Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Tarihci" data-source="post: 2769" data-attributes="member: 8"><p>bi ayrıntı söleyim: soba yanmıyor <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> ve ben çoğu insanın üşüdüğü zaman dahi üşümüyorum. hatta havanın souk denebileceği bi gun sınıfa girdim üstümde bi gömlek vardı ve üst düğmeleri de açıktı, hocamız 50 yaşlarında bir kadın, o da karslı.. bana dedi öyle üşümüyor musun? dedim ki: hava mı soğuk? bütün sınıf güldü <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> hoca da güldü ve dediki delikanlılık böyle bir şey olsa gerek <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> ben de biliyordum havanın aslında souk olduğunu ama hocayı şaşırtmak için sanki souk değilmiş gibi sordum.. güzel oldu <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tarihci, post: 2769, member: 8"] bi ayrıntı söleyim: soba yanmıyor :) ve ben çoğu insanın üşüdüğü zaman dahi üşümüyorum. hatta havanın souk denebileceği bi gun sınıfa girdim üstümde bi gömlek vardı ve üst düğmeleri de açıktı, hocamız 50 yaşlarında bir kadın, o da karslı.. bana dedi öyle üşümüyor musun? dedim ki: hava mı soğuk? bütün sınıf güldü :) hoca da güldü ve dediki delikanlılık böyle bir şey olsa gerek :) ben de biliyordum havanın aslında souk olduğunu ama hocayı şaşırtmak için sanki souk değilmiş gibi sordum.. güzel oldu :) [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
Erzurum fıkraları...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst