Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Tarihci" data-source="post: 2744" data-attributes="member: 8"><p>yahu nedense hep biz gidiyoruz cehenneme,, ne hikmetse <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p> </p><p> ben de yazayım bi tane bari.. </p><p> </p><p> erzurumda ramazan ayında teravih kılınıyor, ama imam ağır okuyor ve namaz epey uzun sürüyor, cemaatten birileri çıkışta imamı uyarıyor ve biraz daha seri okumasını istiyor.. </p><p> </p><p> ertesi gun imamın hızına yetişmek mümkün değil, dünki halinden eser yokk.. namaz 10 dakka da bitiyor.. çıkışta biri imamın yanına geliyor, diyorki hocam bu ne hız.. rukuya gidiyoruz ben daha ancak bir kere subhane rabbiel azim diyorum sen hemen kaldırıyorsun rukudan... imam bunu duyunca şöyle diyor,, sen bir kere dedin mi?? ben onu da diyemedimmm <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tarihci, post: 2744, member: 8"] yahu nedense hep biz gidiyoruz cehenneme,, ne hikmetse :) ben de yazayım bi tane bari.. erzurumda ramazan ayında teravih kılınıyor, ama imam ağır okuyor ve namaz epey uzun sürüyor, cemaatten birileri çıkışta imamı uyarıyor ve biraz daha seri okumasını istiyor.. ertesi gun imamın hızına yetişmek mümkün değil, dünki halinden eser yokk.. namaz 10 dakka da bitiyor.. çıkışta biri imamın yanına geliyor, diyorki hocam bu ne hız.. rukuya gidiyoruz ben daha ancak bir kere subhane rabbiel azim diyorum sen hemen kaldırıyorsun rukudan... imam bunu duyunca şöyle diyor,, sen bir kere dedin mi?? ben onu da diyemedimmm :) [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst