Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
güzelle iyinin arasında fark vardır
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="zeyhak_" data-source="post: 3251" data-attributes="member: 22"><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong> GÜZELLE İYİNİN ARASINDA BİR FARK VARDIR:İYİNİN ISPATLAMA AMACI VARDIR,GÜZEL İSE GÜZELDİR</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong> </strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong> Nedense önce görünümleri değerlendirmeye çalışır insanoğlu..Ezelden beri güzelliğe coşkun hayranlığı belki bu yüzdendir.Güzellik şahsa ve zamana göre değişen bir görevdir.Maddedeki renk,ahenk ve geçici <<GÜZELLİK>>kavramı yaratır.Üzerinde münakaşa gerektirmez;insanların ruhi zevklerini ortaya koyan bir görüş meselesidir.</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong></strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong></strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong> Güzellik insanın içinde feraahlık uyandırır.Çevrenin iyi insanlara ilgi göstermesinin başlıca nedeni belki budur.İnsanlığın arasında güzelliğin peşinden bir koşma yarışı başlar.Güzel insanda da kendisine gösterilen bu ilginin öz değerinden ileri geldiğini sanır,kasıldıkça kasılır.Dış güzelliğe olduğu kadar iç güzelliğe de önem verenle azdır,btün çabalarını kalıplarını süslemekle gösterirler.Olgun insanların vardıkları sonuş şudur ki;kalıp güzelliği geçicidir.Önemli olan iç güzelliğidir.İnsanlar çabalırını biraz içlerini güzelleştirmeye sarfetseler insanlığın önemli bir meselesi halledilmiş olur.</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong></strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong></strong></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><strong> İç güzelliği derkenerdmlerin tümü demek olan<<fazilet-i>>kassediyoruz.Fazilet,insanın içine tahtını kurduğu zaman bir daha hiç inmez;O insanı yükseltir,yüceltir.Oysa güzellik geçicidir.Dış güzellikler kaza,yaşlılık gibi türlü nedenlerle bozuşabilir.Arkada kaprisli ve hırçın bir ruh varsa o insanın,artık saltanatını yitirmiş demektir.Oysa hiçbir şekilde ölmez ve yıpranmaz.Bu sebeple onun güzelliği olan fazilet de hiçbir şekilde kaybolmaz,bğtğn yaşamı boyunca insanı gözde ve üstün kılar...</strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zeyhak_, post: 3251, member: 22"] [FONT=Comic Sans MS][B] GÜZELLE İYİNİN ARASINDA BİR FARK VARDIR:İYİNİN ISPATLAMA AMACI VARDIR,GÜZEL İSE GÜZELDİR Nedense önce görünümleri değerlendirmeye çalışır insanoğlu..Ezelden beri güzelliğe coşkun hayranlığı belki bu yüzdendir.Güzellik şahsa ve zamana göre değişen bir görevdir.Maddedeki renk,ahenk ve geçici <<GÜZELLİK>>kavramı yaratır.Üzerinde münakaşa gerektirmez;insanların ruhi zevklerini ortaya koyan bir görüş meselesidir. Güzellik insanın içinde feraahlık uyandırır.Çevrenin iyi insanlara ilgi göstermesinin başlıca nedeni belki budur.İnsanlığın arasında güzelliğin peşinden bir koşma yarışı başlar.Güzel insanda da kendisine gösterilen bu ilginin öz değerinden ileri geldiğini sanır,kasıldıkça kasılır.Dış güzelliğe olduğu kadar iç güzelliğe de önem verenle azdır,btün çabalarını kalıplarını süslemekle gösterirler.Olgun insanların vardıkları sonuş şudur ki;kalıp güzelliği geçicidir.Önemli olan iç güzelliğidir.İnsanlar çabalırını biraz içlerini güzelleştirmeye sarfetseler insanlığın önemli bir meselesi halledilmiş olur. İç güzelliği derkenerdmlerin tümü demek olan<<fazilet-i>>kassediyoruz.Fazilet,insanın içine tahtını kurduğu zaman bir daha hiç inmez;O insanı yükseltir,yüceltir.Oysa güzellik geçicidir.Dış güzellikler kaza,yaşlılık gibi türlü nedenlerle bozuşabilir.Arkada kaprisli ve hırçın bir ruh varsa o insanın,artık saltanatını yitirmiş demektir.Oysa hiçbir şekilde ölmez ve yıpranmaz.Bu sebeple onun güzelliği olan fazilet de hiçbir şekilde kaybolmaz,bğtğn yaşamı boyunca insanı gözde ve üstün kılar...[/B][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
güzelle iyinin arasında fark vardır
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst