat!İncinmemiş bir kemiğin sızısından mahrum..Okşanmamış bir fidenin sesine mahkum yaşamak mı?…Yoksa küfesinden düşüp bir tahayyülün gerçek bu diyerek alışmak mı? Bir gün sonrasına..O güne ait bir resim yapamamaktan mıdır..Bu mazi muhtevalı işkenceler...Bir pırıltı bulamamak mıdır hazuruna taşınan gerekçeler..Yoksa anmanın firari anlardaki; yittiler, gittiler kaygısı mıdır düşünceler?… Önce kendinden kurtulmalı belki..Sükunet ekmeli sekinet biçmeli..Bir ayna olmanın mukabil duruşunda belki her şey…Her görünen manzara bir sermedi temaşanın albenisi Ağladımı insan boyu uzamalı mesela..Bir daha ağladığında bir şeye değmeli…Ya da ulaşamadığı ona eğilmeli…değmeli bir şekilde bir şeylere değmeli… Perdelerde kalan alkışlar..Sahnede meyyit tefeyyüzler…Beğeniye saplı serfuru serfirazları…Belki aşmalı kendini bir bende gereksiz…Bir bahar olsun da varsın kalsın kelebeksiz… Divan-ı hümayunun ne getirdin İntizar-ı ciddiyetine..bir hoş kelam..Bir güzel selam diyebilmeli…Balonlarımı şişirdim kızgın güneşin altında pes paye saldım olmamalı..Kapısından geri döndü yarenler…Ne faydasız sevgidir..Ne keyfiyetsiz teselli… Ah teklif-i malayutak olmayan teminat..Nedir bu endamı maluliyet?…Kimin hamakatidir omzumda ki gulyabani…Müstehzi ışıklar… Çocukluğumu topluyorum sokaklardan..geç’e kalmasın koşmalarıyla…Akşam olmuş..Ezan okunuyor… m_safiturk[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Çocukluğumu Topluyorum Sokaklardan...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst