Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
İslamiyet
Dua Ediyorum
Dua Kardeşliği
En Güzel Dualar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="vera&#039;" data-source="post: 105048" data-attributes="member: 4370"><p><strong>Cevap: Dua etmek serbest!</strong></p><p></p><p></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: purple">üslubunuzun ve ifade tarzınızın çok hoş olmadığı kanaatindeyim,</span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: purple">sizin yerinizde olsaydım ''bu sözlerden incinebilecek kimseleri düşünür'' üslubumu değiştirir, farklı dua metinleriyle dua etmeyi tercih ederdim</span></span></span></p><p> </p><p> </p><p>allahım beni erkek olarak yaratmışsın ve haliyle bana farklı hasiyetler ve istidatlar bahşetmişsin.. ayrı ve önemli vazifelerim var.. kadınlara hamledilmeyen bazı ağır vezaifi bana yüklemişsin.. çünkü ben sertim, kuvvetiliyim, acıya ve ızdıraba daha dayanıklıyım.. din-i mübin-i islamın terakkki ve inkişafında sorumluluğum daha fazla.. durum bu vaziyette iken; kadınlara (karılara) bakıp veya onlar gibi olup sessizleşmekten, korkmaktan, kuvvetsizlikten sana sığınırım.. vs.. vs.. vs..</p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: purple">Türkçemizde</span></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="color: purple">bu düşüncelerinizi ifade edecek daha güzel kelimeler mevcut sanırım</span></span></span></p><p> </p><p> </p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vera', post: 105048, member: 4370"] [b]Cevap: Dua etmek serbest![/b] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=purple]üslubunuzun ve ifade tarzınızın çok hoş olmadığı kanaatindeyim,[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=purple]sizin yerinizde olsaydım ''bu sözlerden incinebilecek kimseleri düşünür'' üslubumu değiştirir, farklı dua metinleriyle dua etmeyi tercih ederdim[/COLOR][/SIZE][/FONT] allahım beni erkek olarak yaratmışsın ve haliyle bana farklı hasiyetler ve istidatlar bahşetmişsin.. ayrı ve önemli vazifelerim var.. kadınlara hamledilmeyen bazı ağır vezaifi bana yüklemişsin.. çünkü ben sertim, kuvvetiliyim, acıya ve ızdıraba daha dayanıklıyım.. din-i mübin-i islamın terakkki ve inkişafında sorumluluğum daha fazla.. durum bu vaziyette iken; kadınlara (karılara) bakıp veya onlar gibi olup sessizleşmekten, korkmaktan, kuvvetsizlikten sana sığınırım.. vs.. vs.. vs.. [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=purple]Türkçemizde[/COLOR][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS][COLOR=purple]bu düşüncelerinizi ifade edecek daha güzel kelimeler mevcut sanırım[/COLOR][/FONT][/SIZE] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=purple][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
İslamiyet
Dua Ediyorum
Dua Kardeşliği
En Güzel Dualar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst