Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Gözlerimin Bayramı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 4971" data-attributes="member: 183"><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Gözlerimin bayramı..Ve kalbimiz cüzdanında biriktirdiğim hasret…Kıpır kıpır heyecanlarım..Varım elan hayattayım…Bu mevsim Boynunu sevdama uzatan beyaz papatya…turfanda kalmış baharıma ..Bu dem soğuklar başlamış..ve Bilinmez bir tek başlılık…Yürüyordum..Yoluma düşmüş…Alıp bir griye cepken yaptım..Geceydi ..Karanlıkta güzellik fenerim…Kalabalıkta olsak bir şey değişmiyordu..Gönlüme düşen “dü” elvan bir düş..manana üşüşen güna gün tarevet..Hani tazelik efkarımda..Kalayı bakırlarımın…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Çayımın yanındaydı bu sabah…Yalnızmış oda da…Bir su dolu bardağa saplamışlar gövdesini…Kırmızı kitabımın üzerindeydi..güzel durmuştu..bayramdı da…Solacak çiçeğim papatyam…Yolda buldum onu..O aydınlık beyazımdı sarı sabrıyla biraz donuk…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Ayrılık melali başımı saracak hazırlanıyor..Neden baharlar çabuk geçiyor..neden vurulur hayal kuşları..neden şiirler na tamam neden ağlar şarkılar…Bu ne haldir papatyam..papatyalarım..bu ne ilk ne son güllerimde vardı yedi veren cinsinden…narlarımı yoldu ev sahibim..Neden cam önünde açelyam üryan…Neden yaz kuşlarım ötmezler..neden dökülür yapraklar..Hani sivri sinekler…nereye gittiler…neredeler…Tekrar gelecekler mi…?bu sekerata başlamış alem ihya olacak mı?..Ve ben peşinden koşmaya devammı edeceğim? ..Durun diye İnleyecekmiyim yollarında…ya onların ya benim ömrüm kısa …Emellere tırpan…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Bir serinlik geçti önümden..Bir hazanlık ağacı sevdi..Üzerinde ayvadan mektuplar…Ezan araladı perdeyi..Bir Büyüklük bir ululuk bir azamet bir heybet yazıldı asumana ve semlere birlik içinde…Önüne bakıyor düşünce mahçup…Güz gençliğine hazır bir sada bir resim yaftasıyla geldi…Okudum üzerini..Fail muktedir ve sermedi…Mülk onun tecellileriyle sermest…Bir an görünmek o dekaik nazarı kudside ebedi var olmaktır…Sonsuz bir vucud bulmaktır…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Her şey başını hükme uzatıyor..Bekaya mazhar olmak için kendini gösteriyor..Suretini resmini hafızalarda bırakıp..Ebedi manzarada yerini alıyor…Bekanın cilvesine mazhar oluyor…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">İyi ki papatyam geçici hayat rengiyle gömülmüşsün..Ve iyi ki seni gördüm…İyi ki yüzüne ne güzel yapılmışsın dedim…Ve yerine gelecekler için gitmelisin..Gitmeliyiz ki başkaları gelsin..Onlarda seyretsin seyredilsin..Sonsuz bir vücut bulsunlar…Gözlerimin bayramı..Gönlümün seyran-ı daimisi olsun..Bak ne güzel söylemiş Bedi;</span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: red"><u>"Sana hayatı veren Hayy-ı Kayyûma göre hayata bak."</u></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: red"><u>Ben de baktım, gördüm ki: Hayatımın bana bakması bir ise, Zât-ı Hayy-ı Kayyûma bakması yüzdür. Ve bana ait neticesi bir ise, Hâlıkıma ait bindir. Şu halde, marzî-i İlâhî dairesinde bir an yaşaması kâfidir, uzun zaman istemez.</u></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: red"><u>Ve…</u></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: red"><u>Hayat, Zât-ı Hayy-ı Kayyûma baktıkça ve iman dahi hayata hayat ve ruh oldukça beka bulur, hem bâki meyveler verir. Hem öyle yükseklenir ki, sermediyet cilvesini alır; daha ömrün kısalığına ve uzunluğuna bakılmaz..."</u></span></span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Amenna diyoruz…Ebed için bir an-ı seyyale bir vücudu münevver…Yaşayana Aşk olsun..Yaşatana Hamd..</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Vesselam</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">m_safiturk</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 4971, member: 183"] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Gözlerimin bayramı..Ve kalbimiz cüzdanında biriktirdiğim hasret…Kıpır kıpır heyecanlarım..Varım elan hayattayım…Bu mevsim Boynunu sevdama uzatan beyaz papatya…turfanda kalmış baharıma ..Bu dem soğuklar başlamış..ve Bilinmez bir tek başlılık…Yürüyordum..Yoluma düşmüş…Alıp bir griye cepken yaptım..Geceydi ..Karanlıkta güzellik fenerim…Kalabalıkta olsak bir şey değişmiyordu..Gönlüme düşen “dü” elvan bir düş..manana üşüşen güna gün tarevet..Hani tazelik efkarımda..Kalayı bakırlarımın…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Çayımın yanındaydı bu sabah…Yalnızmış oda da…Bir su dolu bardağa saplamışlar gövdesini…Kırmızı kitabımın üzerindeydi..güzel durmuştu..bayramdı da…Solacak çiçeğim papatyam…Yolda buldum onu..O aydınlık beyazımdı sarı sabrıyla biraz donuk…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Ayrılık melali başımı saracak hazırlanıyor..Neden baharlar çabuk geçiyor..neden vurulur hayal kuşları..neden şiirler na tamam neden ağlar şarkılar…Bu ne haldir papatyam..papatyalarım..bu ne ilk ne son güllerimde vardı yedi veren cinsinden…narlarımı yoldu ev sahibim..Neden cam önünde açelyam üryan…Neden yaz kuşlarım ötmezler..neden dökülür yapraklar..Hani sivri sinekler…nereye gittiler…neredeler…Tekrar gelecekler mi…?bu sekerata başlamış alem ihya olacak mı?..Ve ben peşinden koşmaya devammı edeceğim? ..Durun diye İnleyecekmiyim yollarında…ya onların ya benim ömrüm kısa …Emellere tırpan…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Bir serinlik geçti önümden..Bir hazanlık ağacı sevdi..Üzerinde ayvadan mektuplar…Ezan araladı perdeyi..Bir Büyüklük bir ululuk bir azamet bir heybet yazıldı asumana ve semlere birlik içinde…Önüne bakıyor düşünce mahçup…Güz gençliğine hazır bir sada bir resim yaftasıyla geldi…Okudum üzerini..Fail muktedir ve sermedi…Mülk onun tecellileriyle sermest…Bir an görünmek o dekaik nazarı kudside ebedi var olmaktır…Sonsuz bir vucud bulmaktır…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Her şey başını hükme uzatıyor..Bekaya mazhar olmak için kendini gösteriyor..Suretini resmini hafızalarda bırakıp..Ebedi manzarada yerini alıyor…Bekanın cilvesine mazhar oluyor…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]İyi ki papatyam geçici hayat rengiyle gömülmüşsün..Ve iyi ki seni gördüm…İyi ki yüzüne ne güzel yapılmışsın dedim…Ve yerine gelecekler için gitmelisin..Gitmeliyiz ki başkaları gelsin..Onlarda seyretsin seyredilsin..Sonsuz bir vücut bulsunlar…Gözlerimin bayramı..Gönlümün seyran-ı daimisi olsun..Bak ne güzel söylemiş Bedi;[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red][U]"Sana hayatı veren Hayy-ı Kayyûma göre hayata bak."[/U][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red][U]Ben de baktım, gördüm ki: Hayatımın bana bakması bir ise, Zât-ı Hayy-ı Kayyûma bakması yüzdür. Ve bana ait neticesi bir ise, Hâlıkıma ait bindir. Şu halde, marzî-i İlâhî dairesinde bir an yaşaması kâfidir, uzun zaman istemez.[/U][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red][U]Ve…[/U][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red][U]Hayat, Zât-ı Hayy-ı Kayyûma baktıkça ve iman dahi hayata hayat ve ruh oldukça beka bulur, hem bâki meyveler verir. Hem öyle yükseklenir ki, sermediyet cilvesini alır; daha ömrün kısalığına ve uzunluğuna bakılmaz..."[/U][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Amenna diyoruz…Ebed için bir an-ı seyyale bir vücudu münevver…Yaşayana Aşk olsun..Yaşatana Hamd..[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Vesselam[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]m_safiturk[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Gözlerimin Bayramı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst