Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Delete !
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="GuLSerbeti" data-source="post: 84173" data-attributes="member: 19"><p style="margin-left: 20px"><span style="color: #ff3e6f"><strong><img src="http://www.yeniasya.de/bizimaile/resimler/676.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="color: #ff3e6f"><strong>DELETE</strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Hafızamızı düzenleme ve yenileme yetkisi bize verilseydi</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Neler yapardık acaba?</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Neleri silerdik, neleri saklardık </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Nelerden vazgeçerdik?</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Kimleri unuturduk, kimleri hatırlardık</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Neleri geri dönüşümsüz yerlere atardık</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Neleri tüm sahneleriyle saklamak isterdik acaba?</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bütün canımızı acıtanları silip</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Sevdiğimiz anıları ise,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Tekrar tekrar hatırlayabilmek için,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Yüzlerce kez kopyalardık herhalde</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Aynısından kesip kesip yapıştırırdık</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">İnsanlar bilgisayarlar gibi olsaydı,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bir “delete” sözünü tıklamak yetseydi</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Unutmak için...</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Kırılmış anılarla dolar mıydı geri dönüşüm kutuları</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Ya da bir kızgınlık anında dönmeyecek kadar mı silerdik</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bin pişman olsak ta gelmezlerdi geriye</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bilgisayarlar bile ikinci bir tekrarla</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">“Silmek istediğinden emin misin?” diye sorar</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">İkinci bir fırsat vermek ister kullanıcısına</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Elimizde olsaydı gerçekten de</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">O anlık bir öfkeyle,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Dibine vurduğumuz kuyulardan </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bir daha asla hatırlamak istemiyorum fevriliğinde</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Kesip atardık belki de</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px"></span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Oysa ki insanın ilki olmazsa sonu da olmaz</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Geçmişi olmazsa, geleceği de gelmez</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Yaraları olmazsa şifacı da aramaz</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Hatırlamazsa sevemez, hissedemez bile</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Düştüğü yerlere sürekli düşer</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bildiği yerlerde sürekli kaybolur</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bütün yaşanmışlıklarıyla kendisidir insan</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Tüm unutmak istedikleriyle,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Ezberlercesine hatırladıklarıyla </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">İşittiği ve gördükleriyle herkesten farklıdır aslında</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Aynı olmamak için, görüp de yaşamak için </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Duyup da sevmek için </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Yaşadığı her şeyin anısına muhtaçtır insan</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Kendi hikâyesini yaşamak</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Kendi menkıbesini yazmak için </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Geçmişin tüm anılarına. tüm yaralarına. tüm kayıtlarına</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Belli belirsiz bildiklerine de ihtiyacı vardır insanın</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Düşüncesi bile içini ısıtan sevgilere </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Acısı kabuğunu soyan acılara </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px"><strong>Bilmeden ya da bilerek yaşadıklarına da ihtiyacı vardır insanın</strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px"><strong></strong><strong><u>Hiç birşeyi sırf yaşamış olmak için yaşamazsın</u></strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px"><strong><u></u>Sadece bazen o anda neden böyle bir şeyi yaşadığını anlamazsın</strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Tüm kareler birleştiğinde fark edersin aslında nelere hazırlandığını</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">O seni yaşayacaklarına adım adım hazırlar</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Araya dinlenmen için mesafeler koyar</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bazen unutturur bazen hatırlatır</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Bazen getirir, bazen götürür, bazen de uçurur seni</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Unutturduğunda da, hatırlattığında da senin içindir</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">İyi ki silmek bu kadar kolay değil</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">İyi ki elimizde değil, ki bunu bazen çok istesekde</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Öğrenmek içinde, sevmek için de, </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Hayatı daha basiretli yaşamak için de </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Yaşadığımız her anıya ihtiyacımız var aslında...</span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Banu Yaşar</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 10px">Agustos - 2008</span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px">:045:</p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GuLSerbeti, post: 84173, member: 19"] [INDENT][COLOR=#ff3e6f][B][IMG]http://www.yeniasya.de/bizimaile/resimler/676.jpg[/IMG][/B][/COLOR] [COLOR=#ff3e6f][/COLOR] [COLOR=#ff3e6f][B]DELETE[/B][/COLOR] [SIZE=2][/SIZE] [SIZE=2]Hafızamızı düzenleme ve yenileme yetkisi bize verilseydi Neler yapardık acaba? Neleri silerdik, neleri saklardık Nelerden vazgeçerdik? Kimleri unuturduk, kimleri hatırlardık Neleri geri dönüşümsüz yerlere atardık Neleri tüm sahneleriyle saklamak isterdik acaba? Bütün canımızı acıtanları silip Sevdiğimiz anıları ise, Tekrar tekrar hatırlayabilmek için, Yüzlerce kez kopyalardık herhalde Aynısından kesip kesip yapıştırırdık İnsanlar bilgisayarlar gibi olsaydı, Bir “delete” sözünü tıklamak yetseydi Unutmak için... Kırılmış anılarla dolar mıydı geri dönüşüm kutuları Ya da bir kızgınlık anında dönmeyecek kadar mı silerdik Bin pişman olsak ta gelmezlerdi geriye Bilgisayarlar bile ikinci bir tekrarla “Silmek istediğinden emin misin?” diye sorar İkinci bir fırsat vermek ister kullanıcısına Elimizde olsaydı gerçekten de O anlık bir öfkeyle, Dibine vurduğumuz kuyulardan Bir daha asla hatırlamak istemiyorum fevriliğinde Kesip atardık belki de[/SIZE] [SIZE=2] Oysa ki insanın ilki olmazsa sonu da olmaz Geçmişi olmazsa, geleceği de gelmez Yaraları olmazsa şifacı da aramaz Hatırlamazsa sevemez, hissedemez bile Düştüğü yerlere sürekli düşer Bildiği yerlerde sürekli kaybolur Bütün yaşanmışlıklarıyla kendisidir insan[/SIZE] [SIZE=2]Tüm unutmak istedikleriyle, Ezberlercesine hatırladıklarıyla İşittiği ve gördükleriyle herkesten farklıdır aslında Aynı olmamak için, görüp de yaşamak için Duyup da sevmek için Yaşadığı her şeyin anısına muhtaçtır insan Kendi hikâyesini yaşamak Kendi menkıbesini yazmak için Geçmişin tüm anılarına. tüm yaralarına. tüm kayıtlarına Belli belirsiz bildiklerine de ihtiyacı vardır insanın Düşüncesi bile içini ısıtan sevgilere Acısı kabuğunu soyan acılara [B]Bilmeden ya da bilerek yaşadıklarına da ihtiyacı vardır insanın [/B][B][U]Hiç birşeyi sırf yaşamış olmak için yaşamazsın [/U]Sadece bazen o anda neden böyle bir şeyi yaşadığını anlamazsın[/B] Tüm kareler birleştiğinde fark edersin aslında nelere hazırlandığını O seni yaşayacaklarına adım adım hazırlar Araya dinlenmen için mesafeler koyar Bazen unutturur bazen hatırlatır Bazen getirir, bazen götürür, bazen de uçurur seni Unutturduğunda da, hatırlattığında da senin içindir İyi ki silmek bu kadar kolay değil İyi ki elimizde değil, ki bunu bazen çok istesekde Öğrenmek içinde, sevmek için de, Hayatı daha basiretli yaşamak için de Yaşadığımız her anıya ihtiyacımız var aslında...[/SIZE] [SIZE=2]Banu Yaşar Agustos - 2008[/SIZE] [SIZE=2][/SIZE] [SIZE=2][/SIZE] :045: [/INDENT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Delete !
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst