Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
İmbiğin Son Demi...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 5521" data-attributes="member: 183"><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">İmbiğin son demi…Son katresi…parmaklar titriyor..bir hicran-ı layazali sehara ilişmiş..Derinden alıyoruz alacağımızı..Firkat yüzünü bulamış…Çekil ey perde-i meşume nazarıma nusret kıl…Bir hüsn-e aşina çiçeğime bakayım..Alını bağlayıp mor’unu açmış…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Kalem kelama kıymık…Acı masum değil…her ne kadar sallasam beşiğimi o ,o değil diye..belki inanmayacak…ızdrabından alıyorum ve taşıyorum vebalini…İşte şiirdeki ateşten saksı…Sümbüller yanar..her kor düştüğünde nazikane titizlikle..ateşe koşan karınca gibi..nemrudi alevler içinde..İbrahimi Gülşen bulmak…”Hu”lardan nurlu nesimle başını okşamak kalbin…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Resimlerine baktığın..koyuluğuna daldığın denizler sığ…O iskele harap…Soğuk üşütür o salıncak…yağmur o kadar hırçın değil..Eğil o rahmete dileğini aç…O sana karip sen ona uzak…Bükül kaldırsın bahtını…Kalem kelama kıymık…Türab edebe aşk…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Belki sadece sus…Ve iste…İçin için ben de bana de..bize de söyle…Duamın talihini şefkatine bıraktım…Aç sırça saraylarının kapısını..Geç geldim tez ulaşayım…temaşaya dalayım ol güzelliği ihtiyar elden gitsin…Ben ol bende de bir ben olayım…Ben gibi…Bir ben bakayım sen gibi…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">“Ya Mülevvin”…! Elvanını arayan sıbgatım…Zühreden kaldırıp reşhada boya beni...</span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">m_safiturk</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 5521, member: 183"] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]İmbiğin son demi…Son katresi…parmaklar titriyor..bir hicran-ı layazali sehara ilişmiş..Derinden alıyoruz alacağımızı..Firkat yüzünü bulamış…Çekil ey perde-i meşume nazarıma nusret kıl…Bir hüsn-e aşina çiçeğime bakayım..Alını bağlayıp mor’unu açmış…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Kalem kelama kıymık…Acı masum değil…her ne kadar sallasam beşiğimi o ,o değil diye..belki inanmayacak…ızdrabından alıyorum ve taşıyorum vebalini…İşte şiirdeki ateşten saksı…Sümbüller yanar..her kor düştüğünde nazikane titizlikle..ateşe koşan karınca gibi..nemrudi alevler içinde..İbrahimi Gülşen bulmak…”Hu”lardan nurlu nesimle başını okşamak kalbin…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Resimlerine baktığın..koyuluğuna daldığın denizler sığ…O iskele harap…Soğuk üşütür o salıncak…yağmur o kadar hırçın değil..Eğil o rahmete dileğini aç…O sana karip sen ona uzak…Bükül kaldırsın bahtını…Kalem kelama kıymık…Türab edebe aşk…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Belki sadece sus…Ve iste…İçin için ben de bana de..bize de söyle…Duamın talihini şefkatine bıraktım…Aç sırça saraylarının kapısını..Geç geldim tez ulaşayım…temaşaya dalayım ol güzelliği ihtiyar elden gitsin…Ben ol bende de bir ben olayım…Ben gibi…Bir ben bakayım sen gibi…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]“Ya Mülevvin”…! Elvanını arayan sıbgatım…Zühreden kaldırıp reşhada boya beni...[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]m_safiturk[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
İmbiğin Son Demi...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst