Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Mecnun Değilsen Sus...!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="SaYa" data-source="post: 7035" data-attributes="member: 5"><p><strong><span style="color: green">Göğe asılı bıraktığın bu sağnak, nice gönül tarlalarından "hu" filizlendirdi. Kainat vecde durdu. Ve.. Dünya elifle dönüyor, yürekler elife dönüyor. Aşk vesile... </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Dünyaya alıştım alışalı, denizi çakıl taşlarından tanıdım. içimde ney seslerini büyüttüm. Belli ki, yine bu ıssız limanda fırtına kopacaktı. bir muammalı vakitti oysa ki yalnızlıklar... </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Aşkın tarifini sordum göçmen kuşlara.. Dediler göç.. Dediler yanmaktır yaklaştıkça.. Onun kaynağından tadan, divanedir, sonra...Sonra bir şair kesti yolumu.."En yüce bir düştür benim aşkım. Görmeye değmez ki küçük düşleri" dedi ve ekledi: "Mecnun değilsen sus...!" </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Dünyanın perdesini şöyle bir aralayınca, aşka dair birçok şeyin öylesine ortalığa savrulmuş olduğunu hissettim ki, tanınmayacak haldeydi.. Kadın olmuştu, para, makam, hırs, nefs, menfaat, sömürü olmuştu.. O kutsalı aralarından arındırmak öylesine zordu.. Kalan son sevgi sözlerini doldurdum avucuma: doldurmuyor bile..! Dilden çıkıp ancak kulağa varabiliyordu, yüreğe değil... </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Aşka belki bir adım, belki asırlar vardı ama, sevgiyi diri tutmaktı, yaşatabilmekti esas olan.. Ucuzcular pazarından kurtulup, sultanlar sofrasına hizmetli olabilmekti.. İflah olmaz aşk kisvesini giyebilmekti. Gönülde maya tutup aşka, onu, göklere armağan edebilmekti..uçurtmalara... </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Celal-i Didâr'a yar olabilmekti benim en gerçek düşüm.. Sen ezeli ve ebedi, arzsız ve arşsız, cennet ve cehennemsiz, öylesine bir sevdasın ki.. diyebilmekti. Mevlana bir tavır koyabilmekti. Naz makamına ulaşmayı gönül hedefinin tam ortasına yerleştirebilmekti.. </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Ey ulaşılmaz Matlubum...! </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Hırçın dalgalar KAHHAR ismini vuruyor dünya sahiline, güller (CEMAL)isminle raksa başlıyor bir seher, kuşlar NUR ismini zikrediyor bir şafak kızıllığında... </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Bense, Vedûd coğrafyanda "seven" şahsında, talibi oynamaktayım.. Belki adaylığın adaylığına bile lâyık değilken; </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">"Bende Mecnun'dan füsün aşıklık istidadı var, </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Aşık-ı sâdık benim, Mecnun'un ancak adı var..." diyebilme cüretkârlığına koşmaktayım.. </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Ey Rab! Sana ulaşamamak, sensizlikte kaybolmak nedir, anlatayım mı? </span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Kum fırtınasında, çölde, sağanaklara aşık olmaktır.. </span></strong></p><p><strong><span style="color: green"></span></strong></p><p><strong><span style="color: green">Dünya elifle dönüyor, yürekler elife dönüyor... Aşk...</span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="color: green">alıntı </span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaYa, post: 7035, member: 5"] [B][COLOR=green]Göğe asılı bıraktığın bu sağnak, nice gönül tarlalarından "hu" filizlendirdi. Kainat vecde durdu. Ve.. Dünya elifle dönüyor, yürekler elife dönüyor. Aşk vesile... Dünyaya alıştım alışalı, denizi çakıl taşlarından tanıdım. içimde ney seslerini büyüttüm. Belli ki, yine bu ıssız limanda fırtına kopacaktı. bir muammalı vakitti oysa ki yalnızlıklar... Aşkın tarifini sordum göçmen kuşlara.. Dediler göç.. Dediler yanmaktır yaklaştıkça.. Onun kaynağından tadan, divanedir, sonra...Sonra bir şair kesti yolumu.."En yüce bir düştür benim aşkım. Görmeye değmez ki küçük düşleri" dedi ve ekledi: "Mecnun değilsen sus...!" Dünyanın perdesini şöyle bir aralayınca, aşka dair birçok şeyin öylesine ortalığa savrulmuş olduğunu hissettim ki, tanınmayacak haldeydi.. Kadın olmuştu, para, makam, hırs, nefs, menfaat, sömürü olmuştu.. O kutsalı aralarından arındırmak öylesine zordu.. Kalan son sevgi sözlerini doldurdum avucuma: doldurmuyor bile..! Dilden çıkıp ancak kulağa varabiliyordu, yüreğe değil... Aşka belki bir adım, belki asırlar vardı ama, sevgiyi diri tutmaktı, yaşatabilmekti esas olan.. Ucuzcular pazarından kurtulup, sultanlar sofrasına hizmetli olabilmekti.. İflah olmaz aşk kisvesini giyebilmekti. Gönülde maya tutup aşka, onu, göklere armağan edebilmekti..uçurtmalara... Celal-i Didâr'a yar olabilmekti benim en gerçek düşüm.. Sen ezeli ve ebedi, arzsız ve arşsız, cennet ve cehennemsiz, öylesine bir sevdasın ki.. diyebilmekti. Mevlana bir tavır koyabilmekti. Naz makamına ulaşmayı gönül hedefinin tam ortasına yerleştirebilmekti.. Ey ulaşılmaz Matlubum...! Hırçın dalgalar KAHHAR ismini vuruyor dünya sahiline, güller (CEMAL)isminle raksa başlıyor bir seher, kuşlar NUR ismini zikrediyor bir şafak kızıllığında... Bense, Vedûd coğrafyanda "seven" şahsında, talibi oynamaktayım.. Belki adaylığın adaylığına bile lâyık değilken; "Bende Mecnun'dan füsün aşıklık istidadı var, Aşık-ı sâdık benim, Mecnun'un ancak adı var..." diyebilme cüretkârlığına koşmaktayım.. Ey Rab! Sana ulaşamamak, sensizlikte kaybolmak nedir, anlatayım mı? Kum fırtınasında, çölde, sağanaklara aşık olmaktır.. Dünya elifle dönüyor, yürekler elife dönüyor... Aşk...[/COLOR][/B] [B][/B] [B][COLOR=green]alıntı [/COLOR][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Mecnun Değilsen Sus...!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst