Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
İsRaF.....
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="bardak" data-source="post: 142602" data-attributes="member: 1298"><p style="text-align: center"><img src="http://i0907.hizliresim.com/2009/7/8/4913.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkgreen">Herşeyden şikayet eder bir hale geldik.. Şükürsüz bir toplum olduk.. Yağmur gibi bir rahmeti ?berbat? kelimesi ile tanımladık.. ?Bugün berbat bri hava var.. Yağmur yağıyor? dedik.. Ne suya, ne havaya, ne nimetlere şükrettik.. Şikayetlerimiz ise boyumuzu aştı.. </span></span></span></strong></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkgreen">Helala haram demeden herşeyi aldık dünyamıza.. Herşeyi alkışladık.. Hiçbirşey doyum vermedi.. Hiçbirşey tatmin etmedi nefsimizi.. Ondan sıkıldık, bunu aldık, şundan sıkıldık buna harcadık paramızı, ömrümüzü..</span></span></span></strong></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkgreen">İktisad, bereket kavramlarını unuttuk neredeyse.. İsraf ettik nimetleri; en fakirimizden en zenginimize kadar.. Çöpe attık acımadan ya bir dilim ekmeği, ya da bir ömür nimetini.. Dua mı? O da neydi? İhtiyaç oldukça bakkal vardı, market vardı, süperi hatta hiperi bile vardı.. Parayı patrondan, eşimizden ya da babamızdan alıyorduk.. Rezzakımız bunlardı işte.. Biz kazanıyorduk ya da; kendimizdik rezzak!</span></span></span></strong></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkgreen">Herşeyi sebeplere bağlaya bağlaya, herşeyin her anının bağlı olduğu Kudreti unuttuk.. Gözlerimizi perdeledik hakka hakikate.. İsraf diz boyu, şükürsüzlük alabildiğine, şikayet ise herşeydendi.. Ne utanma, ne saygı, ne hak, ne hakikat, ne iktisat, ne bereket, ne kanaat, ne sevgi... Hiçbir şey bırakmadık ki dünyalarımızda.. İnsaın insan yapan, kul yapan değerlerimizi yitirdik; sorgulamadık..</span></span></span></strong></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: darkgreen">Allah?a muhatabiyet mi? Arada bir önemli gördüğümüz işlerimizde yardım için, kendimizi rahatlatmak için hatta bazen formalite olsun diye açtık ellerimizi.. Ya günün geri kalanında? Ya diğer zamanlarda? Allah?ı işlerimize hiç dahil etmedik belkide ama, Alemlerin Rabbi hep bizimleydi..</span></span></span></strong></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-family: 'Impact'"><span style="font-size: 18px"><span style="color: black"><u>Peki biz birşeyleri hak etmedik mi sizce de?</u></span></span></span></strong></p> <p style="text-align: center"></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Garamond'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: indigo"><strong><u>Bir GÜN Dünyaya ait Büyük Bir Derdin Olursa ‘RABBİNE’ Dönüp, ‘Benim Büyük Bir Derdim Var!’ DEME, Derdine Dönüp ‘Benim Büyük Bir RABBİM Var! DE’</u></strong></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bardak, post: 142602, member: 1298"] [CENTER][IMG]http://i0907.hizliresim.com/2009/7/8/4913.jpg[/IMG][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Garamond][SIZE=3][COLOR=darkgreen]Herşeyden şikayet eder bir hale geldik.. Şükürsüz bir toplum olduk.. Yağmur gibi bir rahmeti ?berbat? kelimesi ile tanımladık.. ?Bugün berbat bri hava var.. Yağmur yağıyor? dedik.. Ne suya, ne havaya, ne nimetlere şükrettik.. Şikayetlerimiz ise boyumuzu aştı.. [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Garamond][SIZE=3][COLOR=darkgreen]Helala haram demeden herşeyi aldık dünyamıza.. Herşeyi alkışladık.. Hiçbirşey doyum vermedi.. Hiçbirşey tatmin etmedi nefsimizi.. Ondan sıkıldık, bunu aldık, şundan sıkıldık buna harcadık paramızı, ömrümüzü..[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Garamond][SIZE=3][COLOR=darkgreen]İktisad, bereket kavramlarını unuttuk neredeyse.. İsraf ettik nimetleri; en fakirimizden en zenginimize kadar.. Çöpe attık acımadan ya bir dilim ekmeği, ya da bir ömür nimetini.. Dua mı? O da neydi? İhtiyaç oldukça bakkal vardı, market vardı, süperi hatta hiperi bile vardı.. Parayı patrondan, eşimizden ya da babamızdan alıyorduk.. Rezzakımız bunlardı işte.. Biz kazanıyorduk ya da; kendimizdik rezzak![/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Garamond][SIZE=3][COLOR=darkgreen]Herşeyi sebeplere bağlaya bağlaya, herşeyin her anının bağlı olduğu Kudreti unuttuk.. Gözlerimizi perdeledik hakka hakikate.. İsraf diz boyu, şükürsüzlük alabildiğine, şikayet ise herşeydendi.. Ne utanma, ne saygı, ne hak, ne hakikat, ne iktisat, ne bereket, ne kanaat, ne sevgi... Hiçbir şey bırakmadık ki dünyalarımızda.. İnsaın insan yapan, kul yapan değerlerimizi yitirdik; sorgulamadık..[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Garamond][SIZE=3][COLOR=darkgreen]Allah?a muhatabiyet mi? Arada bir önemli gördüğümüz işlerimizde yardım için, kendimizi rahatlatmak için hatta bazen formalite olsun diye açtık ellerimizi.. Ya günün geri kalanında? Ya diğer zamanlarda? Allah?ı işlerimize hiç dahil etmedik belkide ama, Alemlerin Rabbi hep bizimleydi..[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Impact][SIZE=5][COLOR=black][U]Peki biz birşeyleri hak etmedik mi sizce de?[/U][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [/CENTER] [CENTER][FONT=Garamond][SIZE=4][COLOR=indigo][B][U]Bir GÜN Dünyaya ait Büyük Bir Derdin Olursa ‘RABBİNE’ Dönüp, ‘Benim Büyük Bir Derdim Var!’ DEME, Derdine Dönüp ‘Benim Büyük Bir RABBİM Var! DE’[/U][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Mizah ve Eğlence
Serbest Kürsü
İsRaF.....
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst