Namazdan başka suçumuz yok

harp

Well-known member
Son Şahitler'den Mustafa Acet anlatıyor:
Üstad Bediüzzaman (Afyon mahkemesinde) namaz için izin ve müsaade istediği halde, adamlar razı olmuyorlardı. Bir an celâllenen Nur Üstadın şehlâ gözleri şimşekler gibi parlamış, o pâk alnındaki damarları parmak gibi kabararak âdeta dışa fırlamıştı.
Savcıya Üstad şöyle gürlemişti:
"Biz namazın hukukunu müdafaa için burada bulunuyoruz. Bizim bundan başka bir suçumuz yoktur."
(Son Şahitler, Necmeddin Şahiner)
 

LEVLAK

Talebe
İşte namaz şuuru... Suçlu diye yargılandığı mahkemede bile kendisini yargılayanlara ders veriyor Üstad Hz.'leri. Namaz dersi. Üstelik bu dersten anlamayanlara ikinci kez zorla veriyor.:D Allah razı olsun harp kardeş güzel bir paylaşım.
 
Üst