Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Kayıt İçin Talebe Toplama...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="duygu_bulut" data-source="post: 208473" data-attributes="member: 1006538"><p>güzel bi konu allah razı oslun kardeşim<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> </p><p>bu sene yurtta vazife yaptığım için yurt penceresinden, yurt hakkında bir kaç öneride bulunabilirim inşallah <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> öncelikle hizmet yurtlarının sıcakkanlılığı ve uhuvveti tartışılmamalı bile, hizmet yurdu olmayan yurtlarla kıyaslanamaz bence <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> bu bir hizmet enaniyeti olarak algılanmasın elbette, bi hüsnüzan diyelim <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" />, hizmetin baş kuralıdır bunlar,abla-kardeş veya abi-kardeş ilişkisi vardır müdürle bile... uhuvvet olmadan -birde yurt öğrencisiyse eğer- birşeyler anlatabilmek çok zor oluyor hizmet açısından düşünürsek... internet meselesinde, ben hizmet yurtlarında kablosuz ağa karşıyım, talebi karşılayacak kadar kablolu ağ olması daha uygun olur.. çünkü öğrencilerin hepsi haram konusunda dikkatli olamayabiliyor,internettede haram unsur çok fazla bildiğimiz gibi...yurt talebeleri elbette daha rahat olmasından dolayı biraz zorlayabilirler, onun için uhuvveti sağlamalı ancak yanı sıra yurt olması hasebiyle yeri geldiğinde disiplinde çok iyi sağlanmalı... bir hizmet yurdu olduğu unutturulmamalı -hizmet tanıtılmalı- ve kurallarda taviz verilmemeli.. çünkü yurt talebesi özelliklede, hemen suistimal edebiliyor.. yanlış anlaşılmasın bu kardeşlerimize zaaf yüklemek manasında değil elbette <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> bende ilk senemde birkaç ay yurt öğrencisi olduğum için bunları rahatlıkla söyleyebiliyorum <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> </p><p>kayıtlar içinde inşallah 'kalmasın el açmadığımız bir mahzun gönül' diyelim <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> hayırlı olur inşallah..</p><p>rabbim herkese hayırlı hizmetler nasip etsin... </p><p>hizmetlerimizi inkişaf ettirsin inşallah..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duygu_bulut, post: 208473, member: 1006538"] güzel bi konu allah razı oslun kardeşim:) bu sene yurtta vazife yaptığım için yurt penceresinden, yurt hakkında bir kaç öneride bulunabilirim inşallah :) öncelikle hizmet yurtlarının sıcakkanlılığı ve uhuvveti tartışılmamalı bile, hizmet yurdu olmayan yurtlarla kıyaslanamaz bence :) bu bir hizmet enaniyeti olarak algılanmasın elbette, bi hüsnüzan diyelim :), hizmetin baş kuralıdır bunlar,abla-kardeş veya abi-kardeş ilişkisi vardır müdürle bile... uhuvvet olmadan -birde yurt öğrencisiyse eğer- birşeyler anlatabilmek çok zor oluyor hizmet açısından düşünürsek... internet meselesinde, ben hizmet yurtlarında kablosuz ağa karşıyım, talebi karşılayacak kadar kablolu ağ olması daha uygun olur.. çünkü öğrencilerin hepsi haram konusunda dikkatli olamayabiliyor,internettede haram unsur çok fazla bildiğimiz gibi...yurt talebeleri elbette daha rahat olmasından dolayı biraz zorlayabilirler, onun için uhuvveti sağlamalı ancak yanı sıra yurt olması hasebiyle yeri geldiğinde disiplinde çok iyi sağlanmalı... bir hizmet yurdu olduğu unutturulmamalı -hizmet tanıtılmalı- ve kurallarda taviz verilmemeli.. çünkü yurt talebesi özelliklede, hemen suistimal edebiliyor.. yanlış anlaşılmasın bu kardeşlerimize zaaf yüklemek manasında değil elbette :) bende ilk senemde birkaç ay yurt öğrencisi olduğum için bunları rahatlıkla söyleyebiliyorum :) kayıtlar içinde inşallah 'kalmasın el açmadığımız bir mahzun gönül' diyelim :) hayırlı olur inşallah.. rabbim herkese hayırlı hizmetler nasip etsin... hizmetlerimizi inkişaf ettirsin inşallah.. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Kayıt İçin Talebe Toplama...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst