Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 2713" data-attributes="member: 157"><p>Gemiklerim ısıniyi..</p><p></p><p></p><p>Yine günahı sevabından çok olan bir Erzurumlu cehenneme gider. Bunu ateşe atıp üstüne kapıyı kapatırlar. Ateşte yanan herkes bağırırken Erzurumlunun sesi duyulmaz. Bunu merak eden zebaniler durumuna bakmak için cehennemin kapısını açınca Erzurumlu bağırır:</p><p></p><p></p><p></p><p>"Ola gardaş kapiyi kapatın da... Daha yeni gemiklerim ısınmiya başladi." </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Seni kıtlar...</p><p></p><p></p><p>Omuzları tilki kürklü bir hınımefendi Cumhuriyet caddesinde yürürken Dadaş yanına gelip şöyle diyor : </p><p></p><p>- Baci ,baci dalıza gudik dırmanir </p><p></p><p>Hanım kızgın kızgın </p><p></p><p>-Git işine kardeşim,ne dalı ne gudigi diye dadaşı tersliyor. </p><p></p><p>Dadaş cevap veriyor : </p><p></p><p>- E Benene kıtlarsa seni kıtlar ! </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Bene togunir...</p><p></p><p></p><p>Erzurumlu dadaş arkadaşının evine misafirliğe gitmiş, güzelce yenilen yemek faslından sonra ev sahibi çay ikramına başlamış, her getirdiği çaydan sonra, dadaşım habire çay istiyince evsahibi getirdiği çayların sayısını anlamak için duvara bir çentik atmaya başlamış, çentik sayısı 39 u bulunca, evsahibi dadaşa sormuş. "dadaşım gine çay içecağmısan"</p><p></p><p>dadaşım cevap vermiş,</p><p></p><p>- " SAĞOL ARTIK BENE TOĞUNİR" </p><p></p><p>- Evsahibi bunun üzerine sinirlenerek "ola oğlum toğunirsa bene toğunir sene ne olir, ottuz dokguz çayı getiren ben toğunir diyen sen" diye cevap vermiş. </p><p></p><p></p><p></p><p>Gurbetci...</p><p></p><p></p><p>Istanbul'a gurbete giden Erzurumlu, dönüste karısına istanbul'lu hanımlarin, akşam eve dönen kocalarını, kapıda nasıl karşıladıklarını "Hos geldin kocacigim, üsümüssün, yorulmussun!" gibi kibar, nazik laflar ettiklerini anlatmış. </p><p></p><p>Belli ki o da karisinin kendisini öyle karsilamasini istiyor....</p><p></p><p></p><p></p><p>Aksam eve gelmis, kar, tipi, soguk, karısı kapıyı açmış :</p><p></p><p></p><p></p><p>-Uy kocacığım, it gibi titrisen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 2713, member: 157"] Gemiklerim ısıniyi.. Yine günahı sevabından çok olan bir Erzurumlu cehenneme gider. Bunu ateşe atıp üstüne kapıyı kapatırlar. Ateşte yanan herkes bağırırken Erzurumlunun sesi duyulmaz. Bunu merak eden zebaniler durumuna bakmak için cehennemin kapısını açınca Erzurumlu bağırır: "Ola gardaş kapiyi kapatın da... Daha yeni gemiklerim ısınmiya başladi." Seni kıtlar... Omuzları tilki kürklü bir hınımefendi Cumhuriyet caddesinde yürürken Dadaş yanına gelip şöyle diyor : - Baci ,baci dalıza gudik dırmanir Hanım kızgın kızgın -Git işine kardeşim,ne dalı ne gudigi diye dadaşı tersliyor. Dadaş cevap veriyor : - E Benene kıtlarsa seni kıtlar ! Bene togunir... Erzurumlu dadaş arkadaşının evine misafirliğe gitmiş, güzelce yenilen yemek faslından sonra ev sahibi çay ikramına başlamış, her getirdiği çaydan sonra, dadaşım habire çay istiyince evsahibi getirdiği çayların sayısını anlamak için duvara bir çentik atmaya başlamış, çentik sayısı 39 u bulunca, evsahibi dadaşa sormuş. "dadaşım gine çay içecağmısan" dadaşım cevap vermiş, - " SAĞOL ARTIK BENE TOĞUNİR" - Evsahibi bunun üzerine sinirlenerek "ola oğlum toğunirsa bene toğunir sene ne olir, ottuz dokguz çayı getiren ben toğunir diyen sen" diye cevap vermiş. Gurbetci... Istanbul'a gurbete giden Erzurumlu, dönüste karısına istanbul'lu hanımlarin, akşam eve dönen kocalarını, kapıda nasıl karşıladıklarını "Hos geldin kocacigim, üsümüssün, yorulmussun!" gibi kibar, nazik laflar ettiklerini anlatmış. Belli ki o da karisinin kendisini öyle karsilamasini istiyor.... Aksam eve gelmis, kar, tipi, soguk, karısı kapıyı açmış : -Uy kocacığım, it gibi titrisen... [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst