Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
“Mutluluk“ ilk şükür ile başlar
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="nur_" data-source="post: 19499" data-attributes="member: 732"><p style="text-align: center"><img src="http://img386.imageshack.us/img386/6464/hamdli2qq3.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="color: red"><em><strong>Hani olurya , yoldan geçerken bir trafik kazası görürsün araç paramparça için cız eder , o tortulu taş kalıbı kalbin titrer hani “ <img src="http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> korusun “ dersin … Haline şükredersin … </strong></em></span></p> <p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">Hani olurya , hastalanırsın hastaneye gidersin , ameliyattan çıkanlar mı dersin , gözleri görmeyip elleri önde ortalıkta gezenleri mi dersin her hastalığı görürsün sonra o yaşadığın hastalığa dahi şükredip , “ <img src="http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> korusun “ dersin ya hani … </span></strong></em></p><p></p><p> </p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">Hani olurya , televizyonda bir haberi izlersin … Genç yaşta bir çocuk anne ve babasını kaybetmiştir , acılı bir hayat hikayesi görürsün sonra o küfrettiğin ve yaşamasından zevk almadığını söylediğin hayatına dahi şükredersin … Sonra o daima üzdüğün anne ve babanın farkına varırsın , üzmemek için kendine sözler verirsin hani … </span></strong></em></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">Hani olurya , sabah erkenden dışarı çıkarsın aklında binbir iş vardır planladığın bir çok olay , sonra yolda bir durak köşesinde soğuktan kıvrılıp yatan kişiyi görürsün , saçı sakalı birbirine girmiş … Sonra dersin içinden “ <img src="http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /> Korusun “ diye hani … Haline şükredersin … </span></strong></em></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">ilk nankörlüğümüz böyle başladı işte , hastalık görmeden eller açılmadı semaya , kaza gelmeden eller açılmadı semaya , dert başlamadan eller açılmadı semaya ! işte ilk nankörlüğümüz böyle başladı hayatta … Ne kadar nankörüz gerçekten hiç düşündünüz mü ? Yoldan bir ama ( kör ) geçmeden ona acımadan kaç kez şükrettiniz gözlerinizin gördüğüne ? Sakat insanları görmeden kaç kez şükrettiniz söyler misin ? Yoksul bir insan görmeden kaç kez şükrettiniz varlığınıza ? Kaç kez ? Kaç kez ? …</span></strong></em></p><p></p><p> </p><p> </p><p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">Esasında her uyandığımızda ayağımızı yere bastığımız ilk anda şükretmeli <img src="http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" />’a (cc.) çünkü , o gecenin sabahına uyanamayan , uyanıpta o yere ayağını basamayan , nefes alıpta hayatı yaşamayan binlerce insan var bu hayatta … Ve bir kez olsun başımıza bir şey gelmeden tedbirini alalım , bir kez olsun nankörlük yapmayalım ve halimize , şükredelim … </span></strong></em></p> <p style="text-align: center"><em><strong><span style="color: red">En azından bu yazıları okuduğumuza şükredelim çünkü , bu yazıları okuyamayan var okuyupta anlamayanlar var anlayıp uygulamayanlar var …</span></strong></em></p><p></p><p style="text-align: center"><strong>ALINTI</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nur_, post: 19499, member: 732"] [CENTER][IMG]http://img386.imageshack.us/img386/6464/hamdli2qq3.jpg[/IMG][/CENTER] [CENTER][COLOR=red][I][B]Hani olurya , yoldan geçerken bir trafik kazası görürsün araç paramparça için cız eder , o tortulu taş kalıbı kalbin titrer hani “ [IMG]http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif[/IMG] korusun “ dersin … Haline şükredersin … [/B][/I][/COLOR] [I][B][COLOR=red]Hani olurya , hastalanırsın hastaneye gidersin , ameliyattan çıkanlar mı dersin , gözleri görmeyip elleri önde ortalıkta gezenleri mi dersin her hastalığı görürsün sonra o yaşadığın hastalığa dahi şükredip , “ [IMG]http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif[/IMG] korusun “ dersin ya hani … [/COLOR][/B][/I][/CENTER] [CENTER][I][B][COLOR=red]Hani olurya , televizyonda bir haberi izlersin … Genç yaşta bir çocuk anne ve babasını kaybetmiştir , acılı bir hayat hikayesi görürsün sonra o küfrettiğin ve yaşamasından zevk almadığını söylediğin hayatına dahi şükredersin … Sonra o daima üzdüğün anne ve babanın farkına varırsın , üzmemek için kendine sözler verirsin hani … [/COLOR][/B][/I][/CENTER] [CENTER][I][B][COLOR=red]Hani olurya , sabah erkenden dışarı çıkarsın aklında binbir iş vardır planladığın bir çok olay , sonra yolda bir durak köşesinde soğuktan kıvrılıp yatan kişiyi görürsün , saçı sakalı birbirine girmiş … Sonra dersin içinden “ [IMG]http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif[/IMG] Korusun “ diye hani … Haline şükredersin … [/COLOR][/B][/I][/CENTER] [CENTER][I][B][COLOR=red]ilk nankörlüğümüz böyle başladı işte , hastalık görmeden eller açılmadı semaya , kaza gelmeden eller açılmadı semaya , dert başlamadan eller açılmadı semaya ! işte ilk nankörlüğümüz böyle başladı hayatta … Ne kadar nankörüz gerçekten hiç düşündünüz mü ? Yoldan bir ama ( kör ) geçmeden ona acımadan kaç kez şükrettiniz gözlerinizin gördüğüne ? Sakat insanları görmeden kaç kez şükrettiniz söyler misin ? Yoksul bir insan görmeden kaç kez şükrettiniz varlığınıza ? Kaç kez ? Kaç kez ? …[/COLOR][/B][/I][/CENTER] [CENTER][I][B][COLOR=red]Esasında her uyandığımızda ayağımızı yere bastığımız ilk anda şükretmeli [IMG]http://www.minare.net/forum/Smileys/default/iccon04.gif[/IMG]’a (cc.) çünkü , o gecenin sabahına uyanamayan , uyanıpta o yere ayağını basamayan , nefes alıpta hayatı yaşamayan binlerce insan var bu hayatta … Ve bir kez olsun başımıza bir şey gelmeden tedbirini alalım , bir kez olsun nankörlük yapmayalım ve halimize , şükredelim … [/COLOR][/B][/I] [I][B][COLOR=red]En azından bu yazıları okuduğumuza şükredelim çünkü , bu yazıları okuyamayan var okuyupta anlamayanlar var anlayıp uygulamayanlar var …[/COLOR][/B][/I][/CENTER] [CENTER][B]ALINTI[/B][/CENTER] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
“Mutluluk“ ilk şükür ile başlar
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst