Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Efsane Şehir Barla
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="bikes" data-source="post: 131335" data-attributes="member: 489"><p>Allah razı olsun...</p><p></p><p>İlk barlaya gittiğimde bir günlüğüne gitmiştim.Çam dağına çıkmak nasib olmamıştı...Bir günde doyamamıştım barlaya ama o gün benim için en uzun ve en güzel gündü....</p><p></p><p>Bir daha nasib olurmuydu bilmiyordum...Ve yine nasib oldu bu kez 2 günlük bir ziyaretti...Dedim bu bana yeter...Ne güzel gece Barlanın havasını teneffüs edecek cennet bahçesinde uzun uzun oturup risale okuyacak ,çam dağına çıkıp yıldıznameyi okuyacaktık...</p><p></p><p>Gitiiğimiz gece müthiş bir yağmur yağdı ,çam dağına çıkamazmıyız acaba diye düşünürken içimden bunda da bir hayır vardır elbet diye geçiriyordum..Sabah oldu herkese önceki gelişimde çam dağına çıkamadığımı söylüyor ve bu kezde mi çıkamayacağız diye soruyordum...Öğle saatlerine kadar yağmur yağdı yağacaktı..Hava çok kapalıydı.Nasıl dua ediyor insan o anda.Sabah kahvaltıda kulağıma bir kaç söz ilişti başka masadan duymuştum..En çok çam dağına çıkamazsak benim için üzüleceğini söylüyordu büyüğümüz..Hamdolsun tam öğle vakti güneş o güzel yüzünü gösterdi ve bizde kısada olsa çam dağı gezimizi yaptık..</p><p></p><p></p><p></p><p>Fakat doyamadık gene doyum olur mu Barla'ya doyabilen var mı?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bikes, post: 131335, member: 489"] Allah razı olsun... İlk barlaya gittiğimde bir günlüğüne gitmiştim.Çam dağına çıkmak nasib olmamıştı...Bir günde doyamamıştım barlaya ama o gün benim için en uzun ve en güzel gündü.... Bir daha nasib olurmuydu bilmiyordum...Ve yine nasib oldu bu kez 2 günlük bir ziyaretti...Dedim bu bana yeter...Ne güzel gece Barlanın havasını teneffüs edecek cennet bahçesinde uzun uzun oturup risale okuyacak ,çam dağına çıkıp yıldıznameyi okuyacaktık... Gitiiğimiz gece müthiş bir yağmur yağdı ,çam dağına çıkamazmıyız acaba diye düşünürken içimden bunda da bir hayır vardır elbet diye geçiriyordum..Sabah oldu herkese önceki gelişimde çam dağına çıkamadığımı söylüyor ve bu kezde mi çıkamayacağız diye soruyordum...Öğle saatlerine kadar yağmur yağdı yağacaktı..Hava çok kapalıydı.Nasıl dua ediyor insan o anda.Sabah kahvaltıda kulağıma bir kaç söz ilişti başka masadan duymuştum..En çok çam dağına çıkamazsak benim için üzüleceğini söylüyordu büyüğümüz..Hamdolsun tam öğle vakti güneş o güzel yüzünü gösterdi ve bizde kısada olsa çam dağı gezimizi yaptık.. Fakat doyamadık gene doyum olur mu Barla'ya doyabilen var mı? [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Efsane Şehir Barla
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst