Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
kızıLderiLide ki simgE
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="HayaLeT" data-source="post: 18128" data-attributes="member: 42"><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Yaşlı kızıldereli reisi kulübesinin önünde torunuyla oturmuş, az ötede birbiriyle boğuşup duran iki kurt köpeğini izliyorlardı. kufuryoklerden biri beyaz, biri siyahtı ve oniki yaşındaki çocuk kendini bildi bileli o kufuryokler dedesinin kulübesi önünde boğuşup duruyorlardı. </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Dedesinin sürekli göz önünde tuttuğu, yanından ayırmadığı iki iri kurt köpeğiydi bunlar. Çocuk, kulübeyi korumak için bir köpeğin yeterli olduğunu düşünüyor, dedesinin ikinci köpeğe neden ihtiyacı olduğunu ve renklerinin neden illa da siyah ve beyaz olduğunu anlamak istiyordu artık. O merakla, sordu dedesine: Yaşlı reis, bilgece bir gülümsemeyle torununun sırtını sıvazladı. </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">- "Onlar" dedi, "benim için iki simgedir evlat."</span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">- "Neyin simgesi" diye sordu çocuk. </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">- "İyilik ile kötülüğün simgesi. Aynen şu gördüğün kufuryokler gibi, iyilik ve kötülük içimizde sürekli mücadele eder durur. Onları seyrettikçe ben hep bunu düşünürüm. Onun için yanımda tutarım onları. </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Çocuk, sözün burasında; 'mücadele varsa, kazananı da olmalı' diye düşündü ve her çocuğa has, bitmeyen sorulara bir yenisini ekledi: </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">- "Peki" dedi. "Sence hangisi kazanır bu mücadeleyi?" </span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">Bilge reis, derin bir gülümsemeyle baktı torununa.</span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000"></span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="color: #ff0000">- "Hangisi mi evlat? Ben, hangisini daha iyi beslersem!"</span></span></em></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HayaLeT, post: 18128, member: 42"] [B][I][SIZE=4][COLOR=#ff0000]Yaşlı kızıldereli reisi kulübesinin önünde torunuyla oturmuş, az ötede birbiriyle boğuşup duran iki kurt köpeğini izliyorlardı. kufuryoklerden biri beyaz, biri siyahtı ve oniki yaşındaki çocuk kendini bildi bileli o kufuryokler dedesinin kulübesi önünde boğuşup duruyorlardı. Dedesinin sürekli göz önünde tuttuğu, yanından ayırmadığı iki iri kurt köpeğiydi bunlar. Çocuk, kulübeyi korumak için bir köpeğin yeterli olduğunu düşünüyor, dedesinin ikinci köpeğe neden ihtiyacı olduğunu ve renklerinin neden illa da siyah ve beyaz olduğunu anlamak istiyordu artık. O merakla, sordu dedesine: Yaşlı reis, bilgece bir gülümsemeyle torununun sırtını sıvazladı. - "Onlar" dedi, "benim için iki simgedir evlat." - "Neyin simgesi" diye sordu çocuk. - "İyilik ile kötülüğün simgesi. Aynen şu gördüğün kufuryokler gibi, iyilik ve kötülük içimizde sürekli mücadele eder durur. Onları seyrettikçe ben hep bunu düşünürüm. Onun için yanımda tutarım onları. Çocuk, sözün burasında; 'mücadele varsa, kazananı da olmalı' diye düşündü ve her çocuğa has, bitmeyen sorulara bir yenisini ekledi: - "Peki" dedi. "Sence hangisi kazanır bu mücadeleyi?" Bilge reis, derin bir gülümsemeyle baktı torununa. - "Hangisi mi evlat? Ben, hangisini daha iyi beslersem!"[/COLOR][/SIZE][/I][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
kızıLderiLide ki simgE
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst