Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Klasör Şifreleme
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="NuruAhsen" data-source="post: 23506" data-attributes="member: 857"><p style="text-align: left">Birçoğunuz bilirler "Folder Lock" tipi programlarla gorunmesini istemediğiniz klasörleri gizleyebilirsiniz. Şimdi size vereceğim kod ile, yardımcı program kullanmadan bu işi küçücük bir .bat dosyası ile yapacağız. </p><p></p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Masaüstüne sağ tıklayın. "Yeni Metin Belgesi Oluştur" u seçin. Aşağıda vereceğim kod u Copy/paste şeklinde açmış olduğunuz notepad dosyasına yapıştırın </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p style="text-align: left">cls </p> <p style="text-align: left">@ECHO OFF </p> <p style="text-align: left">title Folder Locker </p> <p style="text-align: left">if EXIST "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" goto UNLOCK </p> <p style="text-align: left">if NOT EXIST Locker goto MDLOCKER </p> <p style="text-align: left">:CONFIRM </p> <p style="text-align: left">echo Are you sure u want to Lock the folder(Y/N) </p> <p style="text-align: left">set/p "cho=>" </p> <p style="text-align: left">if %cho%==Y goto LOCK </p> <p style="text-align: left">if %cho%==y goto LOCK </p> <p style="text-align: left">if %cho%==n goto END </p> <p style="text-align: left">if %cho%==N goto END </p> <p style="text-align: left">echo Invalid choice. </p> <p style="text-align: left">goto CONFIRM </p> <p style="text-align: left">:LOCK </p> <p style="text-align: left">ren Locker "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" </p> <p style="text-align: left">attrib +h +s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" </p> <p style="text-align: left">echo Folder locked </p> <p style="text-align: left">goto End </p> <p style="text-align: left">:UNLOCK </p> <p style="text-align: left">echo Enter password to Unlock folder </p> <p style="text-align: left">set/p "pass=>" </p> <p style="text-align: left">if NOT %pass%== <span style="color: #ff0000"><strong>BURAYA PASSWORD YAZILACAK</strong></span> goto FAIL </p> <p style="text-align: left">attrib -h -s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" </p> <p style="text-align: left">ren "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" Locker </p> <p style="text-align: left">echo Folder Unlocked successfully </p> <p style="text-align: left">goto End </p> <p style="text-align: left">:FAIL </p> <p style="text-align: left">echo Invalid password </p> <p style="text-align: left">goto end </p> <p style="text-align: left">:MDLOCKER </p> <p style="text-align: left">md Locker </p> <p style="text-align: left">echo Locker created successfully </p> <p style="text-align: left">goto End </p> <p style="text-align: left">:End </p><p></p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Şimdi yukarıda kırmızı ile belirttiğim kısma klasörü kullanıma açmak için gerekli passwordu yazacaksınız. İstediğiniz bir passwordu ekledikten sonra </p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">dosyayı kaydedin. Normal olarak txt olarak kaydedecek. Uzantısını bat a çevirmek gerekiyor. Bunun için ; </p><p></p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Başlat </p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">bilgisayarım </p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">C yi tıklayın </p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">Yukarıdan <strong>Araçlar</strong>----><strong>Klasör seçenekler</strong>---><strong>Görünüm</strong> ---> "<strong>Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle</strong>" nin yanındaki tik i kaldırın ve Tamam deyip çıkın. </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Masaüstüne döndüğümüze Yeni Metin Belgesi.txt şeklinde hazır olan dosyamıza mouse ile 1 kere tıklayarak ne isim vermek istiyorsanız verin ve sonuna .bat ekleyerek kaydedin ----> dosyaismi.bat şeklinde. ben dosyaismini paLpebra yaptım </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Şimdi bu oluşturduğumuz .bat dosyasını, harddiskinizde kullanacağınız yere koyun. Mesela d: </p><p></p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Dosyaya tıkladığınızda, koymuş olduğunuz klasörde "Locker" isimli bir klasör oluşturacak. </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Bu sizin gizli olarak kullanacağınız klasör. Gizlemek istediğiniz dosyaları bu klasörün içine taşıyın </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">ve tekrar oluşturduğumuz dosyaismi.bat isimli dosyaya tıklayın. "Are you sure u want to lock the folder? y/n" şeklinde sorduğunda "Y" dedinizmi locker isimli klasör görünmez olacaktır. </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Tekrar kullanmak istediğinizde dosyaismi.bat a tıklayın parola soracak. </p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p></p><p style="text-align: left">Parolanızı girin ve Locker isimli klasör tekrar görünür olacaktır...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NuruAhsen, post: 23506, member: 857"] [LEFT]Birçoğunuz bilirler "Folder Lock" tipi programlarla gorunmesini istemediğiniz klasörleri gizleyebilirsiniz. Şimdi size vereceğim kod ile, yardımcı program kullanmadan bu işi küçücük bir .bat dosyası ile yapacağız. [/LEFT] [LEFT]Masaüstüne sağ tıklayın. "Yeni Metin Belgesi Oluştur" u seçin. Aşağıda vereceğim kod u Copy/paste şeklinde açmış olduğunuz notepad dosyasına yapıştırın [/LEFT] [LEFT]cls @ECHO OFF title Folder Locker if EXIST "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" goto UNLOCK if NOT EXIST Locker goto MDLOCKER :CONFIRM echo Are you sure u want to Lock the folder(Y/N) set/p "cho=>" if %cho%==Y goto LOCK if %cho%==y goto LOCK if %cho%==n goto END if %cho%==N goto END echo Invalid choice. goto CONFIRM :LOCK ren Locker "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" attrib +h +s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" echo Folder locked goto End :UNLOCK echo Enter password to Unlock folder set/p "pass=>" if NOT %pass%== [COLOR=#ff0000][B]BURAYA PASSWORD YAZILACAK[/B][/COLOR] goto FAIL attrib -h -s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" ren "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" Locker echo Folder Unlocked successfully goto End :FAIL echo Invalid password goto end :MDLOCKER md Locker echo Locker created successfully goto End :End [/LEFT] [LEFT]Şimdi yukarıda kırmızı ile belirttiğim kısma klasörü kullanıma açmak için gerekli passwordu yazacaksınız. İstediğiniz bir passwordu ekledikten sonra dosyayı kaydedin. Normal olarak txt olarak kaydedecek. Uzantısını bat a çevirmek gerekiyor. Bunun için ; [/LEFT] [LEFT]Başlat bilgisayarım C yi tıklayın Yukarıdan [B]Araçlar[/B]---->[B]Klasör seçenekler[/B]--->[B]Görünüm[/B] ---> "[B]Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle[/B]" nin yanındaki tik i kaldırın ve Tamam deyip çıkın. [/LEFT] [LEFT]Masaüstüne döndüğümüze Yeni Metin Belgesi.txt şeklinde hazır olan dosyamıza mouse ile 1 kere tıklayarak ne isim vermek istiyorsanız verin ve sonuna .bat ekleyerek kaydedin ----> dosyaismi.bat şeklinde. ben dosyaismini paLpebra yaptım [/LEFT] [LEFT]Şimdi bu oluşturduğumuz .bat dosyasını, harddiskinizde kullanacağınız yere koyun. Mesela d: [/LEFT] [LEFT]Dosyaya tıkladığınızda, koymuş olduğunuz klasörde "Locker" isimli bir klasör oluşturacak. [/LEFT] [LEFT]Bu sizin gizli olarak kullanacağınız klasör. Gizlemek istediğiniz dosyaları bu klasörün içine taşıyın [/LEFT] [LEFT]ve tekrar oluşturduğumuz dosyaismi.bat isimli dosyaya tıklayın. "Are you sure u want to lock the folder? y/n" şeklinde sorduğunda "Y" dedinizmi locker isimli klasör görünmez olacaktır. [/LEFT] [LEFT]Tekrar kullanmak istediğinizde dosyaismi.bat a tıklayın parola soracak. [/LEFT] [LEFT]Parolanızı girin ve Locker isimli klasör tekrar görünür olacaktır...[/LEFT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bilgisayar ve Teknoloji ve İnternet
Webmaster Dünyası
İnternet , Ağ ve Bilgisayar Güvenliği
Klasör Şifreleme
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst