Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Edebiyat
Gönülden-Gönüle Pencere Vardır..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="GuLSerbeti" data-source="post: 17185" data-attributes="member: 19"><p><em>bisi(ler) solemek lazim...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></em></p><p><em>ilk iki Paragraf gayet acik...</em></p><p> </p><p><em>ucuncusunden anladigim ;</em></p><p><em>siz seviyorum desenizde aslinda sevemiyorsaniz (yani bir bakima kendinize karsi durust degilseniz ) ve karsidaki insanda Sevmiyorum diyorsa ortada sevgi yoktur zaten...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite6" alt=":cool:" title="Cool :cool:" loading="lazy" data-shortname=":cool:" /> kendinizi kandirmayi birakin ve isinize bakin...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /><img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite7" alt=":p" title="Stick out tongue :p" loading="lazy" data-shortname=":p" /></em></p><p> </p><p><em>yada karsidaki seviyorum dese bile siz kendinizde buna bir karsilik bulamiyorsaniz...(yazida) ortada sevgi yoktur (diyor)...</em></p><p> </p><p><em>anlasilir olmustur ins. ...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite11" alt=":rolleyes:" title="Roll eyes :rolleyes:" loading="lazy" data-shortname=":rolleyes:" /></em></p><p> </p><p></p><p> </p><p><span style="color: magenta"><em><strong>Ama bende Huve ile ayni fikirdeyim... Sizi sevmeyen birini sevebilirsiniz...yazida buldugum tek kusur simdilik bu konu...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></strong></em></span></p><p> </p><p><span style="color: magenta"><em><strong>ama Unutmayalim karsiliksiz kalan Sevgi yoktur ve karsiliksiz kaldigi icin ya Yok olacak... Yada buyuyerek Karsilik bulacagi bir kimseye.. ( Sevgi'yi verene ) Yoneltilecek...</strong></em></span></p><p> </p><p> </p><p><em><strong>Yazi cok guzeldi ayrica..belirteyim... Tesekkurler akinci...</strong></em></p><p> </p><p> </p><p><strong><em>.</em></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GuLSerbeti, post: 17185, member: 19"] [I]bisi(ler) solemek lazim...:)[/I] [I]ilk iki Paragraf gayet acik...[/I] [I]ucuncusunden anladigim ;[/I] [I]siz seviyorum desenizde aslinda sevemiyorsaniz (yani bir bakima kendinize karsi durust degilseniz ) ve karsidaki insanda Sevmiyorum diyorsa ortada sevgi yoktur zaten...:cool: kendinizi kandirmayi birakin ve isinize bakin...:D:p[/I] [I]yada karsidaki seviyorum dese bile siz kendinizde buna bir karsilik bulamiyorsaniz...(yazida) ortada sevgi yoktur (diyor)...[/I] [I]anlasilir olmustur ins. ...:rolleyes:[/I] [SIZE=4][COLOR=#2f4f4f][/COLOR][/SIZE] [COLOR=magenta][I][B]Ama bende Huve ile ayni fikirdeyim... Sizi sevmeyen birini sevebilirsiniz...yazida buldugum tek kusur simdilik bu konu...:)[/B][/I][/COLOR] [COLOR=magenta][I][B]ama Unutmayalim karsiliksiz kalan Sevgi yoktur ve karsiliksiz kaldigi icin ya Yok olacak... Yada buyuyerek Karsilik bulacagi bir kimseye.. ( Sevgi'yi verene ) Yoneltilecek...[/B][/I][/COLOR] [I][B]Yazi cok guzeldi ayrica..belirteyim... Tesekkurler akinci...[/B][/I] [B][I].[/I][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Edebiyat
Gönülden-Gönüle Pencere Vardır..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst