Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Florasan lambalar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="tuncerr" data-source="post: 48454" data-attributes="member: 99"><p>Bir bayram öncesiydi. Bediüzzaman, “Zübeyir, biz kıra gideceğiz. Siz burada kalın, temizlik yapın” dedi.</p><p></p><p>Zübeyir ve birkaç talebesi evde kaldılar ve temizliğe başladılar. Kilerde iki üç senedir bekleyen bozuk florasan lambalar vardı.</p><p></p><p>Talebelerden biri, “Zübeyir Ağabey, bunları ne yapalım?” diye sordu.</p><p></p><p>“İşe yaramazlar, kırıp çöpe atın.”</p><p></p><p>Onlar da öyle yaptılar.</p><p></p><p>Akşam üzeri Bediüzzaman kırdan dönmüştü.</p><p></p><p>“Ne yaptınız Zübeyir, iyice temizlediniz mi buraları?” dedi.</p><p></p><p>“Temizledik Üstadım” dedi Zübeyir.</p><p></p><p>“Aferin Zübeyir,” dedi. “O florasanları ne yaptınız?”</p><p></p><p>“Üstadım onlar iki üç senedir öylece bekliyordu. Bozuktular, tamir de edilemezlerdi. Biz de kırdık attık” dedi.</p><p></p><p>Bediüzzaman, başını iki yana doğru salladı.</p><p></p><p>“Fesübhanallah,” dedi. “Bu insanoğlunun ruhunda da kırma ve yıkma meyli varmış.”</p><p></p><p>Bediüzzaman tahribe, yıkıp yok etmeye, kırıp atmaya son derece karşıydı. </p><p></p><p>Yumurtayı pişirirken bile kabuğunu tamamen kırdırmazdı. Küçük bir delik açtırarak oradan tabağa döktürürdü.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuncerr, post: 48454, member: 99"] Bir bayram öncesiydi. Bediüzzaman, “Zübeyir, biz kıra gideceğiz. Siz burada kalın, temizlik yapın” dedi. Zübeyir ve birkaç talebesi evde kaldılar ve temizliğe başladılar. Kilerde iki üç senedir bekleyen bozuk florasan lambalar vardı. Talebelerden biri, “Zübeyir Ağabey, bunları ne yapalım?” diye sordu. “İşe yaramazlar, kırıp çöpe atın.” Onlar da öyle yaptılar. Akşam üzeri Bediüzzaman kırdan dönmüştü. “Ne yaptınız Zübeyir, iyice temizlediniz mi buraları?” dedi. “Temizledik Üstadım” dedi Zübeyir. “Aferin Zübeyir,” dedi. “O florasanları ne yaptınız?” “Üstadım onlar iki üç senedir öylece bekliyordu. Bozuktular, tamir de edilemezlerdi. Biz de kırdık attık” dedi. Bediüzzaman, başını iki yana doğru salladı. “Fesübhanallah,” dedi. “Bu insanoğlunun ruhunda da kırma ve yıkma meyli varmış.” Bediüzzaman tahribe, yıkıp yok etmeye, kırıp atmaya son derece karşıydı. Yumurtayı pişirirken bile kabuğunu tamamen kırdırmazdı. Küçük bir delik açtırarak oradan tabağa döktürürdü. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Florasan lambalar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst