yaw daha erken değil mi,hem işler falan hep kalmış,daha kahvaltı bilem yapmadım.dur bi acele etme...Sen bana güleceğine yola cık gec kalıcaz,seni bekliyorum![]()
yaw daha erken değil mi,hem işler falan hep kalmış,daha kahvaltı bilem yapmadım.dur bi acele etme...Sen bana güleceğine yola cık gec kalıcaz,seni bekliyorum![]()
Tembel sen bi msnyeye gec hele,görürüsün.yaw daha erken değil mi,hem işler falan hep kalmış,daha kahvaltı bilem yapmadım.dur bi acele etme...
tamam abi.niye kızıyosun kiTembel sen bi msnyeye gec hele,görürüsün.
birazmı her cuma yenilince merağın biraz daha artıyor sanırımSağol abi yani size nasıl tesekkür edeceğimi bilemiyorum.Santranca biraz meraklıyımda![]()
Hatırlarsan vakarcım ben daha yeni öğrendim,buna rağmen seni mat ettiysem artık tam öğrenince ne yaparsın Allahu alembirazmı her cuma yenilince merağın biraz daha artıyor sanırımson cuma pozitif enerjinle beni mat etmeni saymasak.
![]()