Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Minarenin başinda
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="mihrimah" data-source="post: 113135" data-attributes="member: 656"><p><span style="font-size: 10px"><span style="color: darkslategray"><img src="http://www.cevaplar.org/images/yresim/tbn/3748.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">27.05.1995’ te, Simav Fatih Vakfı’nda ders bitmiş sıra hatıra anlatmaya gelmişti. Konuşan <strong>Şerafeddin Kartal</strong> Ağabeydi. Değerli ağabeyimiz, Risale-i Nur’u tanımanın bir nasip meselesi olduğunu belirttikten sonra, eserleri başkalarına tanıtmak için gayret gösterilmesini istedi. İlginç bir hadiseyi misal olarak anlattı:</span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Afyon’da Sait Sulak adındaki nur talebesi, adamın birini ısrarla derslere götürmek istiyormuş. Amacı Risale-i Nurları tanıtmakmış. Fakat adam bunu bir türlü kabul etmiyormuş. Her defasında bir bahane bularak kaçıyormuş. Sait Ağabey adamın evine gitmiş. Yenge, evde olmadığını, “Kâbe Camisi’nin” boyasını yaptığını söylemiş. Doğruca camiye giden Said Ağabey adamı camide bulamamış. Fakat duvardaki boya yeni yapıldığı için, boya kovası ve fırçası da orada olduğu için adamı aramaya başlamış. Adam ise Said Ağabey’in geldiğini uzaktan görmüş, <strong>“Bu adam, gene beni bir yerlere çağıracak, reddetmesi de zor oluyor</strong>” diyerek gözden kaybolmuş. </span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Caminin avlusuna ve tuvaletlere bakan ağabey, adamı bulamayınca. “Şu minareye de bir bakayım” diyerek minareye çıkmaya başlamış. Biraz çıkmış, fakat adamı bulamamış. Taa şerefeye çıkmış, adamı gene bulamamış. Tam inecekken şerefeyi şöyle bir dolanayım demiş. Dolaşırken bir de ne görsün adam orada bir yerde küçülerek oturuyor. Sait Ağabey içinden: “<strong>Vayy sen misin böyle kaçan?</strong>”demiş ve şerefenin iniş kapısının yanındaki taşın üstüne oturmuş, böylece inişi kapatmış. Cebinden <strong>Gençlik Rehberi</strong>’ni çıkararak “<strong>Tam yeridir</strong>” demiş ve okumaya başlamış. Gençliğin gittiğini, geride elem ve günahlar bıraktığını anlatan yerler okudukça adamın içinde bir muhabbet doğmuş, severek dinlemiş. Bir buçuk iki saat okuduktan sonra inmişler. </span></span></p><p> </p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Adam artık sohbetleri hiç kaçırmayan ve Risale-i Nur’u devamlı okuyan birisi olmuş.</span></span></strong></p><p> </p><p> </p><p><span style="color: darkslategray">İbrahim Köse</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mihrimah, post: 113135, member: 656"] [SIZE=2][COLOR=darkslategray][IMG]http://www.cevaplar.org/images/yresim/tbn/3748.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]27.05.1995’ te, Simav Fatih Vakfı’nda ders bitmiş sıra hatıra anlatmaya gelmişti. Konuşan [B]Şerafeddin Kartal[/B] Ağabeydi. Değerli ağabeyimiz, Risale-i Nur’u tanımanın bir nasip meselesi olduğunu belirttikten sonra, eserleri başkalarına tanıtmak için gayret gösterilmesini istedi. İlginç bir hadiseyi misal olarak anlattı:[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Afyon’da Sait Sulak adındaki nur talebesi, adamın birini ısrarla derslere götürmek istiyormuş. Amacı Risale-i Nurları tanıtmakmış. Fakat adam bunu bir türlü kabul etmiyormuş. Her defasında bir bahane bularak kaçıyormuş. Sait Ağabey adamın evine gitmiş. Yenge, evde olmadığını, “Kâbe Camisi’nin” boyasını yaptığını söylemiş. Doğruca camiye giden Said Ağabey adamı camide bulamamış. Fakat duvardaki boya yeni yapıldığı için, boya kovası ve fırçası da orada olduğu için adamı aramaya başlamış. Adam ise Said Ağabey’in geldiğini uzaktan görmüş, [B]“Bu adam, gene beni bir yerlere çağıracak, reddetmesi de zor oluyor[/B]” diyerek gözden kaybolmuş. [/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Caminin avlusuna ve tuvaletlere bakan ağabey, adamı bulamayınca. “Şu minareye de bir bakayım” diyerek minareye çıkmaya başlamış. Biraz çıkmış, fakat adamı bulamamış. Taa şerefeye çıkmış, adamı gene bulamamış. Tam inecekken şerefeyi şöyle bir dolanayım demiş. Dolaşırken bir de ne görsün adam orada bir yerde küçülerek oturuyor. Sait Ağabey içinden: “[B]Vayy sen misin böyle kaçan?[/B]”demiş ve şerefenin iniş kapısının yanındaki taşın üstüne oturmuş, böylece inişi kapatmış. Cebinden [B]Gençlik Rehberi[/B]’ni çıkararak “[B]Tam yeridir[/B]” demiş ve okumaya başlamış. Gençliğin gittiğini, geride elem ve günahlar bıraktığını anlatan yerler okudukça adamın içinde bir muhabbet doğmuş, severek dinlemiş. Bir buçuk iki saat okuduktan sonra inmişler. [/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Adam artık sohbetleri hiç kaçırmayan ve Risale-i Nur’u devamlı okuyan birisi olmuş.[/COLOR][/FONT][/B] [COLOR=darkslategray]İbrahim Köse[/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Minarenin başinda
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst