Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
kavgaciyiz iste
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Eyvàh!" data-source="post: 1210" data-attributes="member: 12"><p>dun oturdum dusundum aslinda hep dusunuyorum ama dun bi ayri idi </p><p> </p><p>sabrimi nereye kadar zorlayabilirim neden tepkilerimizi i sinirle dile getiriyoruz.<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite5" alt=":confused:" title="Confused :confused:" loading="lazy" data-shortname=":confused:" /></p><p>mesela ben bazen tepkilerimi konusmak yerine bagirmayi kolay yol seciyorum </p><p> </p><p>bazende kalabalik ortamlarda susmayi tercih ediyorum </p><p> </p><p>hele bazilari varki konusmak yerine kufur ediyor nesin kardesim diyesi geliyor insanin neden bunu yapiyorsun nedir derdin ? </p><p> </p><p>bence cok basit nedeni kisisel gelisimini tamamlamamis olmasi aslinda karsida gelemiyorum insanoglunun dogasi bu ,kendimizi birakmisiz azgin bir suya akip gidiyoruz </p><p> </p><p>durmamiz gereken yeri unutmusuz gelecegimizi bile kirletiyoruz bu huyumuzla </p><p>dusunun simdi kufur ,bagirip cagirma boyle yapan birinin ve cocuklarini </p><p>ne verebilirki gelecege ?</p><p> </p><p>kavgaciyiz evet kavgaciyizda keske yasam kavgasinin yaninda ideallerimizin ve temiz bir dunyanin da kavgasini yapabilsek<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite11" alt=":rolleyes:" title="Roll eyes :rolleyes:" loading="lazy" data-shortname=":rolleyes:" /></p><p> </p><p>nerdeeeee kim kime dum duma <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /></p><p> </p><p>temiz ve kavgasiz gunler dilerim ozellikle kendime <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eyvàh!, post: 1210, member: 12"] dun oturdum dusundum aslinda hep dusunuyorum ama dun bi ayri idi sabrimi nereye kadar zorlayabilirim neden tepkilerimizi i sinirle dile getiriyoruz.:confused: mesela ben bazen tepkilerimi konusmak yerine bagirmayi kolay yol seciyorum bazende kalabalik ortamlarda susmayi tercih ediyorum hele bazilari varki konusmak yerine kufur ediyor nesin kardesim diyesi geliyor insanin neden bunu yapiyorsun nedir derdin ? bence cok basit nedeni kisisel gelisimini tamamlamamis olmasi aslinda karsida gelemiyorum insanoglunun dogasi bu ,kendimizi birakmisiz azgin bir suya akip gidiyoruz durmamiz gereken yeri unutmusuz gelecegimizi bile kirletiyoruz bu huyumuzla dusunun simdi kufur ,bagirip cagirma boyle yapan birinin ve cocuklarini ne verebilirki gelecege ? kavgaciyiz evet kavgaciyizda keske yasam kavgasinin yaninda ideallerimizin ve temiz bir dunyanin da kavgasini yapabilsek:rolleyes: nerdeeeee kim kime dum duma :( temiz ve kavgasiz gunler dilerim ozellikle kendime :D [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
kavgaciyiz iste
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst