Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Edebiyat
Günübirlik Sevdalara Mi Biraktik Herşeyimizi!!!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="SaYa" data-source="post: 11195" data-attributes="member: 5"><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Ya sevmeyi unuttuk ya da gerçekten öğretilmedi sevgi bize!!Gönlümüze aniden tutuşturulan bu sevgide ne??Nerden çıktı??Spot ışıklar altında sevmeyi de unuttuk..Dünyanın o bilinmez hali sardı her yanımızı..Öylece günümüzü gün etmek havasındayız. Öylece bilinçsizce... </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Hangi yüreğe el atsak hep yaralı,hep terkediliş,hep luzümsuz..Bu hazan dolu günler diye başlar oldu tüm cümleler..O yüzden anlatamaz olduk,askıda kaldı güzel fikirler...Konuşmaz olduk sevgiden;çünkü birhaller oldu sevgi sözcüğüne;bayat oldu,okunmaz oldu..Belkıde sevgisiz kalemlerden zorla çıkmadı,sevgi..Aslında özentiden doğan sevgiler yine öylesine sıradan bir günde çekip gittiler... </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Hangi resme baksam bu biz değiliz!!!Tv proğramları,bilgisayar odaları derken gençliğimizi gaz odalarında mı unuttuk??? </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Akşam olup herkes evine çekilince aslında evren bir iç çeker,insanların bu kadar sevgisiz,kendini kaybetmiş haline..Düşünür kendi kendine "bende ne sevdalar saklıdır" der.Ayıp oluyor Mevlana'ya, ayıp oluyor Yunus'a,en önemliside:Ayıp oluyor Rabbimize..Övünemeyecek evren bu lüzümsuz sevgilerle.Kimseye sır vermedi ama sanırım bayağıdır özlüyor Mecnun'u.. </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Sahte dizilere gömüldü herşeyimiz.Onları sevdik,ayrılınca üzüldük.<span style="color: red">Kısacası unuttuk gerçek alemi.</span></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Filistin'i,Irak'ıLübnan'ı..Ha bırakın onları(nasıl bırakacaksak!!!)biz kendi benliğimizi bile hatırlamaz olduk.Kulaklarımız tüm gerçeği duymamakta ısrarlı,yüreğimiz sahte sevdalara sürgün,umutlarımız desen sanırım o da yeni dizilerde.. </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"><span style="color: red">Unuttuk herşeyi, müslüman olduğumuzuda!!!"Komşusu açken uyuyan bizden değildir".Bu güzel sözde kimin?Unuttuk!!!Bırakın açlığı ,benim din kardeşlerim vuruluyor''Evet, şu an yapabileceğim bir şey yok;dua'dan başka ama onu da hatırlıyor muyuz acaba?? </span></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"></span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy"><span style="color: red">Ölmedi gençlik daha ayakta biiznillah.</span>Sadece "epilepsi" hastalığına yakalandı beynimiz;rengimiz soldu,yürümekten kesildik,konuşamaz olduk ve ailelerimiz de bu halimizden korkup(ee korksunlar artık) acile kaldırdılar gençliğimizi.. </span></span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="color: green"><span style="color: navy">Günübirlik sevdalara bıraktık herşeyimizi...</span> ALINTI </span></span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaYa, post: 11195, member: 5"] [B][SIZE=2][COLOR=green][COLOR=navy]Ya sevmeyi unuttuk ya da gerçekten öğretilmedi sevgi bize!!Gönlümüze aniden tutuşturulan bu sevgide ne??Nerden çıktı??Spot ışıklar altında sevmeyi de unuttuk..Dünyanın o bilinmez hali sardı her yanımızı..Öylece günümüzü gün etmek havasındayız. Öylece bilinçsizce... Hangi yüreğe el atsak hep yaralı,hep terkediliş,hep luzümsuz..Bu hazan dolu günler diye başlar oldu tüm cümleler..O yüzden anlatamaz olduk,askıda kaldı güzel fikirler...Konuşmaz olduk sevgiden;çünkü birhaller oldu sevgi sözcüğüne;bayat oldu,okunmaz oldu..Belkıde sevgisiz kalemlerden zorla çıkmadı,sevgi..Aslında özentiden doğan sevgiler yine öylesine sıradan bir günde çekip gittiler... Hangi resme baksam bu biz değiliz!!!Tv proğramları,bilgisayar odaları derken gençliğimizi gaz odalarında mı unuttuk??? Akşam olup herkes evine çekilince aslında evren bir iç çeker,insanların bu kadar sevgisiz,kendini kaybetmiş haline..Düşünür kendi kendine "bende ne sevdalar saklıdır" der.Ayıp oluyor Mevlana'ya, ayıp oluyor Yunus'a,en önemliside:Ayıp oluyor Rabbimize..Övünemeyecek evren bu lüzümsuz sevgilerle.Kimseye sır vermedi ama sanırım bayağıdır özlüyor Mecnun'u.. Sahte dizilere gömüldü herşeyimiz.Onları sevdik,ayrılınca üzüldük.[COLOR=red]Kısacası unuttuk gerçek alemi.[/COLOR] Filistin'i,Irak'ıLübnan'ı..Ha bırakın onları(nasıl bırakacaksak!!!)biz kendi benliğimizi bile hatırlamaz olduk.Kulaklarımız tüm gerçeği duymamakta ısrarlı,yüreğimiz sahte sevdalara sürgün,umutlarımız desen sanırım o da yeni dizilerde.. [COLOR=red]Unuttuk herşeyi, müslüman olduğumuzuda!!!"Komşusu açken uyuyan bizden değildir".Bu güzel sözde kimin?Unuttuk!!!Bırakın açlığı ,benim din kardeşlerim vuruluyor''Evet, şu an yapabileceğim bir şey yok;dua'dan başka ama onu da hatırlıyor muyuz acaba?? [/COLOR] [COLOR=red]Ölmedi gençlik daha ayakta biiznillah.[/COLOR]Sadece "epilepsi" hastalığına yakalandı beynimiz;rengimiz soldu,yürümekten kesildik,konuşamaz olduk ve ailelerimiz de bu halimizden korkup(ee korksunlar artık) acile kaldırdılar gençliğimizi.. Günübirlik sevdalara bıraktık herşeyimizi...[/COLOR] ALINTI [/COLOR][/SIZE][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Edebiyat
Günübirlik Sevdalara Mi Biraktik Herşeyimizi!!!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst