Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Herkesin kendisine göre bir değeri vardır.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="müdavim" data-source="post: 193910" data-attributes="member: 5987"><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Bir kadın, uçakta zenci bir adamın yanında oturuyordu. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Durumdan rahatsızlığını belli edercesine, hostesten başka bir yer bulmasını istedi, zira öylesine antipatik birinin yanında oturamazdı. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Hostes, tüm uçağın dolu olduğunu fakat birinci sınıfta yer olup olmadığına bakacağını söyledi. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Diğer yolcular şaşkınlık ve tiksintiyle olayı izliyorlardı, bu kadının sadece terbiyesizliğine değil, bir de birinci sınıfta yolculuğu devam edeceğine şahit oluyorlardı. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Zavallı adamcağız çok kötü bir durumda olmasına rağmen cevap vermemeyi tercih etti. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Bu kadın, birinci sınıfta ve o adamdan uzak uçabileceğinden tatmin olmuş, hostesin dönmesini bekliyordu. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Birkaç dakika sonra geri gelen hostes, kadına: </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>"Çok özür dilerim gerçekten de uçakta boş yer yok... Birinci sınıfta bir yer bulduğum için mutlu oldum... </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Bu yeri bulmak biraz zamanımı aldı, zira bu değişiklik için pilottan izin almam gerekiyordu. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Hiç kimse sorun yaratan bir diğerinin yanında oturmak mecburiyetinde tutulamaz´ dedi ve bu izni verdi.</strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Diğer yolcular kulaklarına inanamıyorlardı, bu esnada kadın da bir zafer kazanmış gibi yerinden kalkmaya hazırlandı. </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Aynı anda hostes, oturmakta olan zenciye dönerek: </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>"Beyefendi, sizi uçağın birinci sınıfındaki yeni yerinize götürmem için beni takip eder misiniz lütfen? </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Seyahat firmamız adına kaptan pilotumuz sizden böyle nahoş bir olay yaratan kimsenin yanında oturmak mecburiyetinde bırakıldığınız için çok özür diliyor." </strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong></strong></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: DarkRed"><strong>Tüm yolcular hep birlikte, bu olayı iyi bir biçimde sonuçlandıran Uçak personelini alkışladılar, tebrik ettiler. O yıl, kaptan pilot ve hostes uçaktaki davranışlarından dolayı ödüllendirildiler. Aşağıdaki mesaj, tüm ofislere personelin görebileceği bir biçimde iletildi: </strong></span></span></p><p></p><p></p><p></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">"İnsanlar onlara ne söylediğinizi unutabilirler. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">İnsanlar onlara ne yaptığınızı da unutabilirler. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Ama insanlar, onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">İnsanları küçümsemek, hor görmek kadar çirkin bir davranış biçimi olamaz.</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">İnsan, ne büyüktür ne küçük yalnızca insandır. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Herkesin kendisine göre bir değeri vardır.</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Yaratılmış ve yaratanına muhtaçtır.</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Kendini beğenmiş mağrur insanın en büyük özelliği,</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">daima önde olma isteğidir, </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">lider olma,</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">kendini kabul ettirebilme dürtüsü,</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">beğenmeme,</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">küçümseme, </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">küstahlık,</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">haddini bilememek</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">olarak sergilediği davranışların karşılığı bazen yukarıda anlatılan hikayedeki gibi hor görülen kendisi olup dışlanabilir, küçük düşebilir . </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Hepimiz yaratılanız, fiziksel yapımız veya insanı özelliklerimizi küçümsemek günah ve affedilemezdir. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px"></span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Hepimiz insanız ve bunu hiç bir zaman unutmayalım...birbirimizi sevmeyi, saymayı, hoşgörülü olmayı deneyelim.</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px"></span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Övünerek yaşayanlar, dövünerek ölürler.</span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Yaradılanı horgörme yaratandan ötürü anlamlı iki sözde bizlere alçakgönüllü ve mütevazı olmamızı destekleyecektir. </span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px"></span></strong></span></p><p><span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px">Hayatınızda sevgi ve saygının bol olmasını dilerim.</span></strong></span></p><p> <span style="color: Blue"><strong><span style="font-size: 12px"></span></strong></span></p><p> </p><p> </p><p>ALINTIDIR.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="müdavim, post: 193910, member: 5987"] [SIZE="3"][COLOR="DarkRed"][B]Bir kadın, uçakta zenci bir adamın yanında oturuyordu. Durumdan rahatsızlığını belli edercesine, hostesten başka bir yer bulmasını istedi, zira öylesine antipatik birinin yanında oturamazdı. Hostes, tüm uçağın dolu olduğunu fakat birinci sınıfta yer olup olmadığına bakacağını söyledi. Diğer yolcular şaşkınlık ve tiksintiyle olayı izliyorlardı, bu kadının sadece terbiyesizliğine değil, bir de birinci sınıfta yolculuğu devam edeceğine şahit oluyorlardı. Zavallı adamcağız çok kötü bir durumda olmasına rağmen cevap vermemeyi tercih etti. Bu kadın, birinci sınıfta ve o adamdan uzak uçabileceğinden tatmin olmuş, hostesin dönmesini bekliyordu. Birkaç dakika sonra geri gelen hostes, kadına: "Çok özür dilerim gerçekten de uçakta boş yer yok... Birinci sınıfta bir yer bulduğum için mutlu oldum... Bu yeri bulmak biraz zamanımı aldı, zira bu değişiklik için pilottan izin almam gerekiyordu. Hiç kimse sorun yaratan bir diğerinin yanında oturmak mecburiyetinde tutulamaz´ dedi ve bu izni verdi. Diğer yolcular kulaklarına inanamıyorlardı, bu esnada kadın da bir zafer kazanmış gibi yerinden kalkmaya hazırlandı. Aynı anda hostes, oturmakta olan zenciye dönerek: "Beyefendi, sizi uçağın birinci sınıfındaki yeni yerinize götürmem için beni takip eder misiniz lütfen? Seyahat firmamız adına kaptan pilotumuz sizden böyle nahoş bir olay yaratan kimsenin yanında oturmak mecburiyetinde bırakıldığınız için çok özür diliyor." Tüm yolcular hep birlikte, bu olayı iyi bir biçimde sonuçlandıran Uçak personelini alkışladılar, tebrik ettiler. O yıl, kaptan pilot ve hostes uçaktaki davranışlarından dolayı ödüllendirildiler. Aşağıdaki mesaj, tüm ofislere personelin görebileceği bir biçimde iletildi: [/B][/COLOR][/SIZE] [COLOR="Blue"][B][SIZE="3"]"İnsanlar onlara ne söylediğinizi unutabilirler. İnsanlar onlara ne yaptığınızı da unutabilirler. Ama insanlar, onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar. İnsanları küçümsemek, hor görmek kadar çirkin bir davranış biçimi olamaz. İnsan, ne büyüktür ne küçük yalnızca insandır. Herkesin kendisine göre bir değeri vardır. Yaratılmış ve yaratanına muhtaçtır. Kendini beğenmiş mağrur insanın en büyük özelliği, daima önde olma isteğidir, lider olma, kendini kabul ettirebilme dürtüsü, beğenmeme, küçümseme, küstahlık, haddini bilememek olarak sergilediği davranışların karşılığı bazen yukarıda anlatılan hikayedeki gibi hor görülen kendisi olup dışlanabilir, küçük düşebilir . Hepimiz yaratılanız, fiziksel yapımız veya insanı özelliklerimizi küçümsemek günah ve affedilemezdir. Hepimiz insanız ve bunu hiç bir zaman unutmayalım...birbirimizi sevmeyi, saymayı, hoşgörülü olmayı deneyelim. Övünerek yaşayanlar, dövünerek ölürler. Yaradılanı horgörme yaratandan ötürü anlamlı iki sözde bizlere alçakgönüllü ve mütevazı olmamızı destekleyecektir. Hayatınızda sevgi ve saygının bol olmasını dilerim. [/SIZE][/B][/COLOR] ALINTIDIR. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Herkesin kendisine göre bir değeri vardır.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst