Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
...Gecenin ahenginde yürek manzaraları...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Yeltegiyan" data-source="post: 7042" data-attributes="member: 3"><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue">Çok şeyim var kimseyle paylaşamadığım. Beni çoğu zaman üşüten geceye anlatıyorum derdimi. Sarıp sarmalıyorum, koynuna alıyor, sıcacık tutuyor, yâr oluyor, avutuyor beni... </span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue">Utanılan, garip kabul edilen, söylenemeyen bazı düşüncelerimi paylaşıyorum geceyle... Hasretle sevdiğini bekleyen, yâren gibi bekliyorum kimi zaman geceyi... Kimi zaman da umutlarımı ve ümitlerimi topluyorum ceplerime geceleri, doldurup taşırıyorum, avuçlarımda saklıyorum…</span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue"></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue"></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue"></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: DeepSkyBlue">Hadi kalk kalbim, bırak geçici aşk'ların esareti altında kendini inkar etmeyi, isyan türkülerini söyleme yeri değil burası, özgürlük korosuna katılmak için kanat çırpmaya başla, yalnızlar rıhtımından kalkmak üzere olan gemi seni bekliyor. </span></span></span></p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: DarkOrange"><strong><img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite9" alt=":eek:" title="Eek! :eek:" loading="lazy" data-shortname=":eek:" /> güzeldi.....</strong></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yeltegiyan, post: 7042, member: 3"] [FONT="Comic Sans MS"][SIZE="3"][COLOR="DeepSkyBlue"]Çok şeyim var kimseyle paylaşamadığım. Beni çoğu zaman üşüten geceye anlatıyorum derdimi. Sarıp sarmalıyorum, koynuna alıyor, sıcacık tutuyor, yâr oluyor, avutuyor beni... Utanılan, garip kabul edilen, söylenemeyen bazı düşüncelerimi paylaşıyorum geceyle... Hasretle sevdiğini bekleyen, yâren gibi bekliyorum kimi zaman geceyi... Kimi zaman da umutlarımı ve ümitlerimi topluyorum ceplerime geceleri, doldurup taşırıyorum, avuçlarımda saklıyorum… Hadi kalk kalbim, bırak geçici aşk'ların esareti altında kendini inkar etmeyi, isyan türkülerini söyleme yeri değil burası, özgürlük korosuna katılmak için kanat çırpmaya başla, yalnızlar rıhtımından kalkmak üzere olan gemi seni bekliyor. [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"][COLOR="DarkOrange"][B]:o güzeldi.....[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
...Gecenin ahenginde yürek manzaraları...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst